voor Daisy

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door loopy, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judy01

Judy01 Lid

16 aug 2007
    79
    0
    0
    Lieve Dais,

Heel erg veel sterke voor jullie allebei de komende tijd. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven en dat jullie toch het geluk mogen vinden een gezond kindje op de wereld te zetten.

Zoals je ziet leven vele meiden met jullie mee.

Dikke knuf.

2. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Lieve Daisy,

Ontzettend veel sterkte, wat oneerlijk toch allemaal...

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik 'ken' je nog maar kort via een andere topic, maar ik vind het verschrikkelijk dat ik je daar niet meer zal spreken.

Lieve Daisy, heel veel sterkte toegewenst en ik hoop echt dat jij en je man snel verblijd zullen worden met goed nieuws!

4. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    lieve dais, ik vind het vreselijk voor je... moeder natuur is soms zo vreselijk hard. hopelijk mag je het wonder alsnog gauw weer beleven!

5. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    He Daisy,

Ik wil je enorm veel sterkte wensen in deze zware tijd!
    Kan niet geloven dat het zo is afgelopen.....
    Meis de volgende keer komt het helemaal goed, niet de hoop opgeven hoor!

Dikke x

6. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    Kieve Daisy

heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel sterkte de komende tijd voor jullie (heb hier eigenlijk geen woorden voor)

veel liefs en een dikke knuffel debby

7. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Lieve Daisy,

ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie. Het was je nou zo gegund. Ik wens je echt alle goeds in de toekomst.

Een hele dikke knuffel
    Marieke

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    lieve dais,

Ik had het zo gehoopt voor jullie!
    Gister op mijn werk heb ik veel aan je gedacht.
    Belachelijk dat ze jullie zo lang hebben laten wachten.
    Maarja ook daar doe je niks aan...
    Meis dit is lang niet zo erg als jullie mereltje...
    maar het komt toch heel hard aan..
    Sterkte, ga lekker iets met je mannetje doen in het weekend, beetje ontspanning samen.
    Hou je taai meis!

Liefs Melissa

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Daisy, wat naar... wat erg voor jullie. Ik weet ongeveer wat je meemaakt, al beleeft iedereen het anders. :( Ik voelde me met name erg kwaad en verdrietig. Veel sterkte met dit nieuwe verlies...

10. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Lieve Daisy,

Wat verschrikkelijk voor je. Zeker na Merel* is dit zo oneerlijk. Nu al twee keer mis bij de juli-mama's :(

Heel veel sterkte!

Joyce

11. Niet meer actief

Daisy, ik had al gereageerd bij het andere topic, maar nogmaals heel veel sterkte!

Dikke knuf Naatje

12. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Lieve dais,

Ik wil je heel veel liefs sturen. en heel veel knuffeltjes...
    Ik denk aan jullie

knuf Rach

13. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

lieve Daisy

heel veel sterkte meis

Liefs Maria

14. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Lieve Daisy, het is gewoon oneerlijk!
    Veel sterkte, we zullen je missen bij de juli mama's

15. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hi lieve meiden,

dank je wel voor jullie lieve reacties..

Zoals ik al schreef gaat het redelijk met mij,mijn schatje heeft er meer moeite mee dan ik,hij wil echt zo graag,ik begrijp hem want ikzelg wil ook liever gister dan vandaag maar we hebben deze keus niet!
    Ik weet waarom we een miskraam krijgen dat is niet voor niks,neemt niet weg dat ik er totaal geen verdriet van heb want zo werkt dat tuurlijk niet.
    Ik heb er vrede mee dat het zo is en dat het ook zo vroeg in onze zwangerschap was..
    Ik baal natuurlijk wel van het feit dat we nu weer helemaal van voor af aan moeten beginnen,zo voel ik het en dat is heel erg frustrerend.
    Wanneer komt mijn ongie,wanneer raken we weer zwanger en als we weer zwanger mogen raken blijft het dan wel goed gaan?
    Jullie zullen dit ook wel herkennen na onze prachtige vlinderkindjes,maar dan ook nog een miskraam kort daarna terwijl IK er heilig van overtuigd was dat het deze keer wel allemaal goed zou verlopen omdat het zo ''moest zijn''...

We wachten maar weer af en dan gaan we er gewoon weer kei hard voor!

Liefs Dais..
    -x-

16. Niet meer actief

**knuff**

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

Lieve Daisy...

Ik begrijp je angsten, twijfels, etc. heeeeelemaal! Natuurlijk voel en denk je dat allemaal... Heel logisch!

Ik vind het heel knap van je dat je daarnaast toch nog voor ogen kunt houden dat het beter is omdat een miskraam niet voor niets is... Het is kindje is niet gezond genoeg om geboren te kunnen worden...
    Er is iets niet goed...

Ik wil je graag heeeeel veel sterkte toewensen en kracht! En ik hoop dat je weer snel kunt beginnen...

18. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hoi Daisy,

Volgens mij hoef je je ongi niet af te wachten bij zo'n vroege miskraam, hoor. Of hebben ze in het ziekenhuis gezegd om dit wel te doen? Als ze dat gezegd hebben, dan doe je dat gewoon...

Ik ga het zelf gewoon weer gelijk proberen... Het enige is wel dat ik temperatuur, dus als mijn cyclus in de war is na de MK, weet ik wel wanneer ik geovuleerd heb.

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

Sterker nog...

Natuurlijk moet ze haar ongi afwachten omdat het eerst allemaal uitgedreven moet worden... Eerder weer proberen heeft sowieso geen zin...

Wanneer je bij het ziekenhuis onder behandeling bent en je krijgt dan een mk... dan moet je zelfs 1 cycli wachten om je lichaam weer echt goed in vorm te laten zijn voor een zwangerschap...

De gynaecoloog die ons alle ins en outs van een mk heeft uitgelegd zei ons dat wanneer je meteen in de cyclus na een mk weer zwanger wordt je een verhoogd risico hebt op een mk. Je lichaam moet eerst weer de tijd hebben om er klaar voor te zijn...

20. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hahah dat vroeg ik me net ook al in dat andere topic..
    Dus we zijn nu wel vruchtbaar tot we onze ongie krijgen of hoe moet ik dat zien?
    Het ziekenhuis heeft dat niet gezegd maar dat dacht ik zelf eigenlijk?
    Enn hoe zit dat met tempen dan,iedere dag dezelfde tijd en als je verhoging hebt dan weet je dat eisprong eraan zit te komen?

Deel Deze Pagina