Ben benieuwd Ik heb het idee dat het steeds informeler wordt qua kleding. Of heeft dat te maken met welke sector? Denk dat de zorg enz wat makkelijker is wat dat betreft.
Ik had 2 jaar geleden een nette zwarte broek aan met een wit blousje. werk nu al 2 jaar op kantoor.. maar geen idee of dat nu informeler word? of dat het aan de sector ligt.
Ik had 2 jaar geleden gewoon een spijkerbroek met nette schoenen en een leuk truitje met korte mouwen ben aangenomen dus wat dat betreft was het helemaal goed haha Maar het hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor functie jij naar solliciteert. Als je bijv als secretaresse wilt solliciteren dan is het wel nodig misschien, om in een mantelpakje of nette rok met witte blouse te verschijnen .
Ik had twee jaar geleden een spijkerbroek, nette laarzen en een zwart bloesje aan. Was overigens sollicitatie voor een kantoorbaan..e nben dus aangenomen
Het ligt er, denk ik, inderdaad erg aan naar welke functie je solliciteert. Ik had in augustus (hoogzwanger) een leuk zwangerschapsjurkje aan, met een vestje en een legging. (Kantoorbaan)
als ik zou solliciteren zou ik echt wel netjes voor de dag komen vroeger toen ik nog wel eens moest solliciteren deed ik een skinny jeans aan met bloes en jasje er over
Ik had vorig jaar een spijkrrokje (donkere wassing) met een grijze legging en zwart shirtje en laarzen. Was voor een helpdeskfunctie en aangenomen.
Ik had een nette zwarte broek en zwart-wit geruit bloesje aan. Ben toen ook aangenomen! Een nette (donkere) spijkerbroek met een bloesje en jasje erop kan ook!
Indien ik nu een sollicitatiegesprek zou hebben dan zou ik een toch echt wel een (mantel)pak aantrekken danwel een nette zwarte broek met een gilet...
Het ligt er denk ik aan waar ik zou solliciteren. Van de zomer ben ik op gesprek geweest bij een advocatenkantoor voor de functie van secretaresse. Toen had ik aan een donkergrijze pantalon, zalm roze hemdje, witte blouse en zwarte pumps. Maar als ik voor een administratieve functie ergens zou solliciteren zou ik een nette spijkerbroek met een blouse of jasje en mooie schoenen aantrekken.
ik heb eigenlijk altijd een nette zwarte broek en een blouse wit met zwarte strepen aan. Soms nog een net jasje erop maar altijd hetzelfde. Alleen voor de functies waarbij ik bij de bakker ging solliciteren dan een spijkerbroek
Hangt van het bedrijf af. Ik heb tot nu toe altijd een nette pantalon aan gehad. In het begin was het met witte blouse en een colbertje erover. Soort van 'pak' dus. Laatste keer was het wat speelser, wel met pantalon en jasje, maar met een hardroze truitje erop met een klein colletje.
broekpak met blouse mantelpakje is niets voor mij. ik voel mij zo ongemakkelijk in een rok. ik zou ook graag in een rok met legging lopen maar het is niets voor mij hoewel ik zwaar jaloers ben op andere vrouwen die zich wel zo leuk kunnen kleden.
Ik had ruim 2 jaar geleden een simpel zwart jurkje aan, tot iets boven m'n knieën. En daaronder zwarte laarzen. Niet supernetjes, maar ik was hoogzwanger, dus kon niet veel anders meer aan . Wel aangenomen overigens.
Leuk om te lezen! Je ziet toch wel dat een spijkerbroek nu steeds gewoner wordt om te dragen tijdens je soll. Kan me herinneren dat dat tijdens mijn studie echt not done was. Toen hadden vrouwen meestal wel een matelpakje aan Ik heb morgen een soll gesprek en doe ook een donkere spijkerbroek met een blouse en jasje aan. Pff echt een hele lange tijd geleden dat ik zo'n gesprek heb gedaan zeg!
Leuk om te lezen dat er sommigen zelfs hoogzwanger zijn aangenomen! hoe kregen jullie dat voormekaar? haha tips tips aub