Bij wie begon de eerste en de tweede bevalling met gebroken vliezen. Bij mij eerste wel, tweede moet ik nog afwachten
Bij mij. 1e: 08.00 uur vliezen gebroken, 10.00 uur eerste lichte weeën, 17.20 uur VO, 18.37 uur geboren. 2e: 22.30 uur vliezen gebroken, 23.20 uur eerste lichte weeën, 01.47 uur VO, 01.55 uur geboren.
Ik hoop dat het hier weer zo begint, dan komt die eerste wee niet zo onverwacht Vond het wel prettig dat mijn vliezen eerder gebroken waren, kon ik me al wat voorbereiden. Kan hier elk moment gebeuren
Mijn eerste bevalling begon met gebroken vliezen. De tweede met weeen, vliezen zijn doorgeprikt toen ik mocht persen. Breken van de vliezen vond ik trouwens wel een mooi duidelijk begin.
Hier ook eerste begonnen met het breken van de vliezen...2de en 3e bevalling begonnen gewoon met weeen
Eerste is begonnen met gebroken vliezen Rond 19.30uur gebroken, enkel lichte krampjes, 22.00uur eerste wee, 23.35uur volledige ontsluiting, 00.05uur geboren. De tweede is nog afwachten Op zich is het dan wel gelijk duidelijk, PLONS Maar daardoor ging het wel als een stortbevalling, het zou geleidelijker gaan volgens de VK als het met weeën begint.
Het ziekenhuis gaf bij mij aan toen mijn vliezen braken, dat er maximaal 72uur tussen het breken vd vliezen en de geboorte mag zitten. Liefst hebben ze de baby binnen 48 uur. Heb je wel al die tijd weeën gehad of begonnen die ook pas veel later?
Mijn vliezen braken om 4.30 uur op een zondag. Ik had toen weeen om de 3 minuten. Helaas werden ze later op de dag steeds onregelmatiger. 24 uur daarna werd ik door de verloskundige overgedragen aan de gyno. We moesten maandagochtend meteen naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje. Alles was goed, maar de weeen waren gestopt en had af en toe nog wel een wee (maar daar zat heel veel tijd tussen). Dinsdagochtend werd ik opgenomen om 6.30 uur en werd ik ingeleid. Eerst meerdere keren met gel, daarna op woensdag ook een infuus. Daar kreeg ik steeds meer weeen van en ze werden steeds pijnlijker. Woensdagochtend hield ik het niet meer uit en heb uiteindelijk om 10 uur pijnstilling gekregen. Woensdagavond werd mijn dochter geboren, middels een spoedkeizersnede. Ja, het was geen pretje. Ze hebben geprobeerd mij natuurlijk te laten bevallen, maar kreeg niet meer dan 6 cm ontsluiting. Nu is het al weer 7,5 maanden geleden en kan ik er een stuk beter mee omgaan, dat alles anders is gelopen dan we dachten. Wij dachten namelijk, o weeen om de 3 minuten. Dan wordt ze vast dezelfde dag nog geboren. Maar we zijn heel blij dat alles goed is gegaan en we een kleine meid hebben.
oja, volgens het ziekenhuis heeft het 88 uur geduurd. Erg lang dus. Hopelijk gaat het bij een eventueel 2de kindje sneller.
Bij mijn eerste begon het ook met gebroken vliezen, ben ook erg benieuwd of het straks weer gebeurd, nog even en dan zullen we het weten!
Hier beide keren begonnen met gebroken vliezen. De oudste kwam 10,5u na gebroken vliezen. Jongste 7u.
Hier ook bij allebei gebroken vliezen. Eerste: vliezen braken om 20.45 en om 22.15 begin weeenstorm om 00.50 is ze geboren. Tweede: vliezen braken op zaterdag, geen weeën, opname ziekenhuis. Toen op woensdag ingeleid omdat het niet goed ging met zoontje. Infuus om 13.30 geboren om 18.31.
Bij de eerste braken mijn vliezen voor ik weeen had, met een duidelijke plas water . 24 uur later was ik mama. Bij de 2 de braken mijn vliezen op het toilet, na al een paar uur rommelende buik. Daarna begonnen direct de echte weeen en na 4 uur was mijn zoon er.
Hier ook de 1e begonnen met gebroken vliezen met 37w en 4d vrijdagavond rond 23 uur. Helaas geen weeën, maandag opgenomen en ingeleid en maandagavond 21.15 uur was ze er. Ben ook erg benieuwd hoe het deze x zal gaan.
Hier beide bevallingen begonnen met gebroken vliezen. Ik vond het ook wel prettig, want zo was ik een beetje voorbereid dat het eraan zat te komen.