Voor de dames met een maatje meer.

Discussie in 'De lounge' gestart door A2CA, 27 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A2CA

    A2CA Niet meer actief

    @ mimi ik denk maat 42-44. Maar dat rode bedoel ik niet ik bedoel meer dat sport kleur roze of geel of oranje.
     
  2. mimi83

    mimi83 Niet meer actief

    ik bedoel ook echt niet de jurk. dat is een smaak en de meeste 21 jarige vinden die niet maar sommige 41 jarig ook niet :D. Maar meer dat ik denk dat jij een verkeerd beeld van maat hebt.

    Ik heb nl maat 48 ! ;)

    het is net hoe je kleding past en staat , pas dan lijkt iets groot of klein.

    een fel roze Skinny, met roze/wit shirtje en een witte blazer bijv. is helemaal hip en ook lekker fel en dat kan jij echt echt echt aan!
    je hebt een hele normale maat echt waar.
     
  3. henkie24

    henkie24 Niet meer actief

    tussen coolcat en 40 jarige kleding zit natuurlijk een groot verschil. ik vind volwassen vrouwen in coolcat kleding echt van die typjes die dus niet beseffen dat dat op een bepaald moment niet meer staat. je moet natuurlijk dragen wat je fijn vindt maar je vraagt om tips dus die worden er gegeven dan.
     
  4. FairyLaughs

    FairyLaughs Niet meer actief

    Ik denk dat je eerst eens in moet zien dat je niet dik of flink bent.. en dat het meerderdeel van Nederland jouw maat heeft...

    Dat is geen maatje meer..

    Maar een doodgewone maat 40/42... Een maat die je werkelijk in iedere winkel krijgt...

    Ik denk dat je dan pas kunt gaan shoppen voor leuke kleding...
     
  5. henkie24

    henkie24 Niet meer actief

    zit nu es te kijken bij coolcat. sorry echt vreselijk die shirtjes met die schreeuwerige teksten enzo
     
  6. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    ze hebben anders bij coolcat ook gewoon erg leuke kleding je moet het alleen kunnen combineren het heeft niks met leeftijd te maken maar met de combis die ermee gemaakt worden;)
     
  7. henkie24

    henkie24 Niet meer actief

    tja smaken blijven verschillen natuurlijk. gelukkig maar;)
     
  8. MamaPeetje

    MamaPeetje Niet meer actief

    Oei nu voel ik mij met m'n maat 46 ineens wel heuuuul dik :)

    Begon heel enthousiast te lezen en dan kom je tenslotte tegen dat het om 40/42 gaat.... hij is fijn :)..
     
  9. Triskele

    Triskele Niet meer actief


    je zegt het zelf precies goed, voor meisjes, zie je jezelf als meisje of inmiddels als VROUW, je bent mama, ik denk dat je de eer van vrouw wel verdiend hebt, jij ziet dat als iets negatiefs, ik draai dat juist om, ik zou geen meisje meer willen zijn maar veel liever een echte vrouw.

    Natuurlijk kan dat met mooie felle kleuren, stoere dingen, je hebt zoveel leuke spullen voor jonge VROUWEN je moet geen meisje meer willen zijn joh, je hebt duidelijk een probleem met je zelfvertrouwen / zelfbeeld, voordat je dat aanpakt zal je nooit fijn kunnen shoppen ben ik bang want dan kan je van alles iets negatiefs maken.
     
  10. henkie24

    henkie24 Niet meer actief

    jij verwoordt het goed meid
     
  11. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    ja daar heb je zeker ook weer gelijk in
    smaken verschillen bij iedereen
    heb maar 2 setjes van coolcat omdat ik dat gewoon erg leuk vond zelf ga ik vaker naar steps of the sting ofzo
    maar kan ook zo in coolcat belanden komt misschien ook omdat mijn zoon daar ook zijn kleding heeft en je toch soms ergens tegen aan loopt wat je onwijs leuk vind;)
     
