Hallo allemaal, Eindelijk is het weer zover. Ik had afgelopen week een positieve zwangerschapstest! Ik kan het eigenlijk nog niet geloven. Ik hoop dat alles goed blijft gaan. Het is erg spannend, vooral omdat ik twee jaar geleden ook zwanger was en het toen al heel snel eindigde in een miskraam. Daarna ben ik niet meer zwanger geworden. Afgelopen periode zijn we gestart met onderzoeken in het ziekenhuis. En nu dus ineens vanzelf zwanger! Wat vind ik het spannend allemaal zeg. De angst dat het zomaar weer mis kan gaan is ook best groot, maar eigenlijk wil ik gewoon genieten.
Gefeliciteerd! Het is een eerste stap, nu hopen dat de volgende stappen ook goed gaan. Heel veel sterkte met de onzekerheid gewenst en geluk gewenst met een hopelijk gezonde zwangerschap.
Gefeliciteerd meid! Ik heb precies in het zelfde schuitje als jij gezeten. Ik had een miskraam en daarna werd ik niet meer zwanger tot 25 maanden na de miskraam. Dus geniet er zo van en hopelijk dat jullie kleine wonder vast mag plakken
Het is echt super spannend, ik had net een kijkoperatie gehad, en zat eigenlijk te wachten op een start met iui. Maar op deze manier toch gelukt! Echt bijzonder. De vorige keer had ik geen goed gevoel over de zwangerschap, dat heb ik nu wel. Waarschijnlijk zegt het niks, maar het is wel een iets zekerder gevoel hoewel ik elke tien minuten naar de toilet ren om te kijken of ik toch niet ongesteld ben geworden!