Hoe beschem je een baby tegen muggen? De produkten met DEET zijn allemaal vanaf drie jaar. Een klamboe trekt ze haar bed in en valt dus ook af. Iemand nog een handige tip?
helaas hier geen tip alhoewel, ik smeer savonds voor het slapen haar gezicht in met bepanthen en als ik dat doe word ze niet in haar gezichtje gestoken. pas vergat ik het en toen had ze wel een plek in haar gezicht:x dus ik denk dat dat helpt maar ben ook erg nieuwschierig naar andere tips! dus als je het niet erg vind lees ik mee!
Horren voor de ramen misschien een idee zodat de muggen niet binnen komen? De klamboe vast maken onder de poten van het bedje? Zo kan ze hem niet weg trekken? Een andere klamboe kopen? Er zijn van die klamboe's die zegmaar vierkant zijn, de vorm van een ledikant, en dus plat aan de bovenkant en langs de zijkanten naar beneden, die er volgens mij als je hem gewoon goed vast maakt ook niet af te krijgen is. Anti muggen spul zou ik nog niet gebruiken bij kleine kindjes, is mi toch allemaal rommel dat erin zit en ik niet wil dat ze binnen kunnen krijgen. Nouja en misschien heb je hier ook wel helemaal niks aan , sorry dan. Liefs, Hanneke!
je hebt een of andere lotion met citroengeur in. is gewoon een soort eau de toilette voor babys... een tante van mij gebruikt het altijd omdat zij dat lekker vind ruiken (ik persoonlijk vind dat het stinkt en zweer bij zwitsalproducten) maar ik denk dat die eau de toilette ook wel moet helpen aangezien ze ook citronellekaarsen gebruiken om de muggen op een afstandje te houden... ik zie die tante straks ik vraag naar de naam (als ik het niet vergeet!) anders voor het slapengaan even met je elektrische "muggen"mepper rond lopen in der kamertje, deuren en ramen dicht zodat er geen nieuwe muggen binnen kunnen
Hoe zit het met zo'n muggen stekker?! Volgens mij verkopen ze die bij het kruidvat, ze geven een signaal af die alleen de muggen horen en houdt ze dan op afstand.
Ja, ik had hier dus zo eentje gekocht, 15 euro van Chicco. Nou mooi dat die muggen daar lak aan hebben :x. Hier bij de apotheek hadden ze speciale lotionroller voor babys/dreumessen. Dat werkt wel.
Wij hebben ook een muggenstekker van de prenatal, werkt prima. Ze hebben daar ook speciaal voor baby's citronel-lotion, zit in een groene tube.
vleermuizen!! wonen op 11 hoog, met giga veel vleermuizen. nog geen mug gezien hier.. maar daar heb je waarschijnlijk niks aan, dus dan zou ik toch voor de muggenstekker gaan..
wij hadden een muggestekker gekocht bij de prenatal. Geen succes want je hoorde gewoon duidelijk een hoge toon constant. Super irritant! gelijk teruggebracht
Wij gebruiken eigenlijk niks. Had daar ook nog helemaal niet over nagedacht. Maar tot nu toe nog geen mug gezien.