Ik had het niet beter kunnen zeggend an jou Linda. Nog een nachtje Caruli, alvast heel veel succes morgen!
thanks meiden morgen om 15:15u moeten we er zijn dus word morgen nog een lange dag.... das altijd he als je ergens naar uitkijkt dan kan het wachten zoooo lang duren maar goed we zijn er bijna
ja meis wachten duurd heel lang als je ergens op wacht, en ik hoop dat jullie wachten beloond zal worden. ik vind gewoon dat jullie nog een kans verdienen, na die afgebroken pogingen. en ik hoop dat de arts dat ook zal inzien. ik wil nog een keer zeggen dat ik je een hele sterke vrouw vind hoe jij je hier doorheen slaat. nog een dagje wachten. liefs lisa.
lieve lieve meid wat ik nu lees had ik totaal nog niet mee gekregen. ik wil je heeeeeeeeeeeeel veel suc6 wensen morgen. enne als er iets is je weet ons te vinden. xxxx deeske
Jeey meis wat ontzettend spannend morgen! Ik hoop dat de arts goed nieuws voor jullie heeft, veel succes meis. Ik zal aan je denken! Liefs Nikkie
Hoi Caruli, bij deze wil ik jullie ook heel veel succes wensen morgen! Hoop dat jullie op al jullie vragen een antwoord krijgen. groeten mirjam
Lieve Caruli... Morgen is het dan zover... En pas eind van de middag... dat wordt een lange dag idd... Ik wil je heel veel succes wensen meid en ik denk aan je!
Caruli; heel veel succes morgen! Ik hoop dat ze je goede antwoorden kunnen geven waar je verder mee kunt.
Heeee meis (Caruli dus)... Nog 2 uurtjes! Gaat het nog een beetje? Succes! En zie je...: Ik denk aan je! Dikke knufffffff!