ik ben 9 feb ongestled geworden tenminste dat denk ik. dit keer was het niet hevig zoals de andere keren. in de nacht helemaal niks terwijl ik meestal doorlek. overdag wel normaal maar dat was 3 dagen toen was het echt heel vuil bloed als ik het zo mag zeggen. ben ook al zeker 5 weken in een ander humeur zegt mijn vriend. erg duizelig en smorgens geen zin in eten. herkent iemand dit.
Tja..je kunt óf wel of niet zwanger sijn. Dat klinkt flauw, maar veel PMS klachten lijken ook erg op prille zwangerschapsklachten en andersom. Er is maar één manier om uitsluitsel te vinden: doe een test! Ik ben benieuwd !
Hoi Sterretje25 , ik zit met hetzelfde probleem: 2 dagen voor nod licht roze slijm, dag erna bruin slijm, gisteren en vandaag licht bloedverlies zonder slijm, echt helder bloed. voor nod positief getest, gisteren weer getest, test is iets donkerder, verder snachts en sochtens misselijk, borsten die vervelend aanvoelen (normaal heb ik tussen ei en men. altijd zere borsten, maar dat is weg zodra de regels doorbreken, nu blijven ze gevoelig) en als ik een stuk wandel, fiets trekt er wat onder de heupbotten. ik test ergens in de loop van de week wel weer, en dan afwachten of die test lichter of donkerder wordt.
Ik had hetzelfde vorige maand. Ik heb voor de zekerheid toch getest, maar helaas negatief... Misschien kun je voor jezelf alsnog testen zodat je 100% zeker bent.
Goed nieuws, vanmiddag weer getest met kruidvat , heel waterige urine, moet namelijk om half uur naar wc rennen, binnen de minuut een duidelijke streep ik dacht echt dat het bloedverlies een teken was van menstruatie, en dat het vruchtje niet goed was ingenesteld, nou wel dus ben hartstikke blij, en hoop dat jullie ook snel een positieve test in handen krijgen
ik heb ook weleens veel klachten gehad waarvn ik d8 j nu ben ik het.. maar dan is het na een paar minuten weer van, wellnee ben het niet. en bij mij kan het ook nog te maken hebben met ontpillen enz. k hoop natuurlk voor jou dat het wat leuks betekend gwn ff testen! liefs
Ik weet gewoon niet wat ik moet denken. Voel me soms licht misselijk, duizelig,soms lichte hoofdpijn en ik ben moe en ik heb gevoelige borsten en ik heb een opgeblazen gevoel alsof mijn ribben op elkaar liggen, hmm weet niet hoe ik het uit moet leggen. Ook voel ik wel eens een raar gevoel in mijn buik, lijken net beestjes die kriebelen, en de andere keer rommelen mijn darmen en dan zegt mijn vriend heb je honger ofzo, terwijl ik helemaal niet veel trek heb. Ik heb geen bloed gehad,zoals ik vele wel zie zeggen,maar dat hoeft denk ik ook niet perse. Tja nog een paar dagen en dan ga ik eindelijk testen. En dan zullen we het zien. Liefs Sun