Vind het ook erg leuk dingen zelf te maken. Nu verlof dus lekker de tijd! Zie leuke dingen voorbij komen. Ik heb mezelf het boek van Amy Butler kado gedaan: kleding en knuffels voor de kleintjes. Heb nu gemaakt: wiegbekleding, speelkleed, omslagdekentje. Heb nog een paar stofjes klaarliggen voor kleertjes (vestje, slofjes, jurkje) Zal eens kijken of ik ook wat foto's kan plaatsen.
foto van de wieg. voor m'n zoontje had ik hem met cremekleurige stof bekleed, nu dus donkerbruin broderie. De hemel had ik voor m'n zoontje ook al gemaakt, nu de bruine biezen eraan gemaakt.
en een afbeelding van dichterbij. lakentje is oud, van mijn vriend geweest toen hij baby was, dekentje is nieuw. kwaliteit van de foto's is niet super helaas... moet nog wennen aan mn nieuwe telefoon
Ik ben niet zo heel handig met de naaimachine, maar wat ik wel heb gedaan is een dekentje breien voor allebei m'n kids. Heerlijk om te doen in de zwangerschap - behalve dat ik regelmatig een schop in m'n zij kreeg waar ik een van de naalden onder m'n arm geklemd hield Ik vind breien namelijk erg leuk om te doen, maar heb een hekel aan het in elkaar zetten van truitjes e.d. Ik kan dat ook niet zo netjes. Daarom een dekentje: dat is gewoon een enorm eind breien en als het klaar is, is het ook helemaal af! Ik heb patronen gezocht op internet en daar m'n eigen draai aan gegeven. En eigenlijk is de tweede deken niet helemaal goed gelukt; hij is verhoudingsgewijs te breed en te kort, dus héél misschien ga ik die nog opnieuw maken.
dank japs en shyness, ik ga nog even door met spammen @bri: ik heb juist weer geen geduld voor breien, duurt zo eindeloos! hier een foto van speelkleedje.
en de cape/wikkeldoek. er hoort eigenlijk nog een strikbandje om maar weet nog niet of ik dat wel maak... ik vond badcapes gewoon zo ook altijd handig.