ik ben zwanger . na 2 overleden zonen ( ivm een genetische afwijking ) en 1 gezond meisje en 1 miskraam hoop ik dat deze zwangerschap gezond uitgedragen mag worden en dat we in november er een gezond broertje of zusje voor mijn kindjes bij mag verwelkomen voor alle andere zwangeren gefeliciteerd !
Hey! Gefeliciteerd! Hoop op een gezonde plakbeeb voor je!! T is je extra gegund als ik zo lees wat je al allemaal mee hebt gemaakt! Lekker van proberen te genieten!!
Hey, we lopen precies gelijk op!! Ik ga voor jou (en mezelf) hopen dat dit een flinke plak beeb is en we een goeie zwangerschap mogen hebben.... En vooral een gezond kindje ter wereld mogen brengen!
Gefeliciteerd!!! Hopelijk krijgen je zoontjes en dochtertje er in november een gezond broertje of zusje bij!!
Dankjewel meiden , onze duimen draaien overuren , het worden weer spannende maanden tot de punctie ..
Gefeliciteerd en probeer ondanks het verleden toch te genieten van deze zwangerschap en vertrouwen te hebben dat dit kindje gezond is en in november geboren zal worden!