Daisy, ik denk dat jullie de juiste keus gemaakt hebben. Ik zou ook heel graag zekerheid willen hebben. Nou maar hopen dat het niet zo lang duurt voordat jullie terecht kunnen. Wat ongelovelijk spannend voor jullie. Ik zal zeker voor jullie blijven duimen. Liefs Miranda.
Lieve Dais, Een moedige beslissing meis! Ik kan jullie alleen maar succes wensen en weer duimen. Liefs Sen.
daisy, heel veel succes de komende tijd! Hopelijk laten ze jullie niet te lang wachten voor de punctie! Heel erg veel succes, zal aan je denken! Liefs Nikki
Daisy: wat een moeilijke maar moedige beslissing zeg. Heel veel succes met de punctie en ik brand een kaarsje op een goede afloop.
Dank je wel lieverds! Volgende week woensdag om 10.15u in het ziekenhuis zijn en dan krijgen we eerst een uitgebreide echo en daarna de punctie,pfff.. Ik ben nu al nerveus! Spannend!
Tjeetje dan moet je zeker meer dan een week wachten, pfff! Sterkte en ik hoop dat weekje zo snel voorbij gaat
@Daisy: Spannend zeg, kan me voorstellen dat je het best eng vind, maar vind het een moedige beslissing die je genomen hebt! Zo ben je wel van je onzekerheid af! Ik duim op een goede afloop!
O meis wat spannend voor jullie zeg. Ik kan me voorstellen dat je er nu al zenuwachtig voor bent. In gedachte ben ik bij je! Dikke knuf.
@daisy wat spannend zeg maar moedig van jullie dat jullie deze beslissing gemaakt hebben(zal niet makkelijk geweest zijn) wachten duurt lang maar heel veel succes en brand elke dag een kaarsje voor jullie ik hoop op goed nieuws voor jullie liefs debby
Ach meis... ik kan me zoooo goed voorstellen dat je nu al nerveus bent... Ik zou dat ook hebben... Nog anderhalve week in de zenuwen... Hopenlijk vindt je een beetje afleiding! Ik denk aan je...
jeeetje meis ik lees dit nu allemaal pas wat hebben jullie al veel meegemaakt zeg en dat dit er ook nog bij ik wil jullie heel veel sterkte wensen en dat alles goed is gr marline
Veel sterkte, Daisy, en doe het heeeeeel rustig aan na de punctie, ga anders maar lekker in bed liggen en laat je verwennen....
Lieve Dais... Inmiddels heb je als het goed is de vruchtwaterpunctie ook al gehad... Ik herinner me tenminste dat je rond 10.00 uur vanmorgen daar moest zijn... Ik heb aan je gedacht meid. Ik hoop dat het meegevallen is allemaal en ik wil je graag heeeeel veel sterkte wensen in de tijd dat je zit te wachten op de uitslag... Wanneer krijg je de uitslag? Knuf van mij...
Lieve Daisy en Lars, Hoe is het gegaan vandaag? Wat een spannende tijd, hoop dat het een beetje meegevallen is en dat de echo in ieder geval goed was! En nu afwachten... Wij wachten met je mee hoor! Liefs Marjolein
@ Lieve Daisy en Lars: ik hoop dat alles goed is verlopen, nu maar wachten op de uitslag. Dat worden spannende dagen. Ik denk aan jullie. Dikke knuffel van Miranda