Coronatest zonder uitslag

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Vinexkindje, 26 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Ik heb gisteren mijn zoon bij de ggd laten testen vanwege 3 besmettingen in de klas. Inmiddels is die regel natuurlijk veranderd dus het testen was niet nodig geweest maar voor de zekerheid heb ik de afspraak gisteren toch door laten gaan.

Vanavond kwam de uitslag: 'Helaas kunnen we niet zien of u wel of niet besmet bent met het coronavirus'. Heeft iemand die melding wel eens gehad? En had je toen bij hertesten een positief of negatief resultaat? Of zal het gewoon een testfoutje zijn en is er niks over te zeggen of de kans of je besmet is nu vergroot is of niet?

2. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.042
    14.730
    113
    Vrouw
    Mijn nichtje heeft precies hetzelfde bericht gekregen. Morgen gaat ze opnieuw testen. Zij had maandag hoofdpijn en er waren veel besmettingen in de klas, dus mijn schoonzus liet haar ook testen. En zij kreeg dus ook deze uitslag.
    Ik ben benieuwd wat de uitslag van de nieuwe test is.

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.204
    16.540
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dit heeft de vriendin van mijn dochter eens gehad. Was een hele vage story. Heeft zich een week later nog een keer laten testen en toen was ze wel ineens positief.
    Mogelijk is er dan onvoldoende materiaal waardoor het een dubieuze uitslag is.

4. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Echt heel raar dit! We hadden hem zaterdag ook al laten testen vanwege klachten en die was negatief. Dinsdag dus opnieuw omdat dat voor school moest maar toen was hij alweer klachtenvrij. Inmiddels is hij met negatieve zelftest weer naar school gegaan.

Zxcvb vindt dit leuk.
  5. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Ik heb dit vorig jaar gehad.. toen nagevraagd bleek dat ze de test niet goed hadden afgenomen waardoor ze niet konden zien wel of niet. Hertest was uiteindelijk negatief.

Vinexkindje vindt dit leuk.
  6. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.042
    14.730
    113
    Vrouw
    Mijn nichtje heeft de uitslag van de nieuwe test: positief.

7. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    He wat vervelend! Beterschap!

Zxcvb vindt dit leuk.
  8. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    Dit heeft mijn buurmeisje ook gehad. Wat het precies betekent weet ik niet.
    Ik denk zelf of te weinig materiaal afgenomen om te kunnen controleren of de uitslag valt in grijs gebied, niet duidelijk negatief of duidelijk positief.

Deel Deze Pagina