even van me afschrijven hoor. Ik ben het ook zo zat me schoonzusje maakt me helemaal gek.Ik ben verhuisd om dichter bij de familie te wonen vervolgens is er ruzie ontstaan tussen mij en me schoonzus en die loopt steeds meer uit de hand. Had eergisteren afgesproken dat ze spullen van haar die nog bij mij liggen vandaag om 5 uur kon ophalen. Vervolgens app ze me gister om half elf in de avond ik kom over 5 minuten en dan me spullen beneden zetten. Ik app terug dat dat niet mogelijk is en dat we de dag erna hebben afgesproken. vervolgens wordt ze bozer en vindt dat ik moeilijk doe om haar spullen. Maar ik zit met 2 kleine kinderen de baby was op dat moment ook wakker en gaf dat aan dat het de volgende dag en dat ik mijn spullen dan ook terug wil. Wordt ze boos en zegt dat ik zielig ben omdat ik het matrasje toch niet gebruik en dat haar ladder en gereedschap belangrijker zijn. En tegen elf uur dumpt ze het babymatrasje gewoon bij mij beneden neer en mag ik stikken in haar dingen. Ik word er zo gek van maar haar laatste app was ook "ik waarschuw je blijf uit de buurt" maar nu is het dat ik met lekker mooi weer naar het speeltuintje ga en dat zij daar ook vaak zit met haar nichtjes. Wat moet ik nu doen ik heb al zoveel aan me kop vandaar zit met een ptss en zwangerschapsdepressie. hoe moet ik hiermee omgaan ik ben het type dat altijd ruzies uit de weg gaat en als het moet excuses aanbiedt maar dat vertik ik we hebben ruzie gekregen omdat ik tegen haar zei dat ze me gekwetst had door te zeggen als jij er een derde bij neemt zal ik alles en alles eraan doen dat die derde kindje er niet komt. hopelijk snappen jullie het en sorry voor zo een lang verhaal
Ik had denk ik niet zo moeilijk gedaan over de gewijzigde tijd... Als er toch al onenigheid was zou ik alles het liefst zo snel mogelijk afgehandeld hebben. Ik zou je man/vriend haar spullen laten terug brengen en er verder geen aandacht meer aan besteden. En natuurlijk gewoon lekker naar het speeltuintje gaan en plezier hebben! Mocht zij er ook zijn en vervelend doen kan je altijd nog kiezen om weg te gaan en een ander speeltuintje op te zoeken (ookal is dit soms verder lopen/fietsen/rijden).
het probleem is dat het allemaal in de schuur ligt vandaar en ik woon op 4 hoog zonder lift alleen met een trap en de baby was wakker en niet al te vrolijk. Maar het is altijd met haar geweest wat zei zegt moet en als het niet gebeurt is ze boos. Zo is het dat als ze bij mij kwam slapen dat ik op de bank moest slapen. Het zijn veel dingen die tot dit hebben geleid. En om naar een andere speeltuin te gaan heb ik geen zin in want deze speeltuin is lekker afgesloten en me zoontje weet dat hij niet weg kan daar en me zoontje heeft het daar naar zijn zin daar komt tie altijd zijn vriendjes tegen vandaar.
ik neem aan dat dit zich niet beperkt tot jouw en je schoonzus alleen? wat zegt de rest ervan? en ik neem aan dat ze zich wel gedraagt als de kinderen erbij zijn toch? en dat dat haar anders ook niet in dank word afgenomen door familie? hoe oud is zij eigelijk?
ze is twee jaar ouder dan mij. als de oudste haar ziet moet hij haar van mij gewoon groeten want het is zijn tante. Maar mij negeert ze trouwens dan volledig. De rest bemoeit zich er niet mee nichtje heeft probeert te bemiddelen toen heb ik gezegd als ze het wil uitpraten dan kom ik anders niet. daarna niks meer gehoord. Ze is nu ook boos omdat ik wel goed kontact heb met haar broer en zijn vrouw daar doe ik leuke dingen mee en dat mag volgens haar ook niet. Maar de vrouw van haar broer heeft dit ook al meegemaakt met haar en die weet dus hoe ik me voel. Maar haar familie kiest toch meerendeel haar kant want ze heeft een auto en ik niet. En me vriend woont niet bij mij die zat op dat moment op 2,5 uur rijden van mij vandaan dus om naar beneden te gaan ging gewoon niet. Ik ga nooit de deur uit en de kinderen boven laten dat weet heel de familie.
joh drink een kop koffie met elkaar en zeg gewoon sorry ik had je spullen gewoon moeten afgeven toen je erom vroeg... en klaar... zonde om zo ruzie te maken!
