Irritant he! Zeker aangezien m'n zoontje nu eindelijk is doorslaapt... Waarschijnlijk ben ik eraan gewend geraakt om wakker te zijn voor hem.... Zullen we schaapjes gaan tellen?
dat heb ik al de hele nacht gedaan * zucht maar me buik zit in de weg en ben misselijk en uk heeft de hik.
Ik ben ook weer wakker.. tis maar goed dat ze dat verlof hebben bedacht hoor, want anders zou ik nooit meer slapen denk ik.. Ook hier een drukte van jewelste in mijn buik en net tochmaar naar beneden gegaan omdat ik zo'n trek had. Dus even een glaasje multivitamine en een biscuitje, en dan zo hopelijk lekker verder slapen.. Sterkte allemaal
Ik ben ook wakker, maar niet zwanger . Wel druk geweest, dochter gister afgezwommen, kerststress de komende week....grrrr....en ik wilde vanochtend nog naar spinning in de sportschool, maar dat gaat hem niet worden ben ik bang met 4 uurtjes slaap. Balen... IK ga nog even mijn bed in, kijken of het of het nog lukt. Dag meiden, Charlie
Hier ook al even wakker. Standaard de laatste weken, maar hoort erbij! Voor de niet zwangeren onder ons is het vervelender!
Ik zit zwaar te twijfelen om er gewoon maar uit te gaan, over 3 kwartier gaat toch m'n wekker al..... Maar m'n bedje ligt zo lekker en heb nog een hele drukke week voor de boeg dus ik WIL gewoon slapen!!
das waar Saar22 nog even doorbijten en we mogen onze kindjes vasthouden. Man heb het gevoel dat me buikspieren uit elkaar getrokken worden. Zo strak staan ze. Helaas kan ik niet zittend slapen
Misschien even een lekkere warme kruik op je buik leggen jessi? Hielp bij mij wel een beetje om lekker bij te ontspannen.... Klinkt gek, maar nog even en je vind het niet zo heel erg meer om wakker te zijn snachts met zo'n kleine frummel in je armen! Een uur geleden dacht ik de brievenbus te hebben gehoord.... Een paar maanden geleden hebben ze hier op die manier geprobeerd in te breken, dus ik lag alweer met gespitste oren te luisteren, maar verder niks meer gehoord.... Ga ik net naar beneden om te plassen ligt er een briefje in de bus van een of andere helderziende die voor alle problemen een oplossing heeft.... Zo ook voor slecht slapen hihi, zou ze dan echt helderziend zijn? Maar pfff wat een tijdstip om te gaan flyeren zeg!
Ik ben juist hier aan het kijken om m'n ogen open te houden. M'n zoontje van 5 weken heeft net z'n fles leeg en hou ik nog even rechtop voor een boer. Maar hij is alweer diep in slaap, dus het is meer voor de vorm. Soms komt er vrij laat toch nog 1. Even opblijven dus. ..
Oh zwaar irritant Jessi. Lekkere warme kruik inderdaad. Straks inderdaad de eerste periode 2 keer per nacht. Haha engeltje, die is leuk. Nou ja die had misschien hetzelfde probleem als ons. Ik ga even verder met mijn spelletje..
Haha ja zou best kunnen, misschien moet ik haar gelijk ff bellen en kan ik daarna nog een kwartiertje slapen
Blegh kruik helpt niet Dochterlief aan het jengelen in der slaap arme ding is helemaal van slag sinds een paar weken. ja weet je die 2x per nacht wakker is niet erg je hebt dan tenminste nog iets te doen nu lig ik me al uren te vervelen. Engeltje zou der inderdaad bellen of ze wel bij der volle verstand is
ben helaas ook al wakker vanaf 04.30. onze dochter wil helaas de laatste weken niet meer slapen na 04.30 pff ben moe.
Hier ook een dreumes die 's nachts jengelt. Zou het komen doordat ze doorhebben dat er wat gaat veranderen?
Zou goed kunnen hoor! Hopelijk laten ze jullie de komende nachten wat beter slapen! Succes alvast voor de mooie komende tijd!!
Hier elke nacht wakker. Maar op telefoon zitten helpt niet weer in slaap te komen dus laat hem altijd netjes liggen.
Hier ook altijd 2 of 3 keer per nacht wakker. Ik moet dan naar de wc en kom daarna niet meer in slaap. Gelukkig slaapt dochterlief 's ochtends uit, dan kan ik nog wat extra slaap pakken.