Voor de 4e keer in 1 jaar zwanger, maar durf niet blij te zijn

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Ilona PS, 27 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Ha meiden,

Eigenlijk zou ik het van de daken willen schreeuwen maar na 3x keer durf ik dat niet meer. Gisteren testte ik 3 dagen voor mijn NOD roze. Mijn hart maakte een sprongetje, maar ik durf niet blij te zijn. Zou het nu wel goed gaan ? Pfff.....ik voel me zo raar. Wie herkent dit of heeft dit ook meegemaakt mét goede afloop ? Kan wel wat positieve verhalen gebruiken.

liefs.

2. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb zelf geen positief verhaal, maar ik ken ze wel. Ik ga in ieder geval ontzettend hard voor je duimen!

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!!ik ga ook heel hard voor je duimen,en probeer er toch van te genieten meid!

4. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Ik hoop dat je snel genoeg wel kan gaan genieten, gefeliciteerd alvast en hoop en duim dat alles goed mag gaan!

5. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Ten eerste ... gefeliciteerd.

Hier een positief verhaal van mijn kant:
    Na 3 miskramen ben ik nu dus zwanger (3 dagen voor mijn NOD getest)...en alles gaat hartstikke goed. Wel blijft het extra spannend maar des te bewuster kan ik van de zwangerschap genieten!!

x

6. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    gefeliciteerd en probeer er wel van te genieten

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Voorzichtig Gefeliciteerd!! Ik hoop dat je vruchtje zich goed vast houd dit keer!!

8. Jada09

Jada09 Niet meer actief

Hier hetzelfde. ik ben morgen 13 weken in verwachting, heb ook al meerdere miskramen gehad en vandaag valt het me weer erg zwaar. Ik heb al dagen last van mijn buik (waarschijnlijk gewoon van de baarmoeder). Dan droom ik ook nog eens dat het niet goed gaat.....dus heb net ff een potje gejankt....maar nu gaat het wel weer.....
    Ik probeer te genieten maar het is moeilijk. Dus ik weet precies wat je bedoelt. Toch zeg ik: geniet er van. Het kan ook een keer goed gaan....
    In ieder geval gefeliciteerd!

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Gefeliciteerd, zou zomaar een plakkertje kunnen zijn;) ik hoop het zo voor je.

10. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Voorzichtig gefeliciteerd! Ik hoop heel hard dat het goed blijft gaan!

11. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Hoi Ilona PS,

Gefeliciteerd

Hier hetzelfde verhaal. Ik ben precies een jaar geleden begonnen, en heb ook 3 miskramen achter de rug (waarvan 1 MA). En nu 2,5 week na de verplichte pauze van 3 maanden, ook weer zwanger!
    Ik teste afgelopen dinsdag voor het eerst positief.

Maar ik kan nog niet echt blij zijn, het is gewoon te moeilijk. Ook probeer ik het aan nog niet zo veel mensen te vertellen.

Wel probeer ik er met mondjes maat een beetje van dit gevoel te genieten. Zwanger zijn voelt, vind ik, zo leuk. Misschien blijft het dit keer wel zitten! En dan is het ook niet leuk als je in het begin alleen maar rot gevoelt heb.

Wanneer heb jij je eerste echo?
    Ik 7 september. Ik ben dan 6 weken. Tot nu toe heb ik nog geen hartje zien kloppen. Dus reuze spannend.

Hebben jullie onderzoeken gehad?

Succes verhalen; een collega van mijn vriend, daar was de 4e raak. Bij mijn tante de 10e

Succes
    Esli

12. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties. Het kan idd nog alle kanten op. Helaas sinds gisterenavond een beetje bruinverlies, nu nog steeds en hele lichte krampjes. Vrijdag, 2 dg voor NOD opnieuw positief getest. Dat was een dikkere lijn dan woensdag. Vanochtend op NOD opnieuw getest, een dikke vette roze streep :D. En het gekke is dat mijn temperatuur vanochtend ook nog mooi hoog was. :(
    Dat wordt de komende dagen dus veel broekloeren vrees ik, bah :x.

