Voor de 4e keer in 1 jaar zwanger, maar durf niet blij te zijn

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Ilona PS, 27 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Wilde even zeggen,dat het bij mij wel mis was.

Ik ga gauw met mijn ongeluk jullie topic verlaten en wens jullie allemaal een fijne zwangerschap toe.

Liefs,
    Suzanne

2. wish 2b pregnant

wish 2b pregnant Actief lid

6 aug 2009
    239
    127
    43
    Vrouw
    Fulltime moeder
    Krimpenerwaard
    Ik vind het heel naar om te lezen dat het niet goed gegaan is.
    Ik wens je dan ook heel veel sterkte toe en hoop dat duidelijk mag worden waar het aan ligt. Ik hoop dat je de gelegenheid hebt om een periode van rust te nemen. Dit moet heel zwaar voor je zijn.

Sterkte en een knuffel,

Lies

3. Barbara2003

Barbara2003 Actief lid

9 okt 2007
    216
    0
    0
    verpleegkundige
    Heerhugowaard
    Ilona, heel veel plezier en succes morgen, we denken aan je, en laat snel wat van je horen als je bent geweest!

Wie weet, geweldig meid, echt van harte gefeliciteerd! Heerlijk voor je dat alles in orde is. Zeker als je bruinverlies hebt of hebt gehad is het allemaal nog spannender. Hopelijk valt er nu een last van je af, geniet ervan meid!

Suzanne, lieve meid....heel veel sterkte voor nu en de komende dagen, ook voor je man. We denken aan je hoor!

Nog even dit...mijn man kwam vandaag thuis met een angel sound....echt een geweldig ding zeg!!
    Ik had plots last van wat bruinslijm verlies en schrok me een hoedje. Even het ding op mijn buik en nu net ook nog even en ik ben helemaal gerust na het horen van het hartje. Ik zal me inhouden niet de hele dag te luisteren, maar iedere avond doen we even een luistermomentje voor de geruststelling.

nou meiden slaap lekker en tot morgen!;)

4. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    Suzanne, wat ontzettend verdrietig voor je! Als je je verhaal kwijt wil kan dat gewoon hoor, niet ineens denken dat je ongeluk brengt! We hebben het per slot van rekening ook allemaal meegemaakt. Heel veel sterkte!!

5. BlauweLucht

18 mrt 2009
    82
    0
    0
    wieweet, wat super zeg dat alles goed was, en dat het lekker gegroeid is en mooi op schema ligt!!!!! super

Suzanne, ik ben verdrietig voor je. sterkte meid.... meer valt er bijna niet te zeggen. wat ontzettend naar...

barbara, cool zo'n angelsound! heerlijk dat je lekker naar het hartje kan luisteren...

werd vandaag door mn werk gebeld. had afspraak gemaakt met mn leidinggevende en wilde dus vertellen dat ik zwanger ben. Maar hij is ziek, en niet op school vandaag. Balen. nog maar even wachten dus. Volgens mij is het de correcte weg om eerst naar hem te gaan, hoewel ik de 'structuur' van de school nog niet helemaal doorheb. vroeg me even af of ik dan naar iemand zou gaan, maar ik ga er maar van uit dat hij er volgende week is. Dan ben ik wel al 14 weken geweest, maar goed, da's nog wel vroeg genoeg denk ik dan maar... Ik heb mn best gedaan

fijne dag allemaal vandaag!

6. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Wouw Wie weet. Dat is nog eens goed nieuws! Gefeliciteerd!
    Leuk he dat het zo snel groeit! Wacht maar tot het ineens 7 cm is! Wanneer mag je weer kijken?

Moeders voor moeders zijn heel discreet hoor. Ze zijn gewent dat de zwangeren het nog even geheim willen houden dus dat komt vast goed!.

@ Suzanne, heel veel sterkte! Neem de tijd hoor!
    Ik hoop dat je snel een goede zwangerschap mag meemaken!

Wat cool Barbara met zon angel sound. Leuk dat je man daar mee thuis kwam! Nog gefeliciteerd met je zoontje!
    Ik moet zeggen dat net na de echo was ik heel zeker was maar nu denk ik soms weer soms; wat als....
    Dus wij hebben het al over een echo bureau.. ;)

Jammer, blauwe lucht dat je het gesprek nog niet achter de rug heb. Maar je bent nog helemaal op tijd hoor! Je mag het officieel veel later vertellen. Dus iedere week dat je eerder ben is al fijn voor ze!

Veel succes vandaag barbara! We duimen voor een mooie uitslag!

7. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Oja, ik vind 'Geluksmama's' erg leuk!
    Ik voel me al een Geluksmama!

