Hej daisy, Wat balen zeg! Hopelijk komt het allemaal goed! Het is jullie zo gegunt! Heel veel sterkte en een heleboel knuffels! XX Nikki
lieve daisy, ik had je via een mailtje al veel sterkte gewenst, maar wil het zo ook nog even doen! Ik zit nu bij mijn ouders en daar kan ik wel goed op het forum, dus maar meteen even hier wat achter laten. Ik denk heel veel aan jullie, en hoop echt dat jullie 2 gezonde kindjes mogen krijgen. En dat iig alles goed zal gaan.
daisy ik wil jouw en je mannetje vandaag veel succes wensen(ik hoop dat ze gelijk onderzoeken doen)en dat je wat meer zekerheid krijgt heel veel succes liefs debby
Hey lieve meiden, vandaag zijn we in het ziekenhuis egweest en zoals verwacht zijn we niet veel verder gekomen,ze laten het toch aan Nijmegen over.. We hebben wel een echo gehad en ze zagen er goed uit en bewogen goed,ben helemaal verliefd op ze.. Morgen moeten we om 13.15u in Nijmegen zijn en daar krijgen we meer te horen en info over verdere onderzoeken.. Ik ban sinds vandaag wel heel erg bang voor een vruchtwaterpunctie,kans is toch 1/200 dat het een miskraam wordt en ik zei al tegen onze gyn,die ene zijn we de laatste tijd TE vaak geweest... We overleggen het morgen wel en horen het wel... Spannend dus! Ik hou jullie op de hoogte! Enne bedankt voor jullie lieve reacties meiden,jullie zijn helemaal top!
Lieve Daisy, ook voor morgen heel veel succes gewenst. Ik leef ontzetend met jullie mee, en ik zal aan jullie denken. Liefs Miranda.
lieve daisy en hubbie heel veel sterkte en succes morgen hopelijk worden jullie snel wat wijzer.... ik denk aan jullie dikke knuffel van mij
Daisy, wordt het een vlokkentest of vruchtwaterpunctie? Vlokkentest = 1: 200 kans op mk Vruchtwaterpunctie = 1:330 kans op mk Maar het nadeel van een vruchtwaterpunctie is weer, dat je dit pas later in de zwangerschap kunt doen. Dan zit je dus nog langer in spanning... Het heeft allemaal voor- en nadelen.
Wij zijn vandaag nog niet echt veel wijzer geworden. We hebben een uitgebreide echo gehad en daarop was alles goed,de gyn heeft ook alle organen nagekeken(in zoverre dat kon),wel een geruststelling dat dat iig wel goed is! De kans op down blijft nog steeds 1/35,we kunnen zekerheid krijgen door een vruchtwaterpunctie maar daar zitten ook risico's aan,de kans dat het mis gaat is 1/300,we weten niet wat we moeten doen. ALS we de punctie doen en de zwangerschap gaat mis,en uiteindelijk blijkt dat de kindjes wel gezond zijn,dat vergef ik me nooit meer! Iemand moet die ene zijn en wij hebben de laatste tijd wel gemerkt dat je opeens wel die ene kan zijn... STEL dat we het doen en er komt uit dat het id down is,wat dan? Laten we de zwangerschap afbreken,dat denk ik niet want je weet nooit in hoeverre het is,daar komen ze ook niet achter tot de geboorte! We hebben voor dit moment besloten om te wachten op de 20 weken echo,als daar iets uitkomt dan kunnen we alsnog zeggen doe toch maar die punctie.. Moeilijk moeilijk! Ze waren heel beweeglijk en we hebbeneen mooie foto meegekregen,ben echt zo verliefd en trots... Liefs Dais..
Moeilijk Daisy! Er zullen ook vast zoveel vragen op jullie afkomen en ik wil je heel veel sterkte toewensen om de goede besluiten te nemen. Maar ik blijf voor je hopen dat je straks twee gezonde kinderen op deze wereld zet! Ik blijf aan je denken! Liefs Vera
Oef, Daisy, wat een moeilijke situatie.... die afweging, wel of niet een punctie, die kunnen jullie tweeën alleen samen maken. Het lijkt me erg zwaar en moeilijk. Wel fijn dat op de echo alles goed was. Dat geeft weer moed...
Hai Daisy. Nou meid wat een zware beslissingen staan er voor de deur. Het is inderdaad wel een geruststelling dat de organen er goed uit leken te zien. Ik hoop dat jullie er samen snel uit kunnen komen wat de beslissingen gaan worden, maar het allermeeste hoop ik natuurlijk dat alles uiteindelijk toch goed blijkt te zijn! Ook ik blijf aan je denken!
Hoi lieve meiden, We zijn sinds vandaag heel erg aan het twijfelen geraakt,ik kan niet zo lang in die onzekerheid zitten dat weet ik nu al. Ik wil weten of het down is,zo niet wil ik gaan genieten,zo ja dan hebben we de tijd om ons voor te bereiden.. Ik denk dat we de punctie moeten doen,vanavond goed over praten met mn schatje.. Hij vindt wel dat we het moeten doen,maar doordat ik twijfelde heeft hij er niks meer over gezegd. Ik zei al,het zijn ook jouw kindjes,wat vindt jij het beste(in zoverre je dat kan weten) xxx
Als je twijfeld is het zeker verstandig om er nog eens héél goed over te praten. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet zo lang in onzekerheid kan en wil zitten. Ik weet zeker dat jullie er samen uitkomen en de juiste beslissing gaan nemen. Heel veel sterkte. Liefs Miranda
We zijn er uit,we gaan een afspraak maken voor de punctie. Spannend! Maar dan weten we iig waar we aan toe zijn en de kans is heel klein dat het mis kan gaan door die punctie. Thanks Miran!
Heee Daisy.. Goh meid.. ik lees het nu allemaal pas.. Wat een moeilijke keus waar je dan voor komt te staan zo ineens he... ? Wat ik dan nog wel heb is dat je een risico hebt, maar ik heb al in heel veel gevallen gehoord dat het achteraf toch geen down was... Mijn vriendin heeft het bij haar oudste andersom gehad.. Alles goed... en bij de bevalling bleek het wel down te zijn... Die zijn gigantisch geschrokken toen! Nergens op voor kunnen bereiden.. gewoon als donderslag bij heldere hemel... Ik hoop voor je dat alles goed zal komen meid! En ik denk aan jullie!
Daisy, alvast veel succes bij de punctie. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet zo lang in onzekerheid wil zitten. Het wordt dus de vruchtwaterpunctie?