Hoi Ilona, Laat je even weten hoe het woensdag is gegaan? Ik wens je een hele fijne dag toe en we duimen voor je. Lieve groet van Barbara
Hee Ilona, Ik snap je onzekerheid helemaal hoor! Ik vind het ook erg fijn dat we hier elkaar een beetje hebben. Echt veel in dezelfde situatie. En die creme kleurige afscheiding, heb ik de hele tijd! Dus dat is vast normaal. Dan heb je denk ik gewoon minder gedronken die dag, dus is het geconcentreerder. Maar goed, ik loop toch ook een paar keer per dag naar het toilet zonder dat ik echt moet plassen. Zooo spannend Ik zou geen testen meer doen hoor! Ik snap dat het een fijn gevoel geeft. Maar je heb er niets aan. Nu is je test knal positief! Positiever word hij niet. Maar ook niet negatiever als het mis gaat. Dat komt pas later. Je kan je centjes veel beter straks gebruiken voor een mooie nieuwe broek omdat je deze niet meer past Ik hoop voor je dat de tijd nu een beetje snel gaat. Probeer maar te genieten van het weekend en dan is het voor je het door heb woensdag. Ik duim duim duim! Wat fijn barbara dat je even wat rustig aan kan doen op je werk. Ik denk dat het ook wel goed voor je is hoor. Even rust aan je hoofd. Probeer er maar een beetje van te genieten. Wat leuk dat je al een zoontje heb! Hou je daar maar aan vast als je onzeker ben. Het kan! Hier ben ik al de 4e dag heel erg maar heerlijk misselijk. Ik heb zeg maar al 4 dagen een kater zonder alcolhol, ha ha Maar dacht, ik zal vast veel hcg hebben, dus tijd voor moeders voor moeders. Ik vind het nog wel een beetje eng. Een jaar geleden heb ik het namelijk na drie dagen moeten afbellen. En tijdens de 2e en 3e durfde ik het niet. Maar ja, ik vind het erg belangrijk om andere moeders-to-be te steunen. Desnoods bel ik wel weer af. Dat is niet het ergste. De dame van mvm is net weg. En ik was ook stiekem best blij met de de knal-positieve test.
Lieve Esli en Barbara en voor de andere girliez: *****heb even een EMO-moment**** DIKKE GROEPSKNUFFEL VOOR ONS ALLEMAAL En idd lekker genieten van het weekend !
He Ilona, hoe voel je je? Kom je de dagen een beetje door? Nog 2 nachtjes slapen! Ik hoop op een mooie echo voor je. Mijn misselijkheid is weer iets minder. brr spannend vind ik dat. Ik hang toch liever boven de pot Morgen krijg ik, hoop ik weer wat meer zekerheid. Ik denk dat die onzekerheid toch nog wel even aanhoud.
Ha ladies, @Esli, morgen je tweede echo. Hoop op goed nieuws meid, en dat je kleine kruimel goed gegroeid is ! Aan de ene kant fijn dat je misselijkheid minder is, maar je vindt gelijk weer een reden om onzeker te worden. Wat is dat toch met ons vrouwen; voelen we ons beroerd zijn we niet blij, voelen we niks zijn we ook niet blij . Heb jij trouwens last van ochtendmisselijkheid ? Sinds een weekje ofzo had ik vanaf ca 15.00 uur een weeig/misselijk gevoel maar vandaag niet. En de laatste week had ik best volle boobies, maar zojuist dacht ik dat het minder werd of went het zo snel dat ze groeien . Vandaag een drukke dag op m'n werk en ja hoor vanaf het begin van de avond weer cremekleurige afscheiding (...solly....). En dan ook nog vanaf vanmiddag links in m'n lies wat steekjes. Nou ja, laat ik er maar niet op voorhand al een drama van maken . Hoe laat heb je morgen de echo Esli ? En laat je snel weten hoe het afloopt ? Ik hoop dat Barbara en ik snel jouw goede voorbeeld volgen ! @Barbara, hoe is het met jou verder ? Al ergens last van en kan jij een beetje genieten. Morgen over een week is het echo-time voor jou, hoe ver ben je dan precies ? Zit me ineens te bedenken....worden we dan alledrie mei-mama's ? Fijne avond allemaal en....ontspant u maar....(zegt de angsthaas vooral tegen zichzelf 8) ) !
