Lieve Daisy, heb je de prachtige tekening van Merel* hier in de lounge gezien? Veel sterkte met het lange wachten.
jeetje zeg wat moet dit slopend voor jullie zijn duimen draaien nog steeds [-o< [-o< [-o< sterkte liefs debby
kl*te dat de uitslag er nog niet is! ik ga nu werken! Meis, ik blijf voor je duimen! dat ze je zo lang in spanning laten :x
Oh Oh wat is dit erg! Nog steeds niks gehoord,ik heb zelf gebeld en nou zouden ze voor 18.00u terug bellen..... We zitten zoo in spanning! PFFFFF............ xxx
Och meid wat moet jij een nare dag hebben gehad met al dat gewacht. Ik hoop zo op goed nieuws van jou! Maar dan denk ik dat het al 2 uur verder is en we nog niks gehoord hebben dat je dan toch niet zulk goed nieuws hebt gehad. Of je zit nu aan de alcohol vrije champagne, ik hoop het laatste.
Hi meiden, nou we zijn dus pas om 19.30u gebeld,echt belachelijk! We zijn niet meer zwanger Het is een hele vroege miskraam geweest,helaas... We balen ontzettend maarja wat doe je eraan,en aan de ene kant is het maar goed ook,er was iets niet goed met ons kindje... Dank je meiden voor jullie lieve reacties... Liefs,verdrietige Dais...
Wat naar voor je Daisy! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. En hoe moeilijk het ook is, als het dan toch niet goed zat heb je liever dat het nu gebeurd dan later..... Maar goed, nog liever had je lekker willen genieten Ik hoop dat je snel weer zwanger mag raken als je eraan toe bent en dat je dan een gezonde zoon of dochter op de wereld mag zetten.
Lieve Daisy... Zelf heb ik het tot 2x toe meegemaakt op deze manier... En ik weet hoe het voelt... Je voelt vanalles tegelijk! Ik vind het vreeeeselijk voor jullie! Heel veel sterkte met het verwerken van dit vreeselijke nieuws... Neem alsjeblieft de tijd om dit goed te verwerken! DIKKE KNUF.... Liefs, Thérèse
Lieve Daisy wat vreselijk voor jullie dat het toch niet goed is gegaan. Ik weet hoe blij jullie waren met deze zwangerschap. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Heel veel liefs Miranda.
jee daisy wat erg zeg had jullie het zo gegund maar idd moet je maar zo denken dat er wat mis is met je kindje en daarom je lichaam het afstoot maar toch het doet wel pijn! heel veel sterkte ook voor je mannetje tis niet niks allemaal zo.. een hele dikke knuff voor jou
Lieve Daisy en mannetje, Heel veel sterkte voor jullie beiden gewenst. Onze duimen hebben hier overuren gedraaid, maar helaas heeft het niet zo mogen zijn. Woorden schieten tekort.... Dikke knuffel voor jullie, Josien
Lieve Daisy, Wat verschrikkelijk voor jullie dat het niet zo heeft mogen zijn! Ik hoop dat jullie het geluk snel weer mogen omarmen. Liefs Bikkie