Hey meiden, dank je wel voor jullie lieve reacties! Het gaat best redelijk hier,ik voel me goed en ben eigenlijk niet verdrietig mijn schatje heeft er wel vreselijk veel moeite mee,hij vindt het zo oneerlijk en wil het liefst gister dan vandaag een kindje,vind t zo erg om te zien en ik praat maar op hem in,ooit komt onze tijd ook,dat weet ik zeker en dat houd ik me ook voor,onze tijd komt wel! Wel droom ik laatste tijd raar,ik zet kindjes op de wereld en ik moet ze altijd weer laten gaan,en waarom? Morgen begin ik weer met werken en probeer dan toch het ''normale leventje'' weer op te pakken,ook met vrienden en vriendinnen heb ik weer vanalles afgesproken dat was ook weer eht nodig.. Ja dus al met al,het gaat goed met mij! @Joyce meis hoe gaat het met jou en je beebje? En hoe is het bij de juli mama's? Veel liefs Dais.. -x-
Zit niet meer bij de juli-mama's, check mijn banner en onderschrift Op zich gaat het wel goed, woensdag controle-echo bij de gyn om te kijken of alles schoon is, daarna "nieuwe ronde, nieuwe kansen". Liefs, Joyce
Ow meis,wat verschrikkelijk! Echt sorry ik heb niet opgelet.... Wanneer zijn jullie erachter gekomen? Heh wat een pechvogels zijn wij We gaan er met volle moed weer tegenaan! Hoe gaat het met je? Sterkte! -x-
Je had ook wel wat anders aan je hoofd! Twee dagen nadat mijn vermoeden dat het niet goed zat door de huisarts werd bevestigd is de MK begonnen. Gelukkig spontaan, des geen pillen of curettage. Het gaat goed: ben erg positief dat het goed gaat komen, zeker nu ik weet dat ik zwanger KAN worden. Bij jou is het veel erger na Merel*, vind het erg knap dat je nu al weer zo positief klinkt. Ik houd je in de gaten!
Nou wel fijn om te horen dat je positief denkt,dat je iig wel zwanger kan worden! Zo denk ik dus ook daar houden we ons aan vast heh! Zou leuk zijn,elkaar in de gaten houden kijken wanneer we onze ongie hebben dan kunnen we er weer tegenaan! Wij gaan nu gewoon door en jullie? Sterkte meissie en ook ik houdt jou in de gaten hoor! Liefs Dais.. -x-
Ja, wij gaan ook gewoon direct door. Ik hoop dat het lichaam het snel weer oppakt en dat het geen wekanlang duurt voor ik ongi ga worden. Ik heb woensdag controle-echo, misschien is er wel al wat zinnigs over te zeggen. Succes meis!
Hoezo krijg jij nog een echo als ik vragen mag? Ik ben benieuwd of alles al schoon is dan,hoe lang heb jij eigenlijk gevloeid? Ik hoop idd ook dat het niet lang duurt voor de ongie,pff.. Ik heb nu wel heel veel last van buikpijn onderin allebei de kanten,voelt erg zwaar? Ik kijk het nog evebn aan en anders bel ik wel,heb het sinds gisteravond,weet ook niet wat het kan zijn. -x-
Dat mag je vragen.... Ik belde de gyn om de eerste zwangerschapsecho te annuleren en toen gaf de assistente aan dat het belangrijk is om te controleren of alles schoon is, vandaar...... Ik heb alles bij elkaar 9 dagen bloedverlies gehad, waarvan de eerste drie dagen heel hevig, daarna stukken minder. Ik had vanmorgen nog een heeeeeel klein beetje bruine afscheiding maar dat is nu ook over. Ik verbaas me dat jij geen echo hebt gehad, omdat je ergens schreef dat je alleen bloed en geen stolsels had verloren. Dat was bij mij wel anders, ik heb duidelijk vruchtzakje verloren.......die hoop die jij had bij de echo dat het alsnog goed zou zijn, was in mijn geval absoluut niet aan de orde geweest! Joyce PS Jij begon eerder te vloeien dan ik. Als je buikpijn hebt zou het misschien al wel eisprong kunnen zijn? Ik zou er ff ovutestje tegenaan gooien!
Ben blij om te horen dat je je leventje weer op spoor aan het zetten ben! En precies, jullie tijd komt ook! Sneller dan jullie misschien denken Bij de juli mama's gaat het tot nu toe goed, vandaag zijn er 2 dames geweest voor de echo, en beide hebben het hartje zien kloppen..dus klein vreugdedansje voor dames vandaag. Gaat nu opschieten, haast iedere dag iemand voor de eerste echo..elkaar moed inspreken, want je ben toch altijd onzeker of het wel allemaal goed is.
