Gratis spullen aangeboden en bijna geen reacties ...?

Discussion in 'De lounge' started by Snoopy82, Mar 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Ik had al een topic bij het gratis hoekje, maar verbaasde mij over de weinige reacties...

Ik zie laatste tijd veel topics waarin meiden aangeven hoe moeilijk ze het wel niet hebben en financieel niet goed etc etc etc.

Lees ook dat er lieve meiden zijn die ze dan pakketjes schenken.
    Nou heb ik niet veel, maar wilde ook wat doen voor de meiden/gezinnen en hun kleintjes.

Nou wil ik gratis weggeven:

- jongens babykleding van maat 50 tot 68 nieuw en zo goed als nieuw en enkele gebruikt
    - sokjes
    - slofjes/schoentjes
    - dekentjes
    - dameskleding

ik zal aan de pakketjes wat crackers toevoegen voor de ouders , toastjes voor de avonden :) Ik probeer gewoon toe te voegen wat ik zoal bij elkaar krijg in huis, kost enige moeite maar ik wil dit graag doen.

Nou had ik echt heel weinig weg te geven, maar wil er niet 1 maar 4 gezinnen blij mee maken dus ga de stapel verdelen in 4 pakketjes. Heb dus nog 2 pakketjes over, wie o wie heeft t moeilijk en kan wel wat extras voor de kleine gebruiken?

Ik zal de pakketten straks samenstellen en de fotos ervan plaatsen zodat jullie een beeld hebben wat er zoal bijzit ;)

Je kunt mij een pb sturen als je interesse hebt met waarom jij dit pakket verdiend of nodig hebt. de eerste 2 reacties krijgen dan het pakket ;)

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Dat is lief van je! Ik zelf kijk bijna nooit op het gratis gedeelte :)
    Heb via familie en marktplaats heel veel kleding gekregen, eigenlijk genoeg om 4 kids van te kleden denk ik :)

3. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Ik heb dan wel niks nodig

Maar wil je wel een heleeee dikke pluim geven dat je je zo inzet voor mensen die het wel nodig hebben!

4. Linana

Linana Niet meer actief

Ik heb niks nodig, maar wil wel even zeggen dat ik dit echt ontzettend top vind van je!

5. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Heb ook niks nodig! Maar vind het ontzettend lief iniatief van je!

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Supergoed initiatief! Hopelijk zijn er dames die het goed kunnen gebruiken!

7. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    @ alle dames: ik word verlegen van jullie reacties ... superlief dat jullie zo reageren, lief van jullie !
    Ik leef zelf als alleenstaande mama met 2 kids van een ziektewet uitkering, maar ik ben elke dag dankbaar voor het dak boven mijn hoofd en dat ik overleef. We komen niets tekort, maargoed mijn kindjes hebben dan ook wel een papa die zich erg voor hun inzet en ze lopen er altijd goed bij :D Dus ik heb t niet supergoed ofzo, maar zit ook niet financieel aan de grond. dat was ik 5jr terug wel, maar ik begin weer omhoog te krabbelen.

Nu heb ik dus niet veel in huis, maar wat ik heb wil ik kleine pakketjes van maken en er in totaal 4 , dit gaat enige moeite kosten maar t gaat mij lukken!

Nu kreeg ik maar reactie van 2 dames, als er zich nog 2 melden stuur ik de pakketten deze week nog op. Ik hoef voor de pakketten alleen de verzendkosten als vergoeding.
    Snap dat je t niet zo open en bloot neerzet je situatie, daarom mag je een pb sturen ;) xxx

8. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

Oct 22, 2010
    1,358
    0
    0
    Rotterdam
    erg mooi gebaar van je.... heb alleen niks aan jongenskleding.. :)

9. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    ja srry heb 2 boys :)

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Omdat je al een topic hebt geopend bij het juiste onderdeel, verplaats ik deze niet maar sluit ik hem. Dubbele topics zijn niet toegestaan en voor het overzicht graag alleen plaatsen in het juiste onderdeel.
    Elmo

Share This Page