Hi Tezz, mijn LF fase is slechts 7 dagen... te kort eigenlijk, maar ben il april wel zwanger geworden met deze korte cyclus. raar he?
Hoi conny, Wat bedoel je met bbz en mmm? Ik kom hier nog niet zo lang, dus kan me er even geen voorstelling van maken. gr. aline
@charlie: da's wel heel kort ja! Aan de andere kant, een innesteling kan al met 5 dagen, en dan gaat die lf natuurlijk over! Maar dat je misschien meer moeite zou kunnen hebben om zwanger te raken snap ik dan wel ja. Ik zelf heb een lf van rond de 10 á 11. Is ook redelijk kort, maar kan nog nét. Ik vroeg het eigenlijk voor iemand die hier ook wel eens komt op een ander topic. Zij heeft een lf van 7 á 8. En zij wil er wel graag meer over weten volgens mij. @Aaltju: bbz= buitenbaarmoederlijke zwangerschap mmm= medische mallemolen! (Weet niet of dit de officiële afkorting is, maar dat wordt er in elk geval mee bedoeld)
@tezz, tja het kan blijkbaar wel. ik heb al een zoon van 2 en een miskraam in mei. ik ben wel blij dat ze het straks in het ziekenhuis al gaan bekijken. ik heb al met ander iemand contact gehad die het ook heeft. talulah geloof ik. volgens mij zijn er wel meer mensen met korte LF, maar komt dat vaak door de clomid. 10 dagen is inderdaad wel genoeg, dus dat is prettig. nu nog zwanger worden he?! succes! groetjes, charlie
[quote="charlie01 10 dagen is inderdaad wel genoeg, dus dat is prettig. nu nog zwanger worden he?! succes! groetjes, charlie[/quote] Inderdaad! Maar het is ons ook al twee keer gelukt! Alleen bij mijn beide kids was het al raak voor we goed en wel begonnen waren. Dus nou duurt het me allemaal veel te lang! Ik ben gewoon verwend... Maar ik mag wel klagen over mijn lange cycli he? Na elke 'hormoonverstoring' (twee zwangerschappen en drie jaar pil) word mijn cyclus langer! Afgelopen cyclus was zelfs nog 8 dagen langer dan ik ooit in mijn leven heb gehad! En dan zijn alleen die laatste 10 dagen eigenlijk maar interessant...de rest van de tijd kan ik uit m'n neus lopen vreten! Klaag klaag klaag... Nee, ik hoop ECHT dat je (en iedereen hier) snel zwanger mag raken. Ik klaag wel maar ben al lang blij dat ik twee heerlijke kids heb! Helemaal als ik op dit forum lees hoe moeizaam het voor velen gaat. Maar om dus ff weer 'on topic' te blijven: Dat ik al twee kids heb, geeft geen garantie dat een derde ook zo snel wil komen! Zoals 1 kind hebben waarschijnlijk geen garantie geeft om een tweede te kunnen krijgen.
mijn zus was van haar eerste zwanger in de 3e maand, en toen wilde ze voor een 2e gaan maar na een jaar nog niet zwanger..dus het zegt niets...raar is dat hè...hmm, ik hoop maar dat ik zwanger mag worden van onze eerste liefdesbaby...ik verlang er zo ontzettend naar...
Wij hebben er bij Stijn 16 maanden over gedaan en gaan nu voor een 2de ik heb alleen heel erg veel angst dat het weer zolang gaat duren. Ach wie weet gaat het wel heel erg snel, ik blijf hopen want als het bij ons de tweede nog moeizamer gaat dan bij de eerste dan wil ik niet weten hoelang het gaat duren. Iedereen heel erg veel succes met zwanger worden. Groetjes Vera
Bij ons was het juist andersom. De eerste was raa in de derde ronde, de tweede en derde waren raak in de eerste ronde. Nu zitten we in de tweede ronde van de vierde zwangerschap.