Blijf uit mijn buurt anders gebeurd er wat?? of als je een derde wilt/krijgt dan zal ik er alles aan doen dat dit niet gebeurd?? Waar hebben we het over! Geen aandacht meer aan besteden, je niet zo onder de voet laten lopen en gewoon ook naar dat speeltuintje. Iedereen mag naar welk speeltuintje ze ook willen en in bijzijn van kinderen neem ik aan dat ze normaal doet. Ik weet niet wat twee jaar ouder dan jou is? maar als ik dit zo lees, vind ik het behoorlijk kinderachtig allemaal.
Sorry hoor maar wat een aso zeg! En behoorlijk kinderachtig! Hoe oud zijn jullie? Volwassen mensen neem ik aan?
Tja ik zou haar gewoon lekker negeren voorlopig. Vraag me ook af wat er dan wel niet vooraf is gegaan aan appjes voordat iemand zegt 'ik waarschuw je blijf uit mijn buurt'. Raar gedoe allemaal. Laat je vriend anders de spullen aan haar geven en zelf gewoon naar het speeltuintje gaan. Je kan altijd nog ergens anders heen.
Klinkt weer lekker tokkies!! Heeft ze een beperking of is ze psychisch niet helemaal zoals het hoort te zijn? Klinkt weer lekker aso. Ik zou er klaar mee zijn maar goddank heb ik niet zulke mensen om me heen. Dat soort types negeer ik liever.
Heb je al eens gepraat met haar waarom ze zo doet? Misschien is dat een volgende stap? Lijkt me toch niet dat je allebei zo door wilt gaan? En de familie kiest haar kant want ze heeft een auto??? Dat hebben ze gezegd of denk je dat?
Ik zou echt not amused zijn als iemand 's avonds om half 11 'eist' dat ik spullen ga opzoeken zodat hij/zij ze kan komen halen. Zeker niet als je al ruzie hebt. Ze had best tot de volgende dag kunnen wachten, zeker als jullie dat al afgesproken hadden. Maar wat Blossom85 zegt; kan je vriend de spullen niet geven/haar te woord staan? Het is zijn zus...
Nou ja zeg, wat een kinderachtig gedoe. Beetje dreigen dat je uit de buurt moet blijven en ervoor zorgen dat je geen 3e krijgt Kom op he, hoe oud is dat mens... Ik vind het heel begrijpelijk dat je de kids niet alleen wilt laten maar ik zou er wel voor zorgen dat die spullen z.s.m bij haar terug komen en ervoor zorgen dat je zo min mogelijk met haar te doen hebt. Steek je energie in mensen die je wel belangrijk vind en niet in mensen zoals zij. Kost veel te veel negatieve energie en dat kan je nu met je depressie echt niet gebruiken.
en dan vergeten wat ze allemaal heeft gezegd. een sorry komt er niet zomaar vanaf bij haar en dan moet ik door het stof en dat is al geprobeerd door de nicht maar ze gaf daar geen gehoor aan want in april wou ik het nog wel goedmaken en alles.
Ik zou haar ook gewoon negeren, je moet je niet zo druk maken. Gewoon je ding doen en als je naar dat speeltuintje wilt met je kids dan moet je dat gewoon doen, en als zij daar is, nou en? Je er niks van aantrekken, tenslotte is dat openbaar gebied en mag iedereen er komen. Je laat je toch niet wegjagen? Dat doet zij tenslotte ook niet.
oh ik had niet alles gelezen... zie dat ze wel hele erge dingen heeft gezegd.... dat veranderd wel een boel in mn vorige post... sorry!
