Goedemiddag dames! Aangezien ik net een profiel heb aangemaakt zal ik me ook even netjes voorstellen.. Ik ben 24 jaar, moeder van een prachtige dochter van 10 maanden en woon zo'n beetje in het midden van het land. Naast mijn parttime baan als planner bij een bouwbedrijf ben ik natuurlijk fulltime moeder, huisvrouw, vrouw, schoonmaakster, hondenverzorgster en ga zo maar door Mijn man en ik hebben besloten om voor een 2e kindje te gaan, dit omdat we het wel leuk vinden dat onze dochter en eventueel 2e kindje niet teveel leeftijdsverschil hebben als het weer zo snel mag lukken als bij onze dochter! Mijn 1e zwangerschap kwam enorm snel na het stoppen met de pil. Na 12 jaar trouwe dienst (ivm cystes op mijn eierstokken moest ik vroeg beginnen met de pil, toen alleen om de cyclus te regelen en natuurlijk niet tegen zwangerschappen want daar was ik toen nog niet mee bezig!) Gestopt, menstruatie, zwanger.. Binnen 1 maand.. Fantastisch natuurlijk! De zwangerschap is niet echt vlekkeloos verlopen; bloedverlies met 6 weken (gelukkig niet aan de hand), beginnende bevalling met 24 weken wat uiteindelijk nierstenen (aanvallen) bleken te zijn, tekort aan vruchtwater, ernstige bekkeninstabiliteit, verdenking van zwangerschapsvergiftiging, direct ingeleid en achteraf bleek het een fout van het lab te zijn geweest en had ik gewoon zwaar de griep (heb ook iedereen behalve mijn dochter aangestoken!) De eerste maanden zijn gevlogen.. ze is zo makkelijk! Sliep al vrij vlot door, gaf wel een hoop over wat achteraf door een KMA bleek te komen (heeft man ook gehad) maar met de juiste dieetvoeding en nu goed opletten met eten gaat het top! Ze groeit perfect, kruipt, staat, gaat zelf zitten, doet al een hoop dingen écht na, slaapt als een roosje 2x per dag nog en een uur of 11 achter elkaar 's nachts.. TOP! Ondanks dat ik al een zwangerschap heb meegemaakt ben ik nu best zenuwachtig. Er waren een hoop dingen die ik anders had gewild, dingen die mijn man anders had willen doen, en maak me nu al druk om m'n NOD (02-09-12).. Voel vanalles.. Dus heb een hoop vragen en ga ze zo alvast even stellen op het forum! Ben benieuwd of jullie mij tips kunnen geven Fijne avond allemaal en wie weet tot horens
Welkom! Ik hoop voor je dat je je vragen beantwoordt kunt krijgen op het forum. Enne, succes met kindje nummer twee!