Ongelofelijk dat is echt gevaarlijk. Dus dat meisje krijgt geen fruit of groente binnen?? Maar is het zo, dat het meisje het echt lekker vindt, of kreeg ze dat alleen maar voorgeschoteld door haar ouders? Ik vindt het zeer slecht van haar ouders, dat ze hun eigen kind zoiets aandoen.
Gezien de strijd die eten hier opleverd kan ik me voorstellen dat het bij een peuter lastig is om er wat anders in te krijgen (maar ik ben dan onder het motto niet eten wat de pot schaft, dan eet je maar niks. dus zeker niet wat anders) Maar euh ze is 17! Lijkt me dat toen die moeder jaaaaaaren geleden de strijd opgaf, ze juist door had moeten zetten want er komt een leeftijd dat je ze wel kunt dwingen (dat is ook mijn houvast )
Mijn ouders hebben mij nooit kunnen dwingen, ik vrat nooit wat. Maar kreeg dan ook geen kipnuggets voor mijn avondeten in de plaats. Ben het verder met je eens, kan me niet voorstellen dat je een peuter alleen maar kipnuggets geeft!
Ik geloof dit niet. Dat kan je geen 15 jaar volhouden en er dan zo goed uitzien. En dan nu pas ziek ervan worden?! Nee dat had eerder moeten gebeuren.
vreselijk, ik vind dat die ouders echt schuldig zijn hieraan, dwarse peuter of niet. Als ouders ben je de baas. Wat erg zeg, zo'n mooie meid!
dwingen of gewoon verstandige keuzes voorzetten en niets anders, is dat echt "dwingen" Ik heb mijn kinderen nog nooit wat anders voorgeschoteld als ze iets niets lusten eigenlijk, dan eet je maar gewoon niet, al vanaf dag 1, opvoeden begint niet ergens als ze 4 of 5 zijn dat breng je gewoon vanaf dag 1 erin, ik maak er ook geen strijd van, ik schep een klein bordje op (zodat ze altijd makkelijk kunnen halen en bijscheppen, wat 99 van de 100 keer gebeurd) en als ze niet willen eten, prima dan blijf je gewoon gezellig aan tafel, ook geen toetje dat is alleen voor mensen die het minimaalste opeten, want blijkbaar als je dat niet doet heb je geen honger dus ook geen trek in een toetje. De volgende dag eten ze als een tierelier. Hier mogen ze ook geen snoep of iets als ze niet minimaal 2 stuks fruit hebben gegeten ze krijgen wel gewoon snoep dan leren ze hier ook mee omgaan (met mate leren eten en het waarderen) Maar mijn kind kipnuggets geven omdat het niets anders eet, nee bekijk het even lekker ze krijgen vanzelf honger na een paar dagen niet eten hoor ben daar heel makkelijk in en hier werkt dat perfect (gelukkig nog nooit zo ver moeten komen dat ze een paar dagen niet eten haha dat dan weer wel) vind het echt absurd dan moet je toch echt wel een iq van een pindanootje hebben..
nou inderdaad, op de foto's ziet het er haast naar uit dat ze er trots op is, dus of het echt waarheid is?
je bent ook niet bijster slim als je elke dag kipnuggets eet dus het kan natuurlijk best dat e er trots op is
Nee dit geloof ik niet, ze heeft gewoon goed haar, niet dik, oogt niet ziek. Dat kan echt niet als je alleen kipnuggets eet. Ik weet zeker dat haar haar er dan stukken slechter uit zou zien.
1 ding klopt echt niet: of het verhaal of de foto's. Je kunt mij echt niet wijsmaken dat iemand er zo uitziet na 15 jaar alleen maar die troep te hebben gegeten.
Ik hoorde op de radio dat ze al sinds haar jeugd kampt met bloedarmoede, dat ze voortdurend ziek is, en dat ze wel brood en koekjes ed eet.
Volgens het verhaal eet ze ook wel friet, op de radio hoorde ik over af en toe een stukje toast. Misschien slikt ze vitaminepillen? Ik zit me echt af te vragen hoeveel haar ouders eraan gedaan hebben om haar weer aan 'echt' eten te krijgen. Het artikel schrijft dat haar moeder haar probeerde uit te hongeren: misschien niet lang genoeg volgehouden? Een kind van 2 heeft volgens mij echt niet genoeg wilskracht om willens en wetens in hongerstaking te gaan. Voor de rest: dokter, psycholoog, etc? Is ze daar weleens naar toe geweest? Ben ik wel benieuwd naar.
De Daily Mail is een belerende sensatiekrant van het ergste soort. Richt zich vooral op de middenklasse in Engeland en is, m.i. nog erger dan The Sun. Daarnaast heerst er in Engeland zowieso een heel erge mediageilheid onder de jeugd. Ik neem dit verhaal dus met een grote korrel zout. Grappig detail over mijn (Engelse) schoonouders: mijn schoonvader heeft wegens bepaalde persoonlijke redenen sinds hij uit zijn ouderlijk huis weg was geen groente en fruit meer gegeten (alleen erwten/bonen uit blik en patat en verder alleen vlees/kaas/brood e.d.) en heeft perfecte bloeddruk/cholesterolwaarden etc. Mijn schoonmoeder eet supergezond, vers fruit/groente etc. en heeft juist weer een te hoog cholesterolgehalte/bloeddruk etc. ik geloof best dat ongezond eten niet helpt, maar erfelijkheid speelt zeker ook een grote rol...