Hoi Ilona, Ik moet dinsdag 22e om 14 uur, ik denk dat ik dan tussen de 7/8 weken ben. Ik weet het niet precies omdat ik gelijk na de miskraam weer zwanger ben geworden. Genieten dat lukt me niet echt...eerst zien... dan geloven! Natuurlijk gaat het verder gewoon door. Ik heb een pracht van een zoon die al naar school gaat en doe verder allemaal leuke dingen, zoals altijd. Natuurlijk is het verder geen moment uit mijn gedachten....wel geprobeerd....maar het lukt me gewoon niet. Ik wacht geduldig af........spannend dat wel! De klachten van de zwangerschap komen en gaan, maar ik weet dat dit ook niets zegt......zoals ik al eerder aangaf....eerst zien en dan geloven en dan hopelijk heel erg genieten. Liefs Barbara
Haai Dames, Ik snap het helemaal hoor, Eerst zien dan geloven. Sinds ik al een keer een hartje gezien heb geloof ik het al een beetje. De ergste spanning is er toch vanaf. Ik ben nog wel zenuwachtig natuurlijk, maar niet zo erg als vorige week. Ik heb eigenlijk de hele dag last van misselijkheid. In de ochtend is het wel het ergst. Maar ik voel het de hele dag. Vandaag iets minder, maar nog steeds... Wel lastig met mn werk. Mijn concentratie is ver te zoeken Ik heb morgen pas om 1600 mijn echo. Dus ik zal het denk ik pas aan het einde van de dag wat laten weten. En ja, we worden misschien wel alle 3 mei-mama's! Ik heb ook al een beetje mee gekletst op het mei-mama forum. Maar ik moet zeggen dat ik me daar niet heel erg thuis voel. Ze hebben het allemaal al over kinderwagens enzo. Daar ben ik echt nog niet aan toe! Dat komt later wel. Ik laat morgen van me horen. Ik hoop goed nieuws!
hallo, hier ook ee posi! verhaal ik heb 4 mk gehad waarvan de eerste 3 in 1 jaar toen was ik voor de 5de x zwanger en dus ook heel bang van wanneer zou het weer mis gaan heb ook nog bloedverlies en bruine afscheiding gehad dus had elke week wel een echo al vanaf week 5 met 7 weken zeiden ze zelfs nog tegen me dat er niks in zat weer een lege vruchtzak maar me man was er van overtuigd dat hij 2x op de zelfde plaats iets zag knipperen op de echo en ik mog dan ook absoluut niks laten doen van hem gelukkig maar want een week later zat daar me kindje met een kloppend hartje dus mijn man had gelijk ik had ook nog nooit een kloppend hartje gehad deze x dus wel en het is goed gegaan en hij is nu alweer 3 enhalve maand 27 september vorig jaar positief getest! nu al weer bijna een jaar geleden het gaat zo ongeloofelijk hard! en elke dag ben ik nog verwondert als ik naar hem kijk van je bent er echt eindelijk!!! dus lekker genieten van jullie zwangerschappen zover dat lukt ik weet zelf hoe moelijk dat is ik had zelf een angel sound op een gegeven moment dan kon ik afentoe zelf naar het hartje luisteren als ik me bang maakte en dan was het weer goed en als ze beginnen te bewegen wortd het wel minder dat bange gevoel in ieder geval bij mij want dan voelde ik hem immers dus was er ook niet aan de hand dacht ik dan dat hielp wel
Joepi!! Goed nieuws dus. Een prachtige echo! Mét een kloppend hartje! Armpjes en beentjes. 1,1 cm! Ik ben zoooo blij! Ik hoop dat mijn geluk zich ook op jullie uitstraald! Ik duim! Het zou geweldig zijn. Ik denk aan je morgen Ilona, veel succes! Groetjes Ilse
.... JEEUUUHHH..... 3x hoera voor Esli Wat een goed nieuws meid. Zat vanmiddag op m'n werk toen ik aan je moest denken. Ah wat zal je blij zijn ! Nu lekker gaan genieten hoor, het kan nu toch bijna niet meer mis gaan lijkt me ? Lief van je dat je ons zo snel op de hoogte stelt. Gelukkig had ik vandaag weer een goede dag. De boobies waren vanochtend weer helemaal in shape en geen steken of andere rare dingen. Ik heb nog 1 test liggen, zit er aan te denken om die morgenochtend toch nog te gebruiken. En dan om 09.30 uur de echo... Tot morgen !
