Miss C, ja, toen wij in de MMM zaten voor onze eerste heb ik me er voor aangemeld, maar was toen uitgeloot, en kreeg dus geen begeleiding. Moest dus op eigen houtje maar gaan afvallen. Keurig weken lang iedere dag alles ingevuld op de site van voedingscentrum, maar kwam alleen maar aan (1200-1700kcal). Bleek een poosje later m'n schildklier te langzaam te werken, kreeg daar meds voor en 3 weken later was ik zwanger. Kreeg vervolgens toen ik al bevallen was ineens een papier thuis gestuurd of ik m'n gewicht gedurende de zwangerschap wilde bijhouden en dit wilde opsturen na de bevalling.. Ja, jammer dan, waren ze 8,5 maand te laat mee. En iedere 3 maand geloof ik online zo'n enquete invullen over hoe je je voelt enzo. Tja, ik had me alleen aangemeld in de hoop dat ik de begeleiding zou krijgen, maar dus helaas niet. Dus écht ervaring met het programma enzo heb ik niet, weet alleen dat ik ondanks m'n flinke overgewicht al wel met clomid mocht beginnen omdat ik wel bij het programma aangemeld was.
Ik heb er ook geen ervaring mee... Ik ben zelf ook te zwaar en ben dan ook erg benieuwd of dit de kans op een spontane zwangerschap erg gaat verkleinen... Zit nog maar in ronde drie dus wacht nog even af.. Probeer wel gezonder te gaan eten minder snaaien en meer fruit! succes!
ik zelf doe nu shaken met almased. en dit vind ik goed te doen. ben wel pas sinds vorige week zaterdag bezig maar toch al zo'n 3 kilo kwijt!
hoi dames, ik ben vandaag ook bij een feriliteitarts geweest en ze stelde ook een lifestyle onderzoek aan. ik twijfel of dit echt zal helpen. dus als iemand ervaring mee heeft, hoor ik het graag