Voor de centerparcskenners onder ons...

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Michelle04, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle04

    Michelle04 Fanatiek lid

    6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Hoi meiden,

    We willen aankomend weekend naar centerparcs gaan en ik wil nu graag een lastminute boeken. Ik heb op de site van CP en die van bungalows.nl gekeken en er staan nog genoeg leuke opties op. Nu ben ik alleen benieuwd of er morgen op waanzinnige woensdag nog eens extra korting bovenop de lastminute prijzen komt. Ik zou het namelijk zonde vinden als ik nu boek en ik dezelfde bungalow morgen voor veel minder tegen kom. Even concreet de vragen hier ;):

    Is de waanzinnige woensdag gericht op lastminutes?
    En heeft het voor mij zin om dan tot morgen te wachten met boeken?
    En staan ook de leuke parken bij deze aanbiedingen of moet ik dan meer denken aan de ex-sunparcs parken?

    Ik kan uiteraard gewoon nog een dagje wachten maar ben dan bang dat de leuke opties nét weg zijn.

    en ik ben ook wel een klein beetje ongeduldig:)

    Ik hoop dat jullie mij aan een antwoord kunnen helpen, alvast bedankt!
     
  2. Miek74

    Miek74 Fanatiek lid

    3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    geen idee, ik boek juist altijd ruim van te voren omdat de kortingen dan veel hoger zijn dan de last minutes, die vind ik altijd nog zo duur, alsof ze er niet vanaf willen ;)

    ik heb nog een prenatal code liggen voor 40% korting en voor as weekend zou je voor 161 naar de huttenheugte kunnen in een 2pers comfort huisje, dat is goedkoper dan de lastminutes die ik zie staan. PB maar als je de code wilt hebben :)
    Miek
     

Deel Deze Pagina