Beehappy is heel erg happy!!!! Wij waren op 20 oktober begonnen met het spuiten van decapeptyl voor onze 5eIVF/ICSI en vorige week dinsdag/woensdag had ik ongi moeten worden. Vanmorgen was ik nog steeds niet ongi geworden en toen ben ik om 8.30u in mijn auto gestapt om naar de apotheek om een testje te halen. Tot mijn grote verbazing kwam er meteen een + te staan, niet te geloven, we zijn weer zwanger!!! Om 9.00u meteen de kliniek gebeld, daar krijgen we 19 nov op mijn verjaardag een echo. Daarna moest ik van de kliniek mijn eigen gyn uit het ziekenhuis bellen en daar krijgen we 10 nov de eerste echo, spannend!!!
hey meid GEFELICITEERD!!!! ik vind het helemaal geweldig voor jullie en op naar volgende week de 1e echo ik ga heel hard duimen dat het deze keer allemaal goed blijft gaan en gelijk aan de bel trekken he als er wat is.
dat meen je niet!!!!! dat is een regelrecht wonder!!! huil ik ben zo blij voor je!!! geniet, lieve beehappy!!!!!
oooooooooooooooh wat superdepuper!!!! Ben zo verschrikkelijk blij voor jullie!!! Het is jullie zo gegund! Ik hoop dat dit WONDER zich goed vast houdt en dat jullie lekker mogen genieten!!! JOEHOE DE WONDEREN ZIJN DE WERELD NOG NIET UIT!!
Bedankt voor jullie lieve felicitatie's! Ik ben nog echt super onzeker, ben vannacht wel 20x opgestaan om te kijken of er gene bloed te zien was. Gelukkig tot nu toe alles rustig, nu aftellen naar volgende week dinsdag, op naar de 1e echo.
Waarom zie ik dit nu pas....???? Van harte gefeliciteerd zeg, GE-WEL-DIG! Ik wens je een ontzettend goede zwangerschap! Op naar de eerste echo's. Elmo
Oh meis, helemaal geweldig!!!! Wat een mooi wonder voor jullie!! Hoe lang mag je in de kliniek blijven voor echo's enzo? Wij zijn toen van die kliniek na 9 weken ofzo, overgestapt naar een ziekenhuis. Ben zo blij voor jullie! Geniet ervan! xxxx Nikkie
Hey Nikkie, Ik loop sinds de laaste mk in het ziekenhuis en de kliniek. Ik krijg volgende week een vroege echo in het ziekenhuis om te kijken of het op de juiste plek zit. De 19e hebben we een echo in de kliniek, als dan het hartje klopt ,zal dit ook meteen de laatste afspraak daar zijn. Hoe gaat het met jou en jullie 2 kleintjes?
Ik kon het niet laten en net nog een digi testje gewaagd. En ZWANGER! Alleen de weken indicator geeft maar 1-2 weken aan, maak ik me daar weer zorgen om Ach het belangrijkste is dat er ZWANGER staat , hoe ver we zijn zien we dan wel op de echo