En kraamzorg heb ik geregeld bij een bureau die mijn verloskundige adviseerde. Dit is een vrij groot bureau.
    Ik kon me heel makkelijk via internet aanmelden. Ze geven zelf aan of je nog je verzekering moet bellen.

8. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    @barbara, hi hi, misschien helpt het om [/IMG] voor en achter deze link te zetten?

9. Barbara2003

Barbara2003 Actief lid

9 okt 2007
    216
    0
    0
    verpleegkundige
    Heerhugowaard
    Ja hi hi:D Het was een goede poging. Vond dat ik zover kwam al heel goed van mezelf. Kun je me stap voor stap even beschrijven wat ik nu dan moet doen.....THANKS.

10. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Ha ha, eigenlijk ben ik ook niet zon held. Ik doe ook wel eens een poging maar uiteindelijk lost mijn lief het op. :)

Ik heb in mijn instellingen deze code in mijn handtekening(zonder spaties):

Ik heb deze code los bij mn tekst staan. Ik heb niet die invulvelden eronder gebruikt.

Als je er mee bezig ben kan je igg makkelijk testen door op ' voorbeeld handtekening' te klikken.
    Maar misschien kan beter iemand anders op dit topic je helpen:D

11. Barbara2003

Barbara2003 Actief lid

9 okt 2007
    216
    0
    0
    verpleegkundige
    Heerhugowaard
    :Dga mijn man wel even vragen:D

12. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Ladies,

En wéér goed nieuws.....we zijn geslaagd voor de nekplooimeting :D.
    Op basis van mijn leeftijd zou de kans op een kindje met down 1:124 zijn. Maar icm de bloedwaarden en de nekplooimeting (1,7 mm) is de kans gedaald naar 1:1195 oftewel maar 0,08% !!!
    De eerste uitwendige echo.Kleine kriel is een echte slaapkop, niet wakker te krijgen gewoon :(. Ze zat te duwen en te porren met het echoapparaat, maar geen beweging in te krijgen (lijkt z'n moeder wel, die wordt ook nergens wakker van 8)). Toen moest ik na 5 min proberen m'n benen optrekken en bewegen met m'n heupen. Niënte-nada-noppes. Meneertje/mevrouwtje hing totally relaxed voorover over de placenta heen te hangen met z'n koppie naar beneden. Nou ja ?! Dat wordt vast geen ADHD-er haha. Hij is nu trouwens 12 wk en 4 dgn en 6,5 cm. Helemaal volgens het boekje :D.
    Het feest kan hier nu echt beginnen, ik sta te popelen om het te vertellen; morgenochtend op visite bij m'n ene zus, 's-middags bij m'n andere zus en zaterdag komen m'n ouders op bezoek. En dan is het morgen ook nog onze trouwdag (12 jaar alweer en we 'gaan' al bijna 20 jaar met elkaar). Dat wordt lachen, ik weet zeker dat niemand dit nieuws van ons verwacht :p.

@Esli, thanx voor je PB-tje ;).

@Barbara, op het forum/over deze site, kun je info vinden over het plaatsen van een banner. Ben er nu wel reuze benieuwd naar hehe.

Meiden fijne avond en wat mij betreft gaan we over naar een nieuw topic: de geluksmama's. Of zijn er nog dames die nog niet zover zijn ??

13. BlauweLucht

18 mrt 2009
    82
    0
    0
    Hey Ilona,
    supernieuws! Lachen, je slapende guppie... hopen dat ie dat tot minstens zn 16e jaar volhoudt ;) lekker slapen. Ik vind mijn peuter in alle opzichten perfect, maar een goeie slaper is ie nooit geweest. haha. het blijft een verassing wat voor een koter we straks allemaal in ons gezinnetje mogen verwelkomen.

Barbara, nog lekker naar het hartje geluisterd? :) Briljant zo'n ding, dat heeft je manlief goed verzonnen.

Ik mag dinsdag naar de vk even hartje luisteren. Dat vond ik wel heel goed geregeld van hun, daar kwam ze zelf mee. ze zei, de volgende afspraak is eigenlijk over 5 weken, maar dan kom je lekker over 2 weken eerst nog even hartje luisteren.
    (ws staat er een notitie op mijn kaart: is erge zorgenmaker... heeft extra zorg nodig. hahahaahaha)
    Kraamzorg heb ik vorige week geregeld. ik wilde graag bij een klein buro waar mn vriendinnetje ook zorg van had, en zei zij dat ze heel snel vol zitten. ik belde, en er was inderdaad nog maar weinig plek in mei. dus gelukkig heb ik mn plekje nu.
    ga maandag bellen voor afspraak voor 20 weken echo. vergeet ik steeds te doen en morgen moet ik werken, komt het er ook niet van.

