Lieve Dais, Wat een rotnieuws! Ik had zo voor je gehoopt dat het nu goed zou gaan en jullie een positieve weg ingeslagen waren. Ik hoop zo meisje dat je toch snel positief nieuws krijgt. Eerst maar even de uitslagen afwachten. Een hele dikke knuffel voor je meid. Ik hoop dat ze in ons ziekenhuis goed voor jullie zorgen. Dikke knuffel ook voor je man. Die zal er ook wel kapot van zijn. Liefs, Josien
Lieve lieve Dais, ik ben net thuis en holde naar de pc om te kijken of er meer nieuws is en lees jouw vervelende bericht. Ik hoop op een wonder, maar vrees het ergste. Ach lieve meid, wat is dit toch verschrikkelijk bitter. Het leven is zo enorm oneerlijk. Houd elkaar stevig vast. En in gedachten kunnen jij en ik onze handen ook ineen slaan, elkaar diep in de ogen kijken en hardop zeggen dat er écht betere tijden gaan komen. Heel veel sterkte. Liefs, Mariel
Meiden dank je wel,vind het echt fijn om te lezen dat jullie zo meeleven! Tsja wat kan ik er van zeggen behalve dat ik(wij)me behoorlijk klote voel en toch steeds blijf denken dat het nog wel goed zit,ik weet het,het zal zo ook echt niet zijn maar toch... Ik voel echt nog vanalles onderin m''n buik,er is iets gaande,wist ik maar wat? Op het moment kunnen we helemaal niks van elkaar hebben,we willen alletwee met rust gelaten worden,zo niet leuk! Ik ben benieuwd wat de uitslag zal zijn morgen.. Als jullie het niet erg vinden stuur ik ff geen pb'tjes terug,sorry.. Ik wil huilen maar ik kan niet,en idd Mariel ik ben echt zo onbtzettend boos dat ik wel met dingen wil gaan smijten maarja wat heeft het voor zin? Laten we maar rustig blijven. Ga lekker bij mun mannetje liggen,dames tot snellie! Veel liefs Dais.. -x-
heej daisy, heel veel sterkte... jemig wat balen zeg! Ik hoop echt dat er een engeltje bij jullie rondvliegt en dat jullie morgen toch nog goed nieuws mogen krijgen! Liefs Nikki
Oh, Daisy, ik had zo de hoop dat het bij jou wel goed zou zitten... Wat een ellende. Ik weet ongeveer hoe je je voelt, al is het natuurlijk voor iedereen anders. Ik ben echt meer dan een week ontzettend boos geweest, en verdrietig en hopeloos. Zo'n miskraam, hoe vroeg dan ook, vind ik zwaar om te dragen als je eerder zoals wij een dood kindje had. Veel sterkte in deze moeilijke situatie...
Lieve dais, Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. En ik stuur je zoveel liefs toe vanaf hier. Ik hoop dat de sterren zich bedacht hebben voor vandaag....
Ik ben benieuwd hoe het is geweest vandaag... hoop dat je toch nog goed nieuws krijgt. Groetjes, Josien
ik vind het ook super spannend al ben ik bang voor de uitslag die ze gaan krijgen, maar ik blijf alsnog voor ze duimen
Wat gaat de tijd toch langzaam als je ergens op zit te wachten. Ik ben zo bang dat het echt niet goed is. Zolang we niks gehoord hebben blijf ik voor ze duimen. [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Hi meiden! Nou hier nog steeds geen nieuws,pfff wat duurt het toch lang,ik snap gewoon iet dat ze niet eerder bellen,jeetje! Ik laat jullie iets weten als we zelf ook iets weten oke? Dank jullie wel voor het meeleven.... Laters.. -x-