David Ball---- Koninkrijk van Zand Taylor Smith-- Bloedverraad Elissa Wall-- Het begon toen ik 14 was Karin Peters-- terugkeer in weer in wind (harde kaft) john sandford-- wurggreep Dean koontz-- monsterklok Daniel hecht--geestdrift Jan van Daalen-- Sans rancune (film Lek) margreet van Hoorn--- een mens om van te houden & ik kom altijd uit bij jou (dubbel roman) Robert eversz-- in de lens Patricia Cornwell--het eindstation (harde kaft) Patricia Cornwell-- de brandhaard (harde kaft) Candice delong-- special agent Luanne rice-- vallende bloesem Anke de graaf-- Wankel geluk Hameeda Lakho-- verborgen tralies & gebroken cirkel J.K. Rowling--Harry potter and de deahly hollows ( de engelse versie van harry potter en de relieken van de dood) (harde kaft) Sadie jones--- verstoten Mary rose-- handboek voor de stalmeester Don harper-- Paarden (geillustreerde gids voor een beter begrip van uw paard) Sommige boeken passen door de brievenbus, andere moeten met pakketpost. Ik vraag 2,50 per boek, ze zien er als nieuw uit.