vind geluksmama's ook een leuke titel, met misschien er nog iets achter?. zo van:

Geluksmama's.... bij ons is het deze keer scheepsrecht!!

om ons clubje nog een vleugje 'uniek' te geven en we niet verdwijnen tussen alle geluksmama's?

dames, het is vijf over 8, maar ik duik gewoon lekker mn nestje in. Morgen is het weer vroeg dag. Ik ben helemaal niet meer misselijk, en heb ook smiddags geen middagdut meer nodig, maar ik blijf wel meer moe dan normaal. ws ook door alle emoties enzo. Lekker vroeg slapen dus!!

Geniet van het vertellen Ilona!

14. Barbara2003

Barbara2003 Actief lid

9 okt 2007
    216
    0
    0
    verpleegkundige
    Heerhugowaard
    Ilona....helemaal geweldig zeg!!!!:D Lekker slaapkoppie dus. Wat een goed nieuws ook van de nekplooi...HEERLIJK...kun je dat nu lekker loslaten en gaan genieten. Veel plezier met het vertellen van het goede nieuws.

Wat ik nu met die banner moet weet ik nog niet:D Ga morgen mijn man eens vragen te kijken en wie weet komen we er samen achter hoe het moet, vond dit al heel knap van mezelf, hi hi hi.

Ik heb niet meer naar het hartje geluisterd, dat ding hebben is al een geruststelling. Ik voel me vandaag goed en supper zwanger dus laat het vandaag lekker rusten.

Geluksmama`s, "de klavertjes vier"........8)?

Gisteren tijdens de verjaardag van mijn zoon hebben wij onze fam en vrienden verteld dat ik zwaner ben.........foute keuze! Ik werd helemaal gek aan het einde van de dag. Al die aandacht...getuttel...betuttel...knuffelbeertjes...."ga toch zitten"!....en niemand kon meer over iets anders met me praten....ik werd er op een gegeven moment gek van. Wilde op een goed moment iedereen de deur uitzetten.....vond mijn man niet zo`n goed idee en ik bij nader inzien toch ook niet. Dan maar even uithuilen in de schuur en het lijdzaam ondergaan.....HORMONEN:$. Heb het nu wel in 1x gehad.
    Verder heeft mijn zoon een heerlijke verjaardag gehad, dus mijn dag kon verder ook niet meer stuk;).

Liefs van mij.

15. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    'Geluksmama's die heel erg blij durven te zijn!
    (om iets met de titel van nu te doen?)

Gefeliciteerd Ilona! 0,08%! Kijk daar hebben we wat aan! Cool hoor. Grappig dat je kleine lekker lag te slapen! Heerlijk rustig idee toch! Lekker slapen in je buik!
    Heel veel plezier met het vertellen!

Ik voel me wel een beetje piep hier met mn 29! ;)

Wat heerlijk dat je naar het Hartje mag luisteren volgende week blauwe lucht. Ik mag ook over 2 weken weer. De tijd vliegt ineens!
    Hebben jullie dat ook?

Ik kan me wel voorstellen hoor dat het allemaal een beetje veel was op die verjaardag Barbara. Jemig, nu maar weer even bijkomen. Je moet het ze niet kwalijk nemen hoor. Ze zijn gewoon enthousiast en blij voor je!
    Zwanger zijn is voor de meeste mensen heel normaal.

Mijn misselijkheid word nog steeds met de dag minder. Ik geniet ook weer van eten! Heerlijk! En af en toe een beetje snoepen. mmm Dat lijkt eeuwen geleden!
    Alleen die moe-heid. Ja, die heb ik ook nog. Ik ga iedere avond om 9 uur naar bed. Dan gaat het wel.
    Mijn moeder had dit heel haar zwangerschap.. Naja. Een beetje rustig aan blijven doen dus. In de zwanger-stand!

Tot snel lieve dames!

16. BlauweLucht

18 mrt 2009
    82
    0
    0
    Dag dames, heeft iedereen een lekker weekend aan het hebben?
    over leeftijden... ik ben 30...

ben erg bezig met het mexicaanse griep dilemma, wel of niet inenten?

hebben jullie al een brief van je vk gekregen?

Ik weet niet goed wat ik moet doen. Ik werk op een school, dus dikke kans dat er van de 28 leerlingen die je per klas voor je neus hebt, 1 het mexicaanse griep virus in je gezicht niest / hoest.

