voor de dames die alweer tevroeg getest hebben...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cyntje78, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Hier nog zo'n eigenwijze ongeduldige tante! Ik heb vanmorgen getest natuurlijk te vroeg! Ik heb de KV (2voor€5) gedaan, en het lijkt of ik iets heeeeel licht zie. Normaal blijven deze testen echt spierwit!

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    spannend hoor!
    toch nu 4a5dagen wachten!

3. margriet80

28 dec 2008
    27
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ook ik heb voor de verandering weer eens te vroeg getest en natuurlijk negatief. Word er langzaam depri van :cry:
    Mijn banner klopt niet helemaal ben uitgegaan van de langste cyclus..Deze maand voor het eerst ovu tests gebruikt en heb positieve tests gehad op 23 en 24 februari..Dus voor mij onduidelijk wanneer mijn NOD deze maand is..

Denk/dacht weer van alles te voelen..Steken, buikpijn,opgeblazen een katerig/brak gevoel en een soort van blassontstekingachtig gevoel maar zonder pijn. Weet gewoon dat ik t mezelf weer aan zit te praten en word er moedeloos van..

Toen ik vorig jaar zwanger was was ik lang niet zo "geobserdeerd" en lette ik helemaal niet op symptomen en raakte toen in ronde drie zwanger zonder ook maar met een vruchtbare dag rekening gehouden te hebben :evil:

Sorry voor mijn gegal hier :oops: Tuurlijk ergens in mijn achterhoofd denk ik wacht het rustig af, wie weet is het geluk deze keer weer aan onze kant..Hebben we onderhand wel weer verdiend...
    Succes dames en we houden elkaar op de hoogte zou ik zo zeggen! :D

Liefs,
    Margriet

4. jolien1

jolien1 Lid

4 apr 2008
    58
    0
    0
    Verzorgende
    Overmere
    Hey dames

Ik heb een vraagje? mIjn nod is morgen of donderdag. Ik had zaterdag in de namiddag getest, had al wel veel gedronken. Ik heb getest met een kruidvat test, de roze verpakking. Er stond een fijn streepje, precies met een stylo getrokken. Vandaag teste ik terug met ochtendurine en negatief. Raar hé, zou dat een fout geweest zijn in de test, indrooglijntje of zo en zou ik nog positief testen binnen 2 dagen ofwel is er iets verkeerd gegaan met de innesteling.

Hoe is het bij jullie allemaal.

Groetjes

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @Jolien.... heb je die test gebruikt waar een plusje moet komen te staan? Ik lees hier vaak dat die vals positief geven... balen joh!

@Margriet... meestal is je NOD ongeveer 14 dagen na je ei geloof ik.

Ik heb geen testen meer in huis (giteren de laatste gebruikt... bleek later dat mijn berekeningen niet klopte en dat ik dus veels te vroeg had getest) Dus ik wacht maar weer af. Tóch meen ik iets te hebben gezien....

Heel veel succes dames!

Groetjes Cynthia

6. margriet80

28 dec 2008
    27
    0
    0
    @ cynthia dank je voor je antwoord!

Wacht t dus maar gewoon weer af:)
    Wordt zo moe van mezelf...Zou willen dat ik met wat anders bezig kon zijn,maar ja..

Ook jij succes met wachten!
    Groetjes

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mijn vriend en ik zijn vorige maand gestopt met de pil,, ik ben doktersassistente en werk bij een huisarts,, heel verleidelijk dus om constant te testen,, het zal heus niet meteen deze maand raak zijn,, maar toch spannend allemaal,,

iedereen heel veel succes,, en gefeliciteerd aan degene die positief hebben getest!

:D

8. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Hey, je hebt toch ook die sensitest waar je 6 dagen eerder kan testen...Hebben jullie daar ook ervaringen mee?

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ramona,
    die heb ik wel, maar helaas nog niet nog geen positieve test gehad. Maar als ze negatief zijn, zijn ze ook echt negatief en kun je er met de beste wil ter wereld geen streepje uithalen. Dus das wel lekker duidelijk... Hopelijk deze maand meer geluk...

10. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    We zitten "pas" in ronde 2....
    Spannend deze maand!
    JIj succes de komende dagen ;) klus ze!

11. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ikke ben hier al 12 dagen overtijd...maar alles blijft negatief en dat terwijl ik wel denk te voelen dat ik zwanger ben (moe/steken onderbuik/witte afscheiding) Wordt er een beetje moedeloos van. Aan de ene kant ga ik haast hopen dat ik ongesteld wordt maar mn gevoel spreekt gewoon anders.
    Ben nog nooit overtijd geweest.
    Heb ook te vroeg getest een week voor mn nod haha dus herken de verhalen hier wel....
    Kan ook niet wachten maar dit keer zal het wel niks zijn lijkt me toch dat ik dan wel positief had moeten testen. Ben zelfs bij de huisarts geweest en de bloedtest was ook negatief.... :cry:
    Het is niet gepland maar was errug welkom geweest!

Hoop voor jullie dat jullie snel positief testen!

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Als mijn manneke zo thuis komt, sleep ik hem meteen mee naar bed... :) Zitten zelf ook pas in de tweede ronde, dus alles is nu nog heel spannend. Voel me er ook nog lekker bij, alleen een beetje te ongeduldig...

13. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    haha ik ken het we zijn vrijdag ochtend begonnen tot gisteravond 2x per dag als het nu nog niet raak is :p hoop het want het moet ook leuk blijven haha

14. nathalie75

20 jan 2008
    5
    0
    0
    Ik heb zondag getest met een gevoelige test van matcare......negatief uiteraard want ik ga uit van een cyclus van 30 dagen en dan zou ik pas donderdag mogen testen. Vandaag had ik wat bruinig/roze slijmverlies, weer getest met clearblue digitaal...niet zwanger. Ik baal zo enorm, heb 3 weken geleden een HSG gehad, na 13 maanden "proberen" en hoop nu toch zo dat het een keer raak is.

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    twee keer per dag.... :confused: :confused: :confused:
    Mijn god...als dat niet raak is.....wat moeten wij gewone stervelingen dan doen? :)
    Mens, ik zou niet meer kunnen lopen denk ik. Laat staan naar mijn werk fietsen :)
    Maar goed, als je maar lol hebt he? Dus nu mag je op de wachtbank?

16. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    en moet je na gaan ik heb nog steeds last van mijn onderkant van 2jr geleden van de bevalling.
    Normaal kan 2 keer per dag echt niet laat staan 2 dagen achter elkaar.....
    Maar goed het was ons een gegund weekend

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    :) :) :) :) :) :) :) :)
    Nou, het oefenen van afgelopen zondag is mij ook goed bevallen, dus als het vanavond weer enigszins die richting heen gaat, dan zit ik morgen weer met een enorme :D op mijn werk.

18. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Haha succes er mee ik moet er nu ff niet aan denken ik ga zo heerlijk slapen:D

fijne avond ;)

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Jij ook welterusten.... Waar blijft die man van mij nou?

Deel Deze Pagina