ja dat vind ik ook een goed idee.lust iedereen wel neem ik aan. en misschien een beetje op een centrale plek.ik weet niet wat er zon beetje centraal ligt in brabant. breda of den bosch ofzo. maar kan ook bij iemand thuis. mij maakt het allemaal niet uit
Als we noar dn efteling goan kenne we bij jou wel high tea-en hahahahaha.. Makt me himmal niks uit!! Kenne we mee zn alle na Pukkemuk in Donge hahahah
makt mijn ook niet uit. maar as we mee kiendjes gaan is hoog theeje miischien weer nie zo leuk vur de jong.... maar we kanne ze ook thuislate. ik heb wel 3 ettertjes dus hahaha nee ze zijn hartstikke lief gelukkig
Ik kom dr regelmatig, die van ons is er himmal wild van.. maarja dies overal wild van... hahahahaa die vijnd n kudde miere nog wel intressant
Jaa da hier ok vlakbij hahaha. Mar ik heb geen kiendjes mir in die leeftijdscatagorie. Die groten van mij goan toch nie mir mee,misschien onze Dave,en de kleine dan.Mar t maakt mij niks uit hoor. Zonder kender kan ook,als ik het hier ingepland krijg.
Pukkemuk is lekker dichtbij voor mij! (ben echt een kruk met autorijden). Maar dan kan ik onze Dave wel meenemen die kan dan mooi alle jong vermaken hahahaha
Veul plezier! Men Braobants is nie zo goed mer, spreken gaoi nog wel, maor ut schreven nie zo. Zie hiero. Ik zei ook te ver weg, maor hoop zekers da gullie een gezellige dag ervan maokt! Menne spelling is zo slecht... Maokt r wè gezelligs van! Gèinig! D'r zit trouwens unne tea room in 's Hertogenbosch, is unne goeie, bij d'n St Jan. Mocht ut helpen.
Oooh Pukkemuk is zo leuk veur die kenjes! Doar zén wij ok un poar kirre gewist me onze Kenji! Mar ik denk wel da ik mee wil, es ik da durf! Ik ben nie zonne held, ben alt bang dak de weg kwijtraak! Mar als iemand bé mén ut de buurt ons mee zou willen nimme, zou da geweldig zén!
Ik geleuf da ik ergens woa in augustus wel weer ene x doar ben ... dus als da fistje dan is kom ik zikkers!