Maar in hoeverre is dat vaccin veilig voor mijn baby?
    Wat zit er precies in, wat doet het op de lange termijn??

moeilijk moeilijk moeilijk. en toch moet er een keus gemaakt worden.
    weten jullie het al?

17. wieweet

wieweet Actief lid

4 nov 2008
    351
    0
    0
    Dag ladies!

Ilona, gefeliciteerdddddd... wat een geruststelling. Nu gaat het grote genieten beginnen en al die andere mensen blij maken met jullie nieuws! Grappig dat hoe je ook je best doet, de kleine kriel toch gewoon doet wat 'ie zelf wil. Echt al een eigen persoonlijkheidje :)

BlauweLucht, wat fijn dat je even mag komen om naar het hartje te luisteren. En leuk natuurlijk!

Barbara, wat relaxed zo'n luisterding. Ik kan me voorstellen dat ik 't heeeel vaak zou gebruiken.

Esli, ik ben nog jonger: 28. Scheelt weer he ;)
    Fijn dat de misselijkheid afneemt!! Ik kijk daar ook naar uit.
    's Avonds kun je me echt wegdragen. Zooo beroerd... geen bal aan.
    En moe ja.. heeeeel moe...
    Verheug me er op dat ik straks ook kan zeggen dat dat allemaal aan het afnemen is :)

Ik ga me komende week maar eens aanmelden bij de vk. Een andere dan ik eerder had. En ook MvM ga ik bellen. Ja, dat zei ik vorige week ook, maar kom er niet toe door de moeheid. Gelukkig heeft mijn man gezegd wel even te willen bellen (kantoor aan huis - kan makkelijk even tussendoor).

En de mexicaanse griep... je mag je niet laten inenten in de eerste 3 maanden he. Tja, of je dan daarna wel zal inenten. Moeilijk.

Vandaag is koopzondag en ik ga maar even de stad in. Ik kan nog maar 1 broek aan. Irritant, maar het is niet anders.
    Hebben jullie dat ook zo vroeg gehad?
    Ik ben 1.78 en weeg 58 maar heb nu al een uitpuilend buikje....

Tot later!
    Liefs, Wil

18. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Haai Dames,

Tja die mexicaanse griep. Het blijft een lastige keuze. Ik heb een reportage geluisterd van Radio 1, die kan je op internet vinden.
    Daar interviewen ze gynaecologen en verloskundigen hierover.

Ik ga het niet doen. De inenting is nog niet genoeg getest op zwangeren. Dat staat zelfs in het boekje 'grip op griep' van de staat.
    Aan een normale griep gaan er ook jaarlijks 2000 mensen dood aan de griep en daar haal ik ook nooit een prik voor. De laatste keer dat ik koorts had was ik 12 ;). Dus ik probeer te vertrouwen dat ik gezond blijf. Maar check wel iets vaker mn temperatuur.
    Misschien dat als je al gezondheidsproblemen heb dat het wel verstandig is.

Die misselijkheid word echt minder hoor Wieweet. Ik merkte halverwege week 10 al lichte verbetering. Wel gaat het heel langzaam. Nog steeds komt het bij mij met vlagen terug. Zeker als ik te laat ontbijt of te vet gegeten heb. Maar ja, eigenlijk vind ik het stiekem wel 'lekker',toch die bevestiging.

Ik ben 1.65 en ik begon met 59 kilo. Ik ben nu al ruim 61 kilo! En ja dat buikje begint nu echt te komen. Maar het stelt nog niet zo veel voor. Ik kan nog steeds mijn gewone broeken aan.
    Toen ik 8 weken was had ik ook al een buikje. Maar dat kwam vooral door mijn darmen denk ik. Want het was er alleen in de avond.
    Maar iedereen groeit anders! Als je op fora leest begint de een met 7 weken en de ander pas met 20 weken met positie kleding!
    Ik heb wel al een broek gekocht. Die ligt klaar in mijn kast. Ik moet zeggen; dat ding zit heerlijk!:D

Ik heb gister mijn tante gebeld. Zij heeft vroeger 9 miskramen gehad! Toen ik haar vertelde dat ik nu goed zwanger ben moesten we allebei huilen. Het was best een bijzonder moment.

Ik heb vrij vandaag! (werk 36 uur) Dus ik ga zo weer eens sporten. Even kijken hoe het vandaag gaat.
    xxx

19. Barbara2003

Barbara2003 Actief lid

9 okt 2007
    216
    0
    0
    verpleegkundige
    Heerhugowaard
    Ik ga nu op pad voor de eerste x naar de verlos. Eens kijken wat er bij mij is aangekomen:D. Laat straks wat van me horen X

Deel Deze Pagina