Voor de 3e keer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wuppie100, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Theertje! Geniet ervan!
    Lijkt me zeker leuk om een clubje in een nieuwe groep te hebben. Ik ben voor!

2. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    ik ben ook best voor een clubje hoor. Vind het leuk om erover te praten. Ik heb ook in mijn omgeving geen mensen die 3 kinderen hebben of nog een 3e willen. Ik krijg toch veel reacties als 'jeetje waar begin je aan' etc. Ben ook heel benieuwd of mijn derde zwangerschap weer een beetje hetzelfde zal verlopen.

3. samsal

samsal Lid

9 jan 2012
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb een beetje zitten rekenen. Kan morgen mijn NOD zijn als ik uit ga van mijn laatste cyclus, Maar kan ook vrijdag zijn als ik uitga van mijn langste cyclus. Wat denken jullie pas vrijdag testen of morgen?

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Lol ik zeg morgen dan.. Wat zegt je gevoel? Weet je ongeveer wanneer je je ei hebt gehad??

Wat voor naam moet dat topic dan gaan hebben?

5. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ons derde wonder clubje?

6. samsal

samsal Lid

9 jan 2012
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het deze keer wel eens raak zou kunnen zijn. Ik heb al de hele week last van maagzuur en buikijn. Heb ik normaal niet. Heb ook steken van onderen. Iemand hier ervaring mee? Maar misschien is het wishfull thinking. Nog steeds niet ongi geworden. Heb mijn ei 20-21 jan gehad. Dat week ik door de positieve ovulatietest van donderdag 19 januari. Vrijdag was die niet meer positief. Dus zou denk ik vrijdag mijn NOD moeten hebben. Hoeveel dagen voor NOD zou je kunnen testen en welke test is het best.

BY THE WAY leuke naam voor het clubje!:)

7. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    spannend Samsal, bij mij was het wisselend, bij de eerste was mijn test heel lang nog negatief en later pas positief, de laatste keer heb ik drie dagen na mijn nod getest. Mijn klachten waren voornamelijk misselijkheidsaanvallen en moeheid, maar dat is voor iedereen verschillend.
    Ik heb gewoon de testen van Etos gebruikt.

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
  9. samsal

samsal Lid

9 jan 2012
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds niet ongi geworden. Wanneer is jullie NOD?

10. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Samsal, hopelijk is je gevoel goed en ben je inderdaad zwanger!
    Morgen gaat mijn spiraal eruit, ben net ongesteld geweest dus ik kan gelijk van start. Heb een spiraal zonder hormonen dus gelijk vruchtbaar. Hopelijk gaat het snel lukken voor ons! Vind het wel weer leuke spanning in het begin om zwanger te proberen te raken.

Misschien ben ik dom maar die link kan ik wel openen naar de nieuw groep maar als ik op de homepagina sta, weet ik niet hoe ik naar die groep moet. Kun je me dat uitleggen??
    (lichtelijk blond...:))

Deel Deze Pagina