Hoi dames, Toen ik zwanger was, wist ik gelijk dat ik bv ging geven. Zo gezegd..zo gedaan! In het begin was het best lastig, jeetje een voeding duurde ongeveer 30/40 minuten en dan ook om de 2 1/2 uur voeden. Maar ze begon sneller te drinken en er kwam meer tijd tussen de voedingen. Ik had iedereen verteld dat ik voor een half jaar bv ging geven. Julia werd 6 maanden en ik wilde niet stoppen, zo knus, zo gezond.... hoe kun je je kind dat ontnemen? Met 7 maanden werd ik voor het eerst weer ongesteld, ze was onrustig aan de borst. Nu is ze 8 maanden en ben ik weer ongesteld, wederom drinkt ze weinig, is ze snel afgeleid. We geven haar nu de fles. Ik ben verdrietig....Mijn kleine meid wordt groot!
He hoi, Hier precies dezelfde problemen hoor. Ben sinds 3-4 mnd weer gewoon ongesteld. Toch voedt ik gewoon door. Het is niet altijd makkelijk maar omdat je nu ook kan bijvoeden vind ik het wel minder griezelig (dat hij te weinig zou krijgen). Je hoeft geen fles te geven hoor maar het kan natuurlijk wel als jullie daar beiden achter staan en prima vinden (heb het idee dat je dat niet helemaal doet). Wat extra kolven kan helpen je productie op pijl te houden. Elmo *geef nu 7.5 mnd bv*
Ik werd na anderhalve maand alweer gewoon ongesteld en heb daarna de eerste drie-vier maanden ontzettende bv dips gehad elke keer als het zover was. Ik heb ervoor gekozen om toch volledig door te gaan met de bv, ook al zat ik soms te huilen omdat ik het gevoel had dat mijn kindje niet genoeg binnenkreeg. Als ik hem iets extra's gaf, dan was dat een beetje water. Het is altijd na een paar dagen weer goed gekomen, ik zou dan ook lekker doorgaan met voeden als jij je daar lekker bij voelt! Zeker nu ze al iets ouder is en ook al bijvoeding krijgt, zou ik gewoon bij bv en water-sap blijven geven. Iets vaker aanleggen? Succes!