Lieve caruli, Juist jij hebt altijd zo'n lieve woorden klaar voor iedereen hier op t forum. Wat is t leven toch oneerlijk, ik heb er geen woorden voor... Sterkte, voor jou en je gezinnetje Miracles
thanks meiden hubbie en ik hebben gisteren een goed gesprek gehad.. voel me nu zwaar kl*te.. korte nacht gehad
Ook vanuit hier een hele dikke knuffel meid. En ik hoop met heel mijn hart dat je toch nog eens een wondertje zult krijgen! *KNUFFEL*
Lieverd, het is toch heel normaal dat je je nu nog steeds zwaar klote voelt. Het is nog zo kort geleden. Mijn psych zei laatst tegen mij ( toen wij eigenlijk voor even uitbehandeld waren) dat het toch een rouwproces is waar je doorheen moet. Dit heeft echt tijd nodig. Heb je wel iemand om mee te praten ( buiten je man) Ik zou zo graag iets voor je willen doen, maar dat gaat niet. Ik denk wel veel aan je. Liefs Hope
ja das waar... het is toch een hele periode die je moet afsluiten he.. ik heb wel een paar mensen waar ik mee kan praten vind het alleen jammer dat het niet met mijn familie of directe omgeving kan... maar goed ik zal het zelf moeten verwerken helaas kan een ander het verdriet niet even overnemen..
Lieve Caruli, Het FIOM heeft gespreksgroepen voor paren die in dezelfde situatie als jullie zitten. Die groepen worden gehouden door heel het land. Misschien is dat wat voor jullie? Want jullie hebben zoveel meegemaakt, dat het logisch is dat je daar tijd en aandacht aan moet schenken om het een beetje een plekje te kunnen geven.
och Caruli, wat akelig voor jullie... juist jij, die altijd een goed woord voor een ander over heeft (in mijn geval zo oprecht enthousiast reageerde toen je pendel gelijk bleek te hebben!). ik brand een kaarsje voor je, dat jullie wens op een of andere manier toch nog vorm krijgt, ooit... dikke knuf vanaf hier!
Ik vind het vreselijk voor jullie en weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verwerken. En hopelijk gebeurt er toch nog een wonder ooit...dikke knuffel namens mij. Liefs Veer
Oh jemig... lees nu pas dat de laatste poging jullie niet een positieve test hebben gebracht... Lieve meid...heel veel sterkte met dit een plaatstje te geven. Dikke knuffel, Erna.
het gaat redelijk het wil nog steeds niet doordringen dat het nu na jaren ermee bezig zijn gestopt is.... kan en wil me er nog niet bij neerleggen denk ik.. pff het is gewoon niet te bevatten hoe gaat het met jou meid? voor jou is het al helemaal niet makkelijk zeg dikke knuffel!
Tja wat zal ik zeggen over het met mij is? Het is ........ ( heeft maar 3 letters ) Maar we slaan ons er wel doorheen. Ik denk ook dat het logisch is dat je je er nog niet bij neer kunt leggen, want er zijn altijd nog opties. Al zijn die niet voor de hand liggend. Maar ik merk dat bij mezelf ook. Als dit niet lukt, kunnen we dat nog, en anders doen we dat ( zelf betalen b.v. ) Maar soms voelt het als uitstel van executie Liefs Hope
ja dat uitstel van executie ben ik zelf ook heel bang voor een paar jaar geleden hadden we echt goede hoop toen we te horen kregen dat we ivf moesten doen en er niks anders op zat... toen dachten we nog ivf is wondermiddel dat kan ons helpen pffff tegenwoordig weten we te veel.... aan de ene kant zegt mijn gevoel: het gaat ons nog lukken ooit, want we hebben al bewezen dat we zwanger kunnen raken van ivf en aan de andere kant ben ik heel bang dat een 3e kindje nooit meer zal komen.... pfff het is gewoon een achtbaan van gevoelens en gedachtes op dit moment