voor de dames in Z-limburg.. Heerlen omg

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door FairyLaughs, 26 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

in Gangelt net over de grens bij schinveld. heb je een soort winkel centrum.. met verschillende winkels..

daar heb je ook de DM. (soort DA drogist).
    en ik heb daar laatst luiers gekocht, (ik geloof 84 stuks) voor 8 of 9 euro..
    en die luiers zijn perfect..

misschien een goede tip?

2. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Dankje voor de tip!

Ik heb voor Julie vanaf haar allereerste luier altijd Pampers gebruikt, en moet zeggen dat die me supergoed bevallen. Op het KDV krijgt ze luiers van de Aldi aan. Op zich prima luiers hoor (lijken wel wat op Huggies volgens mij). Nadeel is dat Julie de laatste tijd best vaak compleet ondergepoepte kleertjes in een plastic zakje mee terug krijgt na een dagje KDV... Blijkbaar zijn die luiers niet zo poep-bestand, want thuis lekt ze werkelijk nooit door!

Ben dus een beetje huiverig om van merk te switchen ;)!

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    De luiers van Rossmann (ook Duitse drogist) zijn ook goed en goedkoop. maar die van DM zijn nog net iets goedkoper, nu ik er zo over nadenk.... :D
    Ik heb nu maatje 4 voor mn dochter en heb dan volgens mij ook 84 luiers voor normaal 10,75 en in de aanbieding van 9,95

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Dat is inderdaad goedkoop maar hier ook weleens Aldi gekocht en die lekken ook meer dan pampers. Hier dus toch weer over op de oude vertrouwde pamper... Koop ze altijd in de mega-aanbieding bij de makro en dan is het 6,25 per pak dus ook niet vreselijk duur vind ik.

Deel Deze Pagina