Hallo, Ik ben een jonge vrouw van 22 jaar...ik heb een dubbelebaarmoeder waar ze achter zijn gekomen toen ik 12 jaar was....nu wil ik zwanger worden en ben benieuwd of hier meer mensen zijn die ook dezelfde afwijking hebben als ik...Ook heb ik maar 1nier... Alvast bedankt
Helaas kan ik je hiermee niet helpen, maar wens jullie heel veel succes en hoop dat jullie snel zwanger mogen worden!
Ik heb wel wat voor je gevonden, ik weet alleen niet of je dit precies bedoeld. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=#2029534 Miss dat je haar om meer info kunt vragen? Veel succes. Liefs wolly
Hey Lynn, geen ervaring mee, vervelend voor je, heeft het veel gevolgen voor als je zwanger wilt worden? Hopelijk vind je hier wat mensen om je ervaring mee te delen, succes ermee, zal duimen dat je toch snel zwanger zult zijn. PS: je bent wel snel van gedachte veranderd, gister wilde je nog stoppen met het forum als ik het goed heb begrepen hihi
Wil alleen wat info over mijn afwijking,,,,,en klets even niet mee op mijn eigen forum... bedankt voor je medeleven.... Jah het kan gevolgen hebben voor een eventuele zwangerschap...zal ff op noemen... miskraam groeivertraging liggingafwijking baringsproblmen tijdens mijn zwangerschap dienen mijn nierwegen goed in de gaten te worden gehouden.... Ik weet alles wat ik moet weten als ik zwanger ben...ik wil alleen weten of er meiden zijn die hier zwanger mee zijn geworden en hoelang en hoe ze er op hebben moeten w8ten...
Hoi Lynn, Ik ken het niet uit eigen ervaring, maar van een vriendin van mij. Zij heeft ook 2 baarmoeders, maar is er toch voor gegaan en heeft een kei van een zoon nu! Voorspoedige zwangerschap gehad (naast de gebruikelijke bandenpijntjes e.d.) en hij is verder gewoon op tijd geboren. Ik wil niet zeggen dat het bij jou ook zo zal gaan, want geen mens is hetzelfde natuurlijk, maar ik hoop dat je hier iets aan hebt! Liefs en suc6! Maar
Was ook niet vervelend bedoeld hoor. Is niet niks als ik dat zo lees, heel veel sterkte en succes ermee, hopelijk snel zwanger en en een goede zwangerschap. Knuffel L83
Gisteren kreeg een vriendin van mij een water echo waarin ze hebben gezien dat ze een dubbele baarmoeder heeft. ze is vorig jaar bevallen van een zoon, met 33 weken. Het is bij haar zo dat ze konden zien dat tussen de 30 weken en 33 weken de "rek" bij haar uit haar baarmoeder is waardoor ze een premateur heeft gekregen. Misschien kunnen ze bij jou ook kijken tot hoever jij kan dragen? In iedergeval heeft zij dus een te vroeg geboren jongetje gekregen maar het is nu hollands welvaren en het gaat erg goed met hem, hij heeft verder geen afwijkingen er aan over gehouden. groetjes bambie
Een vriendin van mij heeft ook 2 baarmoeders en zij heeft nu een hele mooie zoon van ruim een jaar, op tijd geboren. Ik geloof wel dat ze bloedingen heeft gehad rond de 20e week en een zware pijnlijke bevalling heeft gehad. Ook duurde het geloof ik best een tijd voor ze zwanger was. Sterkte.