misschien is het efkes handig om alvast een datum onder voorbehoud te prikken.....paar blz geleden hadden we het over ergens begin of half juli ivm mensen die nog moeten bevallen.... maar ik weet niet wanneer mensen op vakantie gaan. wij hier pas eind juli
wij gaan niet op vakantie maar half juli (13 juli om precies te zijn) komt onze pleegdochter voor 2 weken... op zich niet erg maar probeer niet teveel te plannen als zij er is...
Het zegt me wel wat.. Is er iets herkenbaars in de buurt? Straatnamen etc blijven niet hangen bij mij..
Kinderboerderij.. Zit die hier in de buurt?! Jeetje.. Woon ik al zolang in Eindhoven, weet ik nog niks.. Zit het vlak bij 123 kinderspeelparadijs, of ben ik dan weer te ver?
Nee joh dan zit je al in Woensel.Ken je de Mac in Veldhoven?Dan rijd je onder het viaduct door.Dan ga je 2de links,en dan ben je in Lievendaal.
lievendaal heb ik echt nog nooit van gehoord hihi klinkt erg lief hihi etenstijd is erg leuk en daarna drinken altijd gezellig toch ik kom dan zonder mn kiddies dus dat is dan geen probleem hihi
ik zit efkes te denken...... is zaterdag 7 juli iets. zondag de achtste kan ook maar dan is mn schoonma jarig en zijn mn vent en ik 12 jaar samen. allebei niet zo heel boeiend. kan altijd smorgens effe bij schoonmoeders aanwippen maar de 7de zou voor mij persoonlijk beter uitkomen. weekend daarop zit marjolinos danmet dr pleegkind die komt. en eerder is voor de zwangere dames vrij kort dag denk ik
7 juli is voor mij prima! het weekend van de 21ste begint hier de kermis.... zou ook kunnen maar moet dan ff kijken hoe dat gaat met onze pleegdochter...
Misschien is dit makkelijk; 7 juli Eefke Marjolinos Chantalleke1985 21 juli Eefke Marjolinos Chantalleke1985 Rood = voorkeur Blauw = 2e mogelijkheid Als jullie het niets vinden op deze manier mogen jullie deze post vergeten. Vinden jullie het wel wat mag deze aangevuld worden