Lieve Caruli, Heeeeeeeel veel sterkte he. Het is allemaal niet te bevatten en zo oneerlijk verdeeld in het leven. Hope, ook een dikke knuffel voor jou, want het feit dat je dit topic opende voor Caruli zegt natuurlijk wat mij betreft dat jij al net zo'n schat bent en dat mag natuurlijk ook wel gezegd worden.... Liefs, Daan
Lieve Caruli van mij ook heel veel sterkte en hopelijk ligt er nog een wondertje voor jullie in het verschiet. Liefs, patries
Lieve Caruli, Ik lees dit topic pas net Ik wil je graag heel veel sterkte en liefde toewensen ! De wereld is gewoon zo oneerlijk, ik hoop dat je alles een plaatsje kan geven. Je bent een kanjer ! Liefs C.G.
Lieve Caruli, Ik wens je heel veel sterkte en vreselijk veel geluk toe. Ik zal ontzettend hard duimen dat het geluk op nog een wondertje voor jullie! Ik hoop dat je toch nog van de feestdagen kunt genieten met je man, Cassey en vlindertje Tygo James. Liefs
thanks meiden ik zie heel erg op tegen morgen... dan komt de hele familie bij elkaar en zit er een zwangere bij die ik dan de hele dag aan mag kijken het is niet dat ik het hun niet gun ofzo maar ik wil het al zo lang voor ons zelf..... dit word de 5e kerst zonder 2e kindje.... ik weet het , we zijn al gezegend met een wondertje maar willen zo graag nog eentje... we doen er alles voor en blijkbaar word het ons niet meer gegund normaal had ik geen moeilijkheden met zwangeren te zien, maar nu..grrrr ik kan er echt niet tegen morgen zal dus een zware dag gaan worden ben ik bang..
Meis heel veel sterkte met de feestdagen. Dit word onze 3e kerst zonder kleintje, weet een beetje hoe je je moet voelen. Hele dikke knuffel van mij.
Lieve Caruli, Je hebt het afgelopen jaar voor mij gependeld, helaas is het niet uitkomen, maar ik vind het nog steeds super dat je dat gedaan hebt. Ik hoop dat 2009 jouw jaar wordt.....ons jaar...! Hou vol meid!
Ik wil jou in het nieuwe jaar veel geluk, moed en kracht toewensen. Hier een link voor jou naar een bijzonder gedicht wat al vaker voorbij is gekomen op een topic. Het geeft moed en kracht! Gr Flam http://www.visum-indonesie.nl/data/uploads/20080722_211554_Kopie_van_footp.JPG
lieve caruli, heel veel sterkte met deze tegenslag! ik kom je overal tegen op t forum en ondanks jezelf sta je altijd klaar voor anderen... liefs