@Joyce, nou ik zou willen dat ze dat bij mij ook nog ns zouden doen,een echo.. Idd wat je zegt,ik heb verder ook geen stolsels verloren,alleen op dinsdag een dag voor mn bloeding,totaal 2dagen gevloeid? Ook geen donkerbruine afscheiding ofzo dus weet ook niet. Raar,die vrouwenlichamen @Patricia, nou fijn om te horen dat alles goed is bij de juli mama's,leuk die eerste echo's maar ook spannend heh.... Hoe gaat het met jou zwangerschap? Wil je daar de groetjes doen van mij? Liefs Dais... -x-
Ja met mij gaat het goed hoor de standaard kwaaltjes, maar die neem ik voor lief erbij! Soms beetje gebroken nachten en dat maakt het wel zwaar als je al een kleintje in huis heb lopen, even tandjes op elkaar! Zal ze de groetjes van je doen
Hey meid, Hoe bevalt om weer aan de slag te zijn, kan je een beetje je gedachten verzetten..? Vandaag bij de juli 2008 mama's rotnieuws gekregen, 2 van de 3 echo's zijn vandaag niet goed uitgepakt twee dames met een leeg vruchtzakje bbrrr dat ga je niet in de koude kleren zitten, ik wou dat het al de 22ste was..dat ik een hartje ziet kloppen en dat alles goed is..
Heej meis, ik dacht laat ik een keertje bij jullie gaan kijken,lees ik dit verschrikkelijke nieuws,pff! het is toch niet te geloven! Het zijn er intussen 3 van de 4 niet goed heh... Ik snap dat je jezelf zorgen gaat maken en dat je heel erg blij zal zijn met een goede echo,ik hoop ook dat dat laatste het geval is voor jullie! 5 Mk zijn genoeg bij de juli mama's!(teveel!) Hier gaat alles wel goed hoor,lekker gewerkt vandaag ja,toch weer wat afleiding,heb echt naar mn zin gehad,gelukkig! Hoe geet het verders met jou en je zoontje,ik had gelezen dat het ff schrikken geblazen was bij jullie? Fijn dat je me toch op de hoogte houdt van alles,dank je wel! Nou rustig aan he meis! Liefs en een knuff... -x-
Ja geen leuke dag bij ons op het forum..allemaal uitgelaten omdat er 4 mama's vandaag voor de echo gingen en dan komen er drie terug met slecht nieuws bah bah Ja hier thuis ook even rot geschrokken! Gelukkig lig hij nu goed en wel op de bank maar pppff had de schrik van mijn leven toen zijn oogjes wegdraaide en grauw aanliep!
Hi Melis,lief van je dat je aan me denkt! Het gaat echt met ups en downs hier,met mij maar ook met mn vriend,hij heeft het zo ontzettend moeilijk de laatste tijd,doordat we het samen moeilijk hebben krijgen we ook spanningen tussen ons,paar keer al woorden gehad over kleine dingetjes,niet leuk! Ik zelf ben heel erg kwaad en verdrietig,ik wil zo graag weer zwanger zijn,dat gevoel wordt alleen maar sterker,ik weet heus,onze tijd komt wel een keer maar we willen het zo graag nu! We hebben nu ons appartement te koop staan en willen graag een huis kopen,toch weer wat afleiding,als dat klaar is dan zijn we er helemaal klaar voor.. Ik zou heel graag willen dat ik me weer wat beter zou gaan voelen maar het werkt niet zo,nu komen ook nog de feestdagen eraan,helemaal geen zin in,zoals velen hier van ons.. Ik denk dat we nooit meer hetzelfde zullen worden,we zijn een stukje van onszelf verloren,ik zie dit nu pas in,nu nog alles een plekje kunnen gaan geven en dan komen we er wel. Hoe gaat het met jou meissie,aftellen is nu echt begonnen heh.. Spannend en heel erg leuk! Liefs Dais.. -x-
ja idd meis..we zijn, samen met onze vlindertjes, een stukje van onszelf verloren. Je wordt, denk ik, nooit meer dezelfde. Altijd zul je met een klein stukje verdriet in je achterhoofd door het leven gaan... Ik hoop dat jullie snel jullie appartement kunnen verkopen en en leuk huisje ervoor terug kunnen kopen en jullie lekker even uitleven op het klussen in het huisje! Misschien heb je dan een beetje afleiding en zijn jullie weer lekker zwanger. Probeer te blijven praten erover met je vriend. Denk dat dat wel heel belangrijk is. Hou je taai he! kus Melis
He Dais, ik wist helemaal niet dat jullie met huizen bezig waren. Dat is wel heel goed! Inderdaad veel afleiding. Hebben jullie al een ander huis op het oog? Zie je... Melis zegt het ook Blijven praten en proberen je frustraties in iets te kunnen uiten. Ik kan je dat klimmen aanraden! Leuk, niet moeilijk, ook niet duur en lekker samen bezig zijn, grenzen verleggen en samenwerken. Succes en een dikke cyberhug
@ daisy ook vanaf hier even een dikke digiknuf en heel veel sterkte in de toekomst(en dat je maar gauw een huisje naar je zin kan vinden en heb je even afleiding ) liefs debby