Hoi allemaal, Ik ben Tamara en kom uit gelderland (achterhoek) na 11 jaar de pil te hebben gebruikt hebben mijn vriend en ik de keuze gemaakt om met de pil te stoppen (yasmin,stediril 30 en de laaste 3 jaar ethinylestradiol/levonorgestrel). Vorige week vrijdag heb ik de laatste pil ingenomen en nu al 2 dagen mijn onttrekkingsbloeding.. Nou is het even afwachten wanneer mijn menstruatie weer uitzichzelf op gang komt.. ik heb al verschillende verhalen op dit forum gelezen dat het een eeuwigheid kan duren voordat je weer een regelmatige cyclus hebt.. dus we zullen zien en hou jullie uiterraard op de hoogte van ons proces daarnaast hou de andere forums ook in de gaten zodat we onze ervaringen kunnen delen. Ik moet al wel toegeven dat het nu al moeilijk is om dit nog even stil te houden voor onze omgeving, daarom is het fijn dat ik hier mijn ei kwijt kan.. het lijkt me leuk om ervaringen met andere vrouwen te kunnen delen die in hetzelfde proces zitten.
12maand om precies te zijn nu (al) terug 6 maand maar heb een licht positieve test gehad vandaag en gisteren dus denk dat het nu wel raak is