Ik heb een 1-jarig jongetje in huis en ben opzoek naar leuke vrolijke leerzame dvdtjes. Wie weet er een paar leuke? Iets met leuke vrolijke stemmetjes en muziek.
En sesamstraat en bassie en adriaan vindt mn zoontje ook helemaal super, vooral sesamstraat is natuurlijk erg leerzaam.
Wij hebben voor vijf euro per maand een abonnement op baby tv. Gaat hier via UPC. Het is hier een groot succes
Mijn moeder kwam laatst met ouderwetse dvd.s aan die ze gekregen had. Van ja wel Tik tak dochter vind ze prachtig en zit tik tak tik tak haha. Verder het Zandkasteel is ook wel leerzaam. Baby tv heb ik via ziggo in mijn paket zitten maar daar kijkt ze bijna niet naar. Ze kijkt ook graag zepelinn en huisje boompje beesje dat soort programma.s vind ze ook leuk en natuurlijk bumba plop pietpiraat en k3 en mega mindy vind ze ook leuk. Vind alle programma.s wel iets leerzaams hebben van dansen tot zingen.
Baby Einstein is hier favoriet. Ik stoor me aan snelle drukke beelden die je bij cartoons ziet, daar zijn ze met 1 jaar nog te klein voor, dat is teveel voor hun hersentjes om te verwerken. Baby Einstein is rustig, met klassieke muziek op babyniveau en ze leren er echt wat van! Je hebt verschillende delen; Kleuren, vormen, muziek etc. Te koop bij Bol. Succes! Juliette
hier een groot noddy fan, weet alleen niet of ze het ook in het nederlands vertaald hebben. Ook pieter post vind hij erg leuk (ook toen hij 1 was, toen begon baby einstein hem te vervelen, daarvoor was het een groot succes)
Dora en diego, bubble guppies en zandkasteel doet het hier erg goed! ook dirk scheele vinden ze vaak erg leuk. moet je maar eens kijken bij bol.com. Dirk is echt een aanrader!
wij hadden sesamstraat eerste stapjes. sesamstraat seizoenen en dieren. bumba hopla dvd van jan smit ( issie fan van) zandkasteel
Dribbel en ~Nellie en cezar doen het erg goed bij ons. Dribbel is het meest populair. Inmiddels is hij erg bob de bouwer fan, maar dat is denk ik met 1 nog te lange verhaaltjes.
hier werd dribbel pas interresant na de tweede verjaardag, net als geus with jess ,ludovic, (hij heeft iets met beren) peter post, dierendokter tom en inderdaad nellie en cézar en die muizen die dan ook altijd komen vind ie ook leuk iets met angelina ofzo en dat irritante betweterige varkentje. ze komen altijd na elkaar op tv.
Ik weet niet of jullie wel eens online wat bekijken maar hier is Uki op rtlgemist een groot succes. Rustig en lief. Misschien ook wat voor jou kindje.
Bij ons echt op 1; Bumba. Zodra dat komt rent ze naar de tv en in d'r handjes klappen met een big smile. 15 maanden is ze nu.