Voor de 3e keer dit jaar zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Mieke74, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Vrijdag avond heb ik positief getest, meteen een duidelijke dikke streep! Ik kon er nog niet meteen blij om zijn. Heb het afgelopen jaar 3 miskramen gehad en ben nu dus heel erg bang dat het weer mis zal gaan.:(

Ik bekijk het maar per dag. Gisteren had ik pijn im mijn been, heb ik wel eens vaker, ook als ik ongesteld moet worden. :$ Ik schoot dus meteen in de stress. Vandaag voelt alles weer rustig, op wat misselijk en pijnlijke borsten na dus durf er vandaag toch weer een beetje van te genieten.;)
    Ik sta vanwege mijn trombose achtergrond sowieso onder controle bij het ziekenhuis en ze hebben beloofd dat ze me snel zullen oproepen voor de eerste echo. Hopelijk blijft het lekker zitten en krijgen we dan eindelijk maar toch een mooi mini kindje met het liefst een stevig tikkend hartje te zien.

Tot die tijd doe ik het lekker rustig aan en probeer ik de dagen door te komen met veel afleiding zoeken.
    Gelukkig heb ik een heel vrolijk en gezellig meisje van 2 door het huis huppelen, dat geeft ook een hoop afleiding :)

2. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Hier hetzelfde! Afgelopen half jaar 2 miskramen gehad en ik kan dus echt totaal niet genieten van die eerste weken...
    Ik kijk elke keer bij het plassen op mijn papiertje, check elk uur of mijn borsten nog wel pijn doen en ik raakte gisteravond helemaal in paniek omdat ik ongesteldheidsachtige rugpijn kreeg...

Zucht, ik wou dat ze me de komende maand kunstmatig in slaap konden houden ofzo, want zo is het ook niks!

Sterkte meid!!

3. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Tja, een paar weekjes onder narcose leek mij ook al een goed plan...aan de andere kant.....misschien krijg je daar dan wel een miskraam van....zucht. Ben bang dat we toch moeten zien dat we deze weken door komen. En maar hopen duimen bidden of weet ik veel wat dat het maar goed blijft gaan!
    We zullen zien (en probeer er toch ook heel af en toe maar een beetje van te genieten)

4. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Hey Mieke,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ken je nog van je eerste zwangerschap van dit jaar.... Je bent altijd nog in mijn gedachten blijven hangen, ook toen je je tweede miskraam had gehad. Af en toe keek ik of je alweer een nieuwe banner had, en of je al weer es berichten had geplaatst! Nu zie ik dat je weer zwanger bent!!! Ik hoop echt dat alles nu goed mag blijven gaan en dat je snel je eerste echo mag hebben! Ik wil je even sterkte wensen met de komende weken, hoop voor je dat ze heeeeeel snel voorbij gaan!
    Ik hoop ook dat je je een beetje goed voelt!

5. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Gefeliciteerd hoor, hoop dat de kleine lekker blijft zitten de komenden tijd! ;)

6. ingel

ingel Actief lid

29 nov 2010
    445
    0
    16
    Vrouw
    Friesland
    Van harte gefeliciteerd meid.
    Jammer genoeg is dit voor mij ook heel herkenbaar.
    ik zit ook met vragen... vanaf wanneer ga je je familie/vrienden inlichten? Hoe moet ik mij deze week voelen? Waarom heb ik de symtonen niet die ze aangeven op het net.
    Ik denk dat de angst voorlopig nog niet weggaat, maar na de 12e week wel een stukje minder wordt.

7. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    @Rianne, bedankt voor je berichtje! Tja, na de laatste miskraam durfde ik niet echt zwanger te worden...te bang dat het weer mis zou gaan, die klap moet ik dan ook maar weer op weten te vangen. Uiteindelijk begon het verlangen naar een goede zwangerschap toch weer de overhand te krijgen. Nu dus inderdaad weer zwanger maar eng is het wel! Gelukkig voel ik me opzich best goed. Geen enge buikpijnen of andere enge klachten die ook voortekenen van een miskraam zouden kunnen zijn. De test was ook meteen duidelijk positief dus geen gedoe met vage streepjes o.i.d. Ondanks alles kan ik nu af en toe zowaar een beetje genieten van het feit dat er weer iets in mij groeit en durf ik soms zelfs te dromen over het kindje dat....met een beetje mazzel ergens in mei in m'n armen ligt. Toch hoop ik natuurlijk wel dat ik over uiterlijk 2 weken een echo mag om te zien of het ook allemaal echt zo groeit zoals het zou moeten. Dat zou alweer een hoop spanning weg halen. We zullen zien.

@Ingel; Ook voor jou nog even spannend dus. Ik zie dat je al over de 6 weken bent......weet je ook al wanneer je de 1e echo mag?

8. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Proficiat, hoop dat je snel de echo hebt!!

9. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ten eerste natuurlijk proficiat!!!

Hier ook een verleden van meedere MK en MA en nu voor het eerst lijkt het erop dat het een plakkertje is.
    Ik ben nu over de helft, en ik vind het nog moeilijk om te geloven dat het dit keer echt zo mag zijn.
    Wel ben ik veel rustiger dan bij mijn andere zwangerschappen. Alsof mijn intuitie verteld dat het goed zit, alleen vind ik het moeilijk om daar op te vertrouwen.

Ik hoop voor je dat het dit keer ook een plakkertje is, en dat je er heerlijk van kan en mag genieten

Liefs Annemiek

10. Kaintak

Kaintak Lid

27 dec 2010
    44
    0
    0
    Noord-Holland
    Van harte gefeliciteerd! Ik hoop zo voor je dat het deze keer lekker blijft zitten! Houd ons op de hoogte. X

11. maggely

maggely Lid

13 sep 2011
    42
    0
    0
    Den Haag
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Kan me voorstellen dat je er nu nog niet van kan genieten. Hoop dat dat wel snel gaat komen!

Deel Deze Pagina