voor de 100ste x; wil graag 3e kindje maar man niet!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melike1920, 30 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    wat ontzettend fijn dit! Wat goed dat jullie gesproken hebben! Soms dan vat iemand iets op een andere manier op en geeft daar dus antwoord op. Communicatie is het moeilijkste wat er is! Daarom is blijven praten en dingen vragen aan elkaar altijd het belangrijkste.

Nu kun je met een gerust hart alles laten rusten tot het juist moment daar is voor jullie allebei!!

2. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.909
    387
    83
    Ja ik herken het.
    Uiteindelijk wilde mijn man ook en nu inmiddels 3 kinderen en het gevoel compleet te zijn is er nu eindelijk!

Je kinderen zijn nog jong, jij bent nog jong dus opzich zou ik alles even laten rusten. Je (je man..) hoeft niet nu al te beslissen. Misschien kan je afspreken het onderwerp een half jaar/jaar te laten rusten?

Wat ons hielp was een gesprek aangaan met elkaar om even verder te denken dan alle praktische bezwaren, en vooral even naar de leuke dingen te kijken. Zoals de periode na de bevalling. Het hoeft dit x niet zwaar te zijn en anders is het een korte overzienbare periode. En alle praktische bezwaren van mijn man (financieel, auto, etc) vielen enorm mee bij ons. En het geluk die onze kleinste brengt is fantastisch leuk.

Melike1920 vindt dit leuk.
  3. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.909
    387
    83
    Oh ik lees nu je laatste berichtje pas. Wat fijn!

Melike1920 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina