Ik zou graag het programma ´jonge zwanen` op VTM volgen, maar woon niet in Belgie. Bestaat er een link om dit online te kunnen bekijken? Ben al wat gaan googlen, maar heb niks gevonden. Alvast bedankt en een fijne zondag allemaal.
Niemand? Wat jammer zeg...zojuist de website nog eens bekeken en is is ook nog altijd geen video online...
Goh, Ik denk niet dat je het ergens kan bekijken eerlijk gezegd. Je kan wel via digitale tv "uitzending gemist"doen, maar dan moet je VTM wel hebben om dit te kunnen.
Vind het eigenlijk na jaren wel eens tijd worden dat wij Vtm zouden moeten kunnen ontvangen en jullie onze commerciële zenders. Rtl 4 5 7 en 8 sbs 6 net 5 en Veronica. BRT vind ik persoonlijk niet veel aan. JA toch haha Zal wel een geld kwestie zijn. Maar misschien hebben we dan meer om s avonds naar te kijken haha.
Hola, BRT bestaat al 10 jaar niet meer. Is nu VRT(subtiel verschil tss belgisch en vlaams) LOL Er is ook canvas en ketnet en 2BE en VT4 en vitaya. Goh, en nog is er niets op tv
ik denk dat je het wel betalend kan doen via I watch verder vind ik helaas geen enkele link, maar gratis is het in belgie niet Jonge Zwanen | iWatch hier heb je de link
Heb ik eerlijk gezegd nog nooit over gehoord en ben nochtans rasechte Vlaming en tv fan hihihi... Waar gaat het over?
ja het is nieuw...en ik heb zelf op die school gezeten...Eigenlijk valt het best wel mee 0,99 cent voor een aflevering die al is geweest. Iemand ervaring met die website? Hoe betaal je bijvoorbeeld?