nou hier komt een erg lang verhaal ondertussen was mijn laatste ongi op 12 sep bij de h.a bloed en urine testen gedaan allemaal negatief zelf nog een paar testen gedaan ook negatief maar ongi bleef maar weg dus ik weer bij de h.a langs en gevraagt om die pillen om de ongi optewekken zecht ze nee die geven wij neit 1,2,3 dus vervolg stuurt ze mij afgelopen maandag voor een echo omdat ze het idee had dat er ergens een kieste zat dus ik braaf naar die echo gedaan zecht dat vrouwtje nou ik weet wel waarom je ongi weg blijft dus ik zo ja en de reden daarvan is???? zecht ze dood leuk je bent zwanger ik zo huh hoe kan dat nu ja ben er wel zelf bij geweest maar snap er niks van want alle testen zijn negatief maar ondertussen zijn we 3 dagen verder en ben aardig aan het idee gewent dat we er een kleintje bij krijgen dus nu maar hopen naar alle mk`s dat alles goed mag blijven gaan
Wow dat zal wel een verrassing geweest zijn zeg, stom dat alles dan negatief blijft. Hoe kan dat dan? Gefeliciteerd in ieder geval