Heeel veel sterkte voor jullie gezinnetje.. Ik hoop echt dat er nog een wondertje voor jullie mag komen.. Kan gewoonweg niet voorstellen hoeveel verdriet jullie moeten hebben... kan de juiste woorden gewoon niet vinden.. Veel liefs Mariebel
Lieve caruli wat een vreselijk nieuws zeg! ik wil je heel veel sterkte wensen! ik blijf ook duimen voor je! en ik hoop toch dat je nog een mooi wondertje in je armen mag sluiten Dikke knuffel claudia!
Ik lees het nu allemaal pas meis.. wat erg.. We zijn er echt van geschrokken.. Je bent een schat die voor iedereen klaar staat hier.. Erg fijn dat dit topic er is..zodat iedereen jou eens kan zeggen dat je een toppertje bent.. Wij hopen echt dat er ooit een mooi wondertje bij jullie mag komen.. sterkte en heeel veel kracht toegewenst voor je gezinnetje.. Liefs Nikita en mn Mannetje
thanks meiden ik word haast verlegen van al die lieve berichtjes.. ben ik niet gewend jullie hier leven nog meer mee dan mijn omgeving... die snappen het niet echt hoe het nu zit enzo
Hoi Caruli, Ik heb veel met je topic meegelezen en ik vind het zo ontzettend rot dat jullie wens voor een 3e kindje niet vervuld is. Mijn gedachten zijn bij jullie.
Lieverdje ook van mij hier een hele dikke knuffel... ik weet echt niet wat ik schrijven moet maar ik denk aan jullie...
Lieve Caruli, Dikke knuffel en vind het vreselijk voor jullie , ik hoop echt dat je nog zwanger wordt, de wonderen zijn de wereld niet uit! Daarnaast wil ik wel even zeggen dat ik heel veel bewondering voor je heb! Het valt allemaal niet mee, en dan vind ik het knap dat je je zo opstelt!
ik sluit me ook aan bij de anderen , je bent altijd zo lief voor iedereen!en wat is het leven toch soms zo oneerlijk ik wens jou en je man heel veel sterkte! hele dikke knuffel mounia ps. hope, wat ontzettend lief van je dat je een topic opent!
nou meis je hoeft echt niet verlegen te worden. na alle lieve berichten wat je voor anderen schrijf ben jij nu wel eens degene die ze mag krijgen. xxxx
Wat een mooi gedicht Hope....... Lieve Caruli... Heel veel sterkte..... En ik heb ook heel veel bewondering voor je... Dikke knuff Minou
thanks meiden lief van jullie op dit moment voel ik me nog steeds zwaar kl*te maar goed zal vanzelf wel beter gaan...
Lieverd ook ik wil je hier een hele dikke knuffel geven! Ik vind het echt vreselijk voor je en hoop echt dat er nog een wondertje mag komen bij jullie! Liefs bd
Caruli ook ik wens je veel sterkte in deze moeilijke periode! Jullie verdienen het zo om nog een wondertje te krijgen. Helaas loopt niet alles zoals je't wilt! Veel sterkte en weet dat iedereen hier op zwangerschapspagina er altijd zal zijn om naar jou te luisteren en je te steunen! Dikke knuffel Bianca