En Esli, het zh heb ik nog niet gebeld voor een echo. Dat vind ik echt nog te vroeg en ik ben ook een beetje bang om weer slecht nieuws te horen. Wij hebben idd na de 3e MK alle onderzoeken gehad. Vorige week de uitslagen: alles is ok ;). Heel veel succes meis, ik hoop op goed nieuws voor jou op 7/9 !

Ook voor alle andere meiden veel geluk :) ! En ik hou me vast aan de successtories ;)

13. nance26

nance26 Lid

16 nov 2007
    66
    0
    0
    op 7 september 2012 getrouwd :D
    Dalfsen
    hallo ilona
    ik heb in 2006 ,2007 en in 2008 een miskraam gehad
    en ik ben nu 17 weken zwanger!
    dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit
    ook ik durfde niet blij te zijn maar nu ik verder ben,
    ben ik echt super blij

probeer er lekker van te genieten en blij te zijn
    proficiat met je zwangerschap

liefs nance

14. Bri

Bri Niet meer actief

Ilona, wat spannend... dat bruinverlies kan van alles zijn, van innesteling tot 'oud bloed'.
    Kramp heb ik ook gehad, zo rond m'n NOD. Rugpijn ook, alsof ik ongesteld zou worden. Maar er is niks losgekomen, ukkie zit precies waar het zitten moet en vandaag zijn de magische 13 weken bereikt.

Ik duim voor je, dat alles goed mag gaan deze keer. Enne... gefeliciteerd he!

15. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Ha Nance en Bri,

Van zulke verhalen word ik nou vrolijk :). Dat geeft hoop, super :D. Sinds gistermiddag gelukkig geen krampjes en bruinverlies meer. En ik vind het idd wel toevallig dat dat tijdens mijn NOD was. Net alsof je lijf een beetje in de war is zeg maar. Hopelijk is het op tijd gestopt.
    Nu nog wel een beetje geel (..sorry voor de details....). Nou ja, voorlopig nog maar even afwachten
    Ik wens jullie een hele fijne en verder zorgeloze zwangerschap toe. Dat lijkt me fantastisch. Geniet ervan meiden.

16. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd. Hoop dat alles goed blijft gaan en dat je er van kan genieten

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
    Ik ga voor je duimen dat het deze keer goed mag gaan :)

18. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Hee ilona, wat vervelend dat je een beetje bloedverlies heb gehad.
    Gelukkig is het weer weg. En je test was steeds positiever.
    Dat is toch een goed teken!
    Ik vind naar de wc gaan ook iedere keer weer spannend

Ik heb ook ondertussen mn uitslagen gekregen. En alles was goed. Ik heb nog nooit een kloppend hartje gezien. Het ging voor die tijd al mis. Dus de 6 weken echo is erg spannend. Wie weet...
    Wanneer ging het bij jou meestal mis?

Wanneer wil je een echo? Wat rade je gynaecoloog aan?
    Ik ben wel benieuwd. Volgens mij is 6 weken wel nog erg vroeg. Misschien zien we nog niet zo veel.

19. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    #19 Ilona PS, 2 sep 2009
    Laatst bewerkt: 2 sep 2009
    Ha Esli,

Als eerste, gefeliciteerd !
    Onze verhalen lijken idd wel een beetje op elkaar helaas. Bij mij ging het iedere keer tussen week 6 en week 7 mis. Ook nog geen hartje mogen horen. Ook wij hebben de gangbare onderzoeken gehad; chromosomen, dna, stollingswaarden etc. Alles ok. Dus dat geeft moed dat het toch een keer goed kan gaan denk ik dan maar. Spannend dat je volgende week de eerste echo hebt. Ben je dan precies 6 wk ? Ik kon volgende week al een echo krijgen, maar dan is er alleen een zwangerschapsring te zien als het goed is. Daarom toch maar een weekje later; woe 16/9. Dan ben ik 6 + 4 dgn. We gaan voor de heartbeat !
    Succes !

groetjes

20. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    #20 Ilona PS, 2 sep 2009
    Laatst bewerkt: 2 sep 2009
    oeps dubbel !