Voor de 2e keer een afwijkend patroon

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door PieterKonijn, 3 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.599
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Ze tempt oraal via de ladycomp en die mag je op verschillende ontwaak tijden gebruiken volgens mij ;);)
    Daarom ziet het er zo piekerig uit :)
     
  2. Maantje5

    Maantje5 Actief lid

    15 jan 2019
    123
    108
    43
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie.
    Ik denk eisprong wel op dag 14. Ik vind het opzich wel meevallen met piekerig. Je ziet duidelijk dat de temperatuur na de eisprong hoger is. En er zijn idd 3 dagen in de week dat ik later temp dus vandaar de witte bolletjes. Ben altijd regelmatig ongesteld. Ik ga het zien wat eruit komt :)

    En ga niet rectaal tempen, dat vind ik niet zo fris en ik wil niet te obsessief bezig zijn.
     
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.599
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Okay.. ik denk zelf een andere dag (later) omdat je temp minimaal 0.2-0.3 moet stjgen de dag na je ei, maar blijkbaar verschillen wij in die mening ;).

    Succes en ik hoop dat je snel positief test ;)
     
  4. Maantje5

    Maantje5 Actief lid

    15 jan 2019
    123
    108
    43
    Vrouw
    Een dag later zou ook goed kunnen. Ik heb rond die dagen wel wat gevoeld. En misschien klopt mijn temp ook niet helemaal omdat ik op verschillende tijden temp. Idd maar even afwachten en hopen op goed nieuws. Dankjewel.
     
  5. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Hee Maantje! Ik lees dit nu pas, whoops. :D

    Wat leuk, een mede-LadyComper! Klopt, mensen zijn vaak heel erg sceptisch over de LadyComp. Ten onrechte in mijn ogen. Vorig jaar was er ook weer massahysterie over in de media, met een filmpje waarin één vrouw zwanger was geworden. Dan denk ik... je hoort zo vaak dat iemand door de pil heen, of door een spiraal heen (brrr) zwanger is geworden. Dan accepteren mensen gewoon dat dat soms kan gebeuren.
    Gebeurt zoiets een keer bij de LadyComp, dan is het voor velen meteen "bewijs" dat deze niet werkt. Zo'n onzin vind ik dat!

    LadyComp heeft mijn leven echt positief veranderd. Ik wil echt nooitnooitnooit meer terug naar die ellendige hormonen van vroeger. :eek:

    Hoe is het uiteindelijk afgelopen met je cyclus? En lukt het jou een beetje om de LadyComp andersom te gebruiken? Ik overweeg om mijn Advanced te upgraden naar een LadyComp Baby, maar dat kost wel 90 euro, dus ik twijfel nog een beetje of dat de moeite is...
     
    Maantje5 vindt dit leuk.
  6. Maantje5

    Maantje5 Actief lid

    15 jan 2019
    123
    108
    43
    Vrouw

    Hoi Pieterkonijn,

    Inderdaad leuk om iemand te spreken die ook erg enthousiast is over de ladycomp. Ik zou ook echt niet meer aan de hormonen willen, ben een veel leuker mens geworden sinds de ladycomp haha.
    Ik ben na 29 dagen ongesteld geworden, zit in deze dagen weer in Mn vruchtbare periode dus ik ben benieuwd. En hoe zit dat bij jou??
    Het lukt me niet zo goed om de ladycomp andersom te gebruiken omdat mijn temperatuur erg schommelt helaas
     
  7. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Ja, echt hè, ik weet wel dat er meer zijn die hem gebruiken, maar je bent de eerste die ik erover spreek.

    Wat jammer van je poging, maar gelukkig maken we iedere maand weer kans! Ik duim voor je deze maand :)

    Wij zouden eigenlijk pas eind mei beginnen, maar over een paar dagen komt mijn vruchtbare periode eraan en eigenlijk willen we helemaal niet meer wachten. Dus... misschien wordt dit onze eerste ronde! We gaan het "last minute" besluiten denk ik. Kijken hoe we er ons bij voelen.

    Zijn jullie ook bezig voor de eerste?

    Ik vind het zo spannend! Ik was dus eigenlijk van plan om alles heel relaxed te doen, en gewoon de LadyComp "om te draaien", maar gisteren heb ik toch maar een jaarabonnement op Fertility Friend genomen... en nu ben ik eigenlijk toch al van alles aan het bijhouden. Ergens vind ik het stiekem ook gewoon fascinerend, al die grafiekjes. :rolleyes: Waarschijnlijk gaat dat wel veranderen als we uiteindelijk heel lang bezig blijken te zijn hoor...

    Overweeg jij zo'n upgrade naar LadyComp Baby? Of heb je ook een abonnement op Fertility Friend genomen? Ik heb inmiddels ook ovulatietesten gekocht, maar tot nu toe nog geen smiley gezien. Ik vind ze toch wat onhandiger dan ik had verwacht eigenlijk...
     
  8. Maantje5

    Maantje5 Actief lid

    15 jan 2019
    123
    108
    43
    Vrouw
    Wat grappig, ik herken mezelf wel in de dingen die jij zegt.
    Ik zat er aan te denken om hem te upgraden naar een babycomp, alleen ik vind het toch ook wel veel geld en wil er niet te geobsedeerd mee bezig zijn, ook al ontkom ik er niet aan. Ik gebruik ook fertility Friend alleen heb ik geen abonnement. Vind het ook echt interessant om die grafiekjes te zien. Ik wil nog wel wachten met ovulatietesten, hoor daar ook wisselende verhalen over.
    Wij gaan ook voor de eerste, dus wel spannend haha.
    Ben benieuwd of jullie toch deze maand al gaan starten
     
  9. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Nou we zijn er wel uit inmiddels! We gaan het deze maand voor het eerst proberen! Zo leuk :)

    Ik verwacht mijn ovulatie begin volgende week, we vinden het echt mega, mega spannend.

    Wij wilden het inderdaad ook niet te geobsedeerd doen, maar tja.. we hebben het er nu toch al constant over. Daarom hebben we maar besloten om het dan ook echt serieus te gaan proberen, met grafiekjes en ovulatietesten, de hele mikmak. :D

    Moet er wel bij zeggen dat we er wel heel relaxt onder zijn hoor, het is een leuke gedeelde uitdaging zegmaar. Er komt gelukkig nog geen frustratie bij kijken, zo vroeg in het traject.

    Of nouja, alleen die ovulatietesten vind ik een beetje raar. Ik ga die deze maand iedere dag doen, en als het dan nog niks is kap ik daarmee. Stomme Clearblue smileys...

    Zijn jullie recent begonnen? En ben het met je eens, die LadyComp upgrade is echt duur.. Ik wacht ook nog even. Het abo op fertility friend vind ik wel echt fijn, vooral vanwege de Analysis-opties. Dat is handig met het plannen van BD.
     

Deel Deze Pagina