Ik weet heel goed dat ik een super geluksvogel ben..... eerste ronde en ZWANGER!!! Afgelopen zomer een miskraam gehad bij bijna 12 weken en voor mijn eerste dochter een vmk en een bbz dus ik moet zeggen dat ik toch ook wel een beetje gespannen ben, maar vooral SUPER BLIJ!! Ik hoop voor de meiden die ook nog bezig zijn dat ze niet al te lang hoeven wachten xx
gefeliciteerd, ik weet hoe je je voelt ik heb ook een vmk en een bbz gehad. hopelijk gaat alles nu goed!
Van harte!! GAAF! (Ik vind je test wel wat licht voor een zwangerschap van 5 weken en 2 dagen....ben je niet wat minder ver...of zegt de dikte van een streep niks over de duur....)
De dikte van de streep zegt niks over de duur heb ik begrepen van mijn verloskundige bij de vorige zwangerschappen, maar aan hoeveel hcg je aanmaakt en dat is per persoon anders. Maar ik ben alle 5 de keren nog ongeveer een week terug gezet dus dat zal nu ook wel gebeuren. Maar dat weet ik natuurlijk pas als ik de eerste echo heb gehad. Dit is puur gerekend vanaf mijn laatste menstruatie.