een belangrijke vraag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annelies, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    het is waarschijnlijk een heel idiote vraag maar goed:
    nog vijf dagen tot mijn NOD en de nodige symptomen die of bij een zwangerschap of NOD horen.
    wij hebben een jonge hond van negen maanden welke met zes maanden voor het eerst loops is geweest.
    nu begint ze sinds een paar dagen weer af en toe een druppeltje bloed te lekken.
    zou het kunnen, en ik schaam me dood om het te vragen :oops: :oops: , dat ze doordat er misschien zwangerschapshormonen hier in huis ronddwalen dat de hond hierop reageert door weer loops te worden???
    Ik weet het niet hoor, ik vind het ook heel genant maar je gaat je van alles in je hoofd halen. maar ik vind het zo typisch dat ze nu alweer loops is.... het zal vast geen verband houden maar ik hoor ook wel dat vrouwen aan het gedrag van de hond, meer aanhankelijk als anders, al kunnen merken dat ze zwanger zijn. honden schijnen dat door te hebben???
     
  2. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    ik geloof daar zelf niet snel in, we hebben zelf 2 stafford teefjes van net een jaar.

    zijn nog net zo druk al anders :) alleen onze reu die al wat ouder is heeft wat door en springt niet meer tegen me aan ;)
     
  3. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Ik vind het geen genante vraag hoor, maar ik weet het antwoord niet. Ik weet wel dat mijn honden heel graag op schoot zitten sinds ik zwanger ben en erg aanhalig zijn. Maar ja, ook dat kan ik dus niet met zekerheid zeggen of dat van de zwangerschap is, maar volgens mij kunnen huisdieren er wel op reageren. misschien worden we nu samen voor gek verklaard! :D Groetjes Angelina
     
  4. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik kan je ook niet helpen, ik heb geen idee! Ik heb zelf ook een hond maar niks anders gemerkt aan hem sinds ik zwanger ben. Maar wie weet... ;)
     
  5. mama aes

    mama aes Bekend lid

    10 dec 2005
    682
    16
    18
    wij hebben zelf een hond en twee katten ik kon al aan ze merken dat er wat was voor ik zelf wist wat er was.De hond was niet bij me weg te slaan. en de katten lagen de hele tijd op mijn buik.ze stonden dus bijna in de rij
     
  6. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Onze hond is niet bij mij weg te slaan, ze wil constant met haar hoofd op mijn buik liggen en het babytje voelt dat weer aan door direct naar haar hoofd te bewegen...
    Dus in ons geval voelt de hond het wel degelijk...
    groetjes!
     
  7. joep

    joep Actief lid

    13 nov 2005
    147
    0
    0
    Ik weet het niet zeker maar ik heb wel van mensen gehoort, dan hun hond bij alle drie de zwangerschappen schijnzwanger werd. Deze hond reageerde hier namelijk op.
    Dit was voor de hond erg gevaarlijk. Onze hond ( teefje) is pas overleden maar zij werd ook wel eens schijnzwanger. En de dierenarts was hier heel allert op omdat een teefje hier aan kan overlijden.
    Dus mocht je de indruk hebben dat dat het geval, ga dan wel even naar de dierenarts. Dan krijgt ze pilletjes.
    Ik heb een nu een reutje en sinds ik zwanger ben is hij niet bij me weg te slaan. Echt lief!
    Maar het is geen vreemde vraag, want er zijn dus meer honden die hier op reageren. Anders kun je het de dierenarts ook een keer vragen.
     
  8. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik weet wel dat de honden van mijn buurvrouw alle drie bij me op schoot wouden liggen en toen wist ik nog niet dat ik zwanger was.
    Een week later bleek ik zwanger te zijn.
    Ze voelde dat wel aan schijnbaar.

    Maar of ze daar op reageren door loops te worden ....ik heb echt geen idee
     

Deel Deze Pagina