Voor de dames met een maatje meer.

Discussie in 'De lounge' gestart door A2CA, 27 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. El1983

    El1983 Fanatiek lid

    19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik ga naar de miss etam, M&S (heeft steeds vaker leukere kleding niet meer zo ouwelijk), promiss ging vroeger vaak heen vind de kleding die er nu hangt niet zo leuk meer. Verder C&A, en dan heb ik nog Didi, en als ik geen zin heb om buiten te winkelen dan bestel ik een hele lading bij de Wehkamp :D
     
  2. El1983

    El1983 Fanatiek lid

    19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Oja, en de miss etam heeft soms erg leuke onderbroeken, fel roze/groen met kant, of stippen en kant, of zwart met kant voor 2 euro :)
     
  3. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    ik was benieuwd hoe het nu met je ging :) heb je inmiddels leuke kleding gevonden en voel je je wat zekerder?
     
  4. senta

    senta Niet meer actief

    HAHA Hier bij school idd het geval ze kunnen geen stap zetten zo strak zit de kleding en dan vraag ik me alleen maar af als je maatje 38 hebt, waarom moet je dan in 36 passen? Maakt je alleen maar steviger,
     
  5. Linana

    Linana Niet meer actief

    Ik heb ook een maatje meer als ik jou zo hoor (44) en ik koop gewoon mijn kleding bij de H&M, Vero Moda, Mango, C&A (yessica lijn), maar ook wel eens een ander merk via bijvoorbeeld wehkamp.
    Laatst heb ik nog een heel leuk mouwloos jeansjack gekocht via wehkamp, dat is nu echt 1 van mijn favoriete kledingstukken.

    Heb je inmiddels al wat leuke dingen kunnen vinden?
    Ik herken het trouwens wel wat je zegt, ik koop ook vooral dingen voor mn zoontje en maar heel weinig voor mezelf.
    Sinds kort ben ik daarmee opgehouden, nu koop ik wel weer gewoon leuke dingen voor mij :D
     
  6. MamaPeetje

    MamaPeetje Niet meer actief

    De Miss Etam Outlet is soms ook nog wel leuk om voor weinig te shoppen. (Sorry ik heb alleen OP gelezen en verder nix)
     
  7. Lady26

    Lady26 Bekend lid

    10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    Als ik dit zo lees, dan ben ik wel enorm! Ik heb van broek maat 46 en truitjes 50.

    Ik ga vaak naar miss etam of m&s.
     
  8. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik win! Ik win! Ik ga naar miss etam,trendy woman, of bij wehkamp ;) ik heb maat 50.
     
  9. Juli2009

    Juli2009 Niet meer actief

    Ik zeg doen! Ik heb helaas een burn-out en de dokter heeft me naar een coach/psycholoog verwezen. Ik had geen idee wat ik er van moest denken en vond het ook een beetje "onnodig" omdat ik eigenlijk heel goed weet waar de "pijnpunten" liggen. Maar ik heb er echt iets aan! Ik heb ook een negatief zelfbeeld, ben heel erg onzeker en het zit me de laatste tijd steeds meer in de weg.... (Werk, contacten met anren, etc) dus ik dacht als ik er dan toch ben... :)

    Sorry, maar als je niets aan de binnekant doet, ga je je echt niet beter voelen over je buitenkant..... Leuke kleding of niet, als je eenmaal een negatief zelfbeeld hebt, veranderd een leuke broek dat echt niets aan. Die "dikke billen" heb je dan in elke broek.....
     

Deel Deze Pagina