goeiemorge, ik had vanacht rond half 3 / 4 een lichte bloeding gistermiddag had ik een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief en ben nu ongeveer 1 dag overtijd de bloeding was rozig had een tampon in gedaan en toen ik me net wou verschonen zat er helemaal niks in geen drupje of puntje bloed ben vanaf gister ook al niet lekker (ziek) overgeven geen eetlust terwijl ik altijd een goeie eetlust heb mijn vriend zij al wacht deze week nog maar af een dag of 4/5 hij zij al heb een gevoel dat je vandaag nog ongesteld wordt en zoniet even paar dagen wachten om een test te doen heb wel iedere keer buikpijn steken moe enzovoort wat denken jullie ? kan het een innestelings bloeding zijn of een aankondiging van mijn ongi normaal zet mijn ongi gelijk door als ik een bloeding krijg heb ook al ruim een week last van een soort onrust in mijn buik rommelende darmen en gasvorming klinkt miss raar maarja en dat heb ik normaal nooit het is niet constant maar 2x per dag ofzo soms niet en dan ineen keer de volgende dag weer ben nu ruim 6 mnd gestopt met de pil dus hoop dat het snel raak zal zijn maarja ga m'n bericht maar afronden anders wordt het zo lang hihi xxx moppie
Hoi moppie1992, ik heb precies hetzelfde.... vorige nacht ook een lichte bloeding gehad (beetje bruinverlies), gisteren bijna niks en vandaag weer heel lichtjes.... Ik begrijp er niks van! Alleen is mijn NOD pas 1 maart (als ik uit ga van een cyclus van 35 dagen, wat ik normaal ook heb). Jij bent al verder begrijp is!? Hopelijk ben je zwanger!! Wat betreft ontpillen: ik hoorde gisteren dat je daar best lang mee bezig kunt zijn Succes in ieder geval he!!! Ik duim voor je!!
He moppie, ik heb 14 en 15 feb bruine afscheiding gehad en do 16 feb heel klein beetje roze/rood afscheiding. Hopelijk innesteling???? Gehele week grotere borsten en afwisselend gespannen... Vandaag even beetje misselijk geweest, maar verder weinig klachten van gehad. Vorige week veel meer last van. Sinds vandaag wat trekkend gevoel in li.lies??? Vervelend dat wachten he! Ik ga zaterdag testen.....
oke mijn NOD was volgens mij de 21ste maar altijd als ik dan wakker wordt die dag ben ik al ongesteld dus wordt ik het heel vroeg in de ochtend maar ben al ongeveer half jaar gestopt vanaf eind aug en volgens mij zij de ha toen tegen mij dat die stof van de pil niet zo heel lang in je lichaam zit ze zij miss 1 a 2 mnd maar de 21ste had ik smiddags een test gedaan maar negatief en snachts dan die bloeding gehad ben ook sinds de 21ste ziek gaat nu gelukkig wat beter maarja smiddags wordt het vaak weer erger maar na die bloeding snachts heb ik helemaal geen druppel meer gebloeid zoals ik ook eerder in me vorige verhaal zij dat dat ik me wou verschone dat er geen druppie of puntje bloed in de tampon zat met afvegen snachts was het roze ik dacht sochtends gelijk zou het een innestelings bloeding kunnen zijn omdat het maar kort was en nu geen bloeding meer heb want de test gaf smiddag niks aan en miss kan me ei iets later geweest zijn en dat het dan een innestelingsbloeding is geweest als ik het na een zaterdag zondag nog niet ben even met vriendlief over hebben om te kijke voor nog een test van kv2v5 of een dinsdg pas want dan is het een week gelede of mn cyclus moet weer door de war zijn nu kwam hij 3x redelijk op tijd hoop dat het een innestelingsbloeding was maarja daar heb je zelf helaas niks over te zeggen bedankt voor jullie berichtjes xx moppie
heb gister nog maar een testje gewaagt op aandringen van vriendlief die was zo nieuwschierig maar weer een teleurstelling weer negatief en ben nou nog steeds niet ongi me vriend zij al van miss duurt het een paar dagen voor je die hormonen krijg van die innesteling ik zo ik heb geen flauw idee weet iemand daar misschien wat van ? hoelang het ongeveer kan duren voor de hormonen echt los komen snap er echt niks meer van baal wel we zijn al half jaar bezig ben het wachten nu wel zat maarja wat doe je eraan hoop dat iemand er iets van weet ben ondertussen weer stuk opgeknapt nog wel niet helemaal 100% maarja we hopen op een wonder xx moppie
@moppie, zou je misschien in je tekst wat meer gebruik kunnen maken van zinnen (hoofdletters en punten)? Ik vind je verhaaltjes wat lastig lezen zo. En een half jaar bezig... tja dan begint het wat te knagen maar zo lang is dat nou ook weer niet (al voelt het als een eeuwigheid) Misschien dat je ei wat later is geweest deze ronde en mogelijk duurt ie daardoor wat langer? En als je het echt lang duurt kun je altijd even de ha bellen. Hopelijk heb je snel een 2e streep te pakken.
Hoi Moppie1992, het kan natuurlijk altijd toch raak zijn en je weet het pas zeker als je ongesteld wordt. Maar wat jij beschrijft dat herken ik en ik ben ook altijd gewoon ongesteld geworden, jammer genoeg. Je kan niks anders doen dan afwachten. Een half jaar wachten is niks meis. Ik weet dat je wil en je wou het al gisteren. Dat heb ik en een heleboel meiden hier ook (eigenlijk iedereen waarschijnlijk) maar bereid je erop voor dat het langer duurt, wat heel normaal is. Probeer je niet gek te laten maken, helpt niets en je wordt er alleen maar ongelukkig van.
Bedankt voor jullie snelle berichtjes. Oke bouwjaar zal er voortaan beter op letten op die hoofdletters en punten. Ik wil zowiezo nog wachten tot dinsdag voor ik eventueel nog een test doe, en anders even de HA bellen als het dan bijvoorbeeld eind van die week er nog niet is. Bij mijn oma duurde het met de 2e ook langer en ging het moeilijker mijn zus had pco dusja dat blijft wel in je achterhoofd zitten. Ik hoop in ieder geval dat het snel raak zal zijn. Maar elsje wat bedoel je het kan toch raak zijn, dan had de test het toch eigenlijk al aan moeten geven? groetjes moppie
Volgens mij ben je nu een week overtijd? Je kan een late innesteling hebben. Sommige testen pas na 2 weken positief, maar let op, sommigen. Aan de andere kant zolang je geen bloed hebt, is er een kans dat je zwanger bent. Kans wordt wel steeds kleiner, denk ik, naarmate je steeds negatief test. Het beste is, ik vind het knap als je het kan, ik kon het niet. Een week wachten en dan weer testen (ik testte bijna elke dag). Hoop voor je dat het toch raak is.
@elsje volgens mijn berekeningen had ik dinsdag ongi moeten worden dus 3 dagen overtijd. Dinsdag testje gedaan negatief, dinsdag op woensdag nacht lichte bloeding gehad 1x na afvegen niks meer want had tampon ingedaan zat totaal niks in. Gister testje gedaan ook negatief, ik zat eraan te denken dinsdag weer testje te wagen als ik nog niet ongi ben of vrijdag licht eraan wat vriendlief denkt