  12. mimi83

    mimi83 Niet meer actief

    triskele: dat is precies wat ik ook bedoel. Je omschrijft het heel goed en duidelijker als mijn manier.;)
     
  13. Triskele

    Triskele Niet meer actief

    Maar(uuhh) begin eens met bv 2-3 shirtjes, je hoeft niet meteen alles tegelijk te kopen, vaak als je een paar leuke items vind (shirtjes vind ik vaak het makkelijkst want daar valt een "dikke kont" of iets niet zo op, dat motiveerde mij altijd (toen ik daadwerkelijk wat voller was met maat 46-48) daarna kan je beginnen met een leuke broeken jacht (een mooie felle kleur skinny en als je wat dunner wilt lijken een mooie zwarte (met fel shirtje erop kan dat best)), leuke schoenen werken ook altijd motiverend.

    EN leuk ondergoed werkt ook mee, maar vaak moet je ergens beginnen, je hoeft niet meteen hele outfits te kopen, begin eens klein, ga eens lekker shoppen en probeer eens open minded een andere winkel in te lopen en pas eens wat dingen (evt kan een vriendin een foto met telefoon maken zodat je jezelf objectiever kan zien)
     
  14. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    En anders krijg je weer te maken met van die moeders die 15 willen lijken, met van die bontkraag gewatteerde jasjes in een maatje die net wat aan de krappe kant is..

    (sorry voor degene die voldoet aan dit beeld).

    Tussen coolcat en M&S zit nog zoveel.
     
  15. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Bij coolcat & volwassenvrouw denk ik aan hotter than my daughter. . Sorry!!!!:)

    Ik heb ook maat 40-42.. ik slaag bij h&m, vero, zara, sting & soms bij m&s. Je kan gewoon alles aan. Ik vind een hoger model broek mooier ivm lovehandles em buik die ik erin kan doen. :) shirt + blazer klaar.. 't horft niet duur te zijn..

    Set van mij bv;
    broek (groen) 19.95 mij m&s
    Zwarte longsleeve 12.95 vero moda
    Sjaaltje met groen vd broek erin 7.95 hema

    Voor 40 euro een simpel maar toch leuk setje.. (vind ik) het is beetje zoeken.. leuk eruit zien hoeft niet duur te zijn!!
     
  16. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Als je maar weet wat je leuk vind!! :)
     
  17. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Tussen Coolcat en er als grijze muis bij willen lopen zit nog een wereld van verschil hoor. ;)

    @TS; kijk anders eerst even bij webshops (Bijv. Bonprix, Zalando,...) wat je leuk vindt, kun je je oriënteren voor je gaat shoppen!
    Ik heb jouw maat, maar geef niet zo graag geld uit aan kleding. Voor mezelf dan. :D
    Ik heb veel kleren van Wibra, Zeeman en zelfs van de Action.
     
  18. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.324
    136
    63
    Hier 26en maat 44 mede door medicijnen aangekomen,slaag vaak bij miss etam en niet tuttig of oubollig, is maar net wat ze binnen krijgen.

    Je betaalt wel wat meer.en wehkamp doet wonderen
     
  19. KnuffieQ

    KnuffieQ Niet meer actief

    Ik zou eens bij Didi kijken hebben voor jou maat leuke kleren :p
     
  20. Saja87

    Saja87 Niet meer actief

    Ik heb inmiddels maat 44.

    Ik koop mijn broeken vaak bij H&M of Vero Moda. Gewoon een leuke spijkerbroek.
    Vorig jaar heb ik een hele leuke turquoise broek gekocht ( Ja wel bij de Miss Etam ) Met daarop een leuk wit t-shirt met een enorm drukke bloem er op in de meest felle kleuren die je je maar kan bedenken ( ook bij Miss Etam )

    Basics koop ik ook bij H&M of vero moda.

    Didi heeft ook hele leuke kleding en ook felle kleuren.

    En zoals eerder gezegd als ik coolcat hoor dan zie ik een 15 jarige voor me met zo'n bontkraag jas aan..
     

Deel Deze Pagina