Dat ben ik ook gaan doen toen we ruzie kregen heb ook nu een vriendenkring opgebouwd en dat vind ik best. Haar spullen krijgt ze vandaag ook en dat wist ze ook vandaar. Want dan weet ze dat haar broer er ook is en dat is wat ze volgens mij wil vermijden. De ruzie die we hebben zijn allemaal kleine dingen die er speelde en toen ik mijn mond opentrok mocht dat niet. Dat ik haar aangaf luister je zegt dit en dat maar dat kan ik niet hebben ik doe het op mijn manier de opvoeding en alles. Als mijn zoontje een nachtmerrie heeft gehad mag hij bij mama op bed komen liggen dat is toch niet vreemd want ik weet dat hij niet in zijn eigen bed verder kan slapen. Kijk ik weet waar ruzie is zijn 2 schuldigen. Maar ik was het zat en trok me mond open en toen was ik ineens niet goed genoeg meer. En de dag dat de ruzie toen is geescaleerd had ik met de vrouw van haar broer afgesproken wat de doen met de kinderen. Het probleem is ook dat ze precies tegenover me woont en dat dus ziet en toen kreeg ik al allemaal appjes van jaah kijken wat me broer voor je doet. Het is ook op den duur moet je keuzes maken in je leven. Ik heb ervoor gekozen te vechten voor me relatie en dat vond zij onzin. Want ze vond dat ik niet tegen me vriend moest zeggen wat ik had gedaan op een dag. Ik moest van haar dingen verzwijgen die invloed hebben op mijn relatie. Na 4 jaar slikken en alles pikken van iemand raak je het zat. Dit is niet onze eerste ruzie we hebben vaker ruzie gehad en toen heb ik altijd gebeld en sorry gezegd of ik fout was of niet. Maar nu ben ik dat zat want ze loopt wel stoer tegen iedereen die het wil horen dat ik bang ben voor haar omdat ik haar in haar waarde laat. Voorgaand deze appjes van gister heeft ze me voor het laatst geappt in april.
De appjes: 10 junie; mevrouw: ik heb mijn ladder en gereedschap nodig. wanneer heb je ze klaar kom ik ze beneden ophalen. Ik: je kan ze woensdag komen ophalen na 5 uur. Kan je dan die babymatras meenemen. 11 junie: ik kom mijn spullen om vijf uur ophalen je matras zal dan ook beneden staatn. Ik; oke mevrouw; ben er over vijf min. hoef ik niet aan te bellen neem aan dat de kids slapen ik; morgen komt beter uit want de kleine is wakker anders breng ik het wel bij .. mevrouw wat doe je nou moeilijk ik heb ze nodig. toen jij ze nodig had was het wel goed en ik ze niet bij ... nodig dus ik; we hadden morgen afgesproken ik ben nu me de kleine bezig mevrouw; weet je wat stik erin vieze k*twijf moeilijk doen om mijn spullen gatverwat ben jij zielig. morgen wil ik de spullen hebben jij mag ze bij mij thuis brengen stel ik ...op de hoogte. ga niet moeilijk want ik heb ze nodig. toen jij ze nodig head toen je ging verhuizen heb ik niet moeilijk gedaan. Je advocaat hoef je niet inteschakelen want ik heb ze aan jou uitgeleend. verder heb ik je niks te zeggen morgen de spullen terug aan de .....straat ik; ik doe nie moeilijk morge heb je je dingen en ik mijn matras en verlagen tot uitschelden ga ik niet doen mevrouw; je matras mag je nu zelf op komen halen ik ga de moeite niet doen wanneer het jou uitkomt kom nou... en verlagen??? laat me niet lachen nou zo is het dus begonnen
Jij zegt het, ik denk het. Hoog tokkie gehalte en verschrikkelijk kinderachtig en dom...als je niks beters te doen hebt dan over dat soort onbenulligheden ruzie maken.... De beschaving is in elk geval ver te zoeken. Sterkte ermee!