Esli wat een geweldig nieuws, heerlijk en van harte gefeliciteerd meid! En Ilona voor jou morgen ook net zo`n heerlijke dag toegewenst, we zullen ook aan jou denken en dan komt het gewoon helemaal goed Liefs van Barbara
Ik heb ook hetzelfde meegemaakt. Nu ook weer zwanger, maar heb nog angsten om naat de wc te gaan (bang bloed te zien en dat het weer mis gaat). Ik hoop voor jou en alle anderen die hetzelfde hebben meegemaakt dat het dit keer allemaal goed komt.
Jeetje wat herkenbaar... Het is voor mij mijn 3e zwangerschap binnen 1 jaar... Ben ook bang om blij te zijn! Bang om weer hevig teleurgesteld te worden... Maar aan de andere kant het moet ook goed kunnen gaan want ik heb al een zoontje en daar heb ik geen problemen bij gehad... Ilona hoop dat je zojuist goed nieuws heb gehad... Ik moet me nog aanmelden bij de vk, ook dat durf ik nog niet, erg hè...
Heb je al nieuws Ilona, ik hoop dat het goed is! Esma, volgens mij hebben wij eerder contact gehad? Wat spannend dat je weer zwanger ben. Ik duim voor je! En mik2sep, wat spannend he! Ik vond mijn 3e het spannendst. Ik merkte dat ik bij deze toch weer wat rustiger was. Ik hoop dat het een beetje gaat, heb je snel een echo? Jemig het wordt nog 'gezellig' hier.
ha dames, Ik meld mij weer......met GOED nieuws.....we hebben een hartslag !!! We kunnen het nauwelijks geloven, zo ver zijn we nooit gekomen met de vorige 3 zwangerschappen. We zijn zó blij . Ik ben nu precies 6wk + 3dgn en kleine kriel is al 6,7 mm groot en kan zich helemaal voleten aan de grote dooierzak . Het was super om het hartje te zien kloppen maar vooral om te horen. Check m'n album voor de foto's. @Esli, ook ik heb me nu aangemeld voor MvM, reuzespannend. Kan ik eindelijk wat terugdoen. Oh en ik krijg ook op 24 09 de volgende echo . @Barbara, na al dit goede nieuws moet het voor jou ook gewoon goed gaan volgende week hoor ! En voor alle nieuwe girliez, het is fijn te weten dat we met 'lotgenoten' zijn. Blijf hoop houden en geniet van je zwangerschap, hoe pril ook. Tot snel allemaal !
Wouw! Nu ben ik nog vrolijker dat ik al was Ilona! Gefeliciteerd! En, leuk! Volgende week 'samen' naar de echo
Hoi Ilona en alle anderen, Ilona, allereerst van harte gefeliciteerd met je mooi echo! super. Ik ben voor de 3e keer zwanger dit jaar. Nu 10 weken. Ik begrijp alle angsten waarover ik hier lees. De afgelopen weken heb ik ook behoorlijk afgezien. De combinatie van hormonen, misselijkheid, & vermoeidheid met de stress van zal het deze keer goedgaan heeft bij mij zelfs tot een paar paniekaanvalletjes geleid. Tja, je staat er toch niet meer zo onbevangen in als de eerste keer. Daarbij ben ik niet zozeer bang voor weer een miskraam maar wel voor het daardoor steeds onbereikbaarder worden van de kinderwens. Nu begint het langzaam beter te gaan want gister heb ik een prachtige echo gehad van een mensje van 3,5 